ai että mihin toto tulee?Minä en tajua vieläkään...
Tajuan mihin se tulee, mutta en millään saa päähäni sitä ennen tulevaa 4-sanaa. Vinkki oli, että mitä ne veikkaukset ja totot ovat, mutta ei vain mitenkään tuo vihje minulle aukene.ai että mihin toto tulee?
Ei sitä ennen ole 4 kirjaimista sanaa... Vaan vasemmalle 11.Tajuan mihin se tulee, mutta en millään saa päähäni sitä ennen tulevaa 4-sanaa. Vinkki oli, että mitä ne veikkaukset ja totot ovat, mutta ei vain mitenkään tuo vihje minulle aukene.
Se on se kanavan omistanut pulju.onko teiilä radiomafia 10+2 ? onko se joku ohjelma, juontaja vai mikä ?
kiits. Mulla puuttuu JUST samatSe on se kanavan omistanut pulju.
Mä en oo kyllä näiden tekijöiden kans yhtään samalla aaltopituudella. En löydä mitään enkä tajua mitään. :headwall:
Saisko vinkkejä näihin:
Elokuva 7+9 ja 14
Herkku 12
Meiju Suvas
Tulta 7 ja 10
Taika 7+7
Oop 7+10+5
Oce.. molemmat
Ja multa. Onks teillä sitten ne muut elokuvat? Mä olen yläkautta päässyt JL:iin asti, mutta en keksi tota 3+5:ttä.kiits. Mulla puuttuu JUST samat
mulla ei ole JL:kään. Pääsanasta vain yksi elokuva eli se J. Ei muuta. HelpJa multa. Onks teillä sitten ne muut elokuvat? Mä olen yläkautta päässyt JL:iin asti, mutta en keksi tota 3+5:ttä.
mulla on niiiin sama ongelmaAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23464184:siis missä on lentopallo, entä madonna??? jumittanu koko päivän samoissa kohissa ja sijoitus vaan putoaa...
samaa oon ettiny koko päivän, vaikka mitä jo googlannuki, mut ei osuJa multa. Onks teillä sitten ne muut elokuvat? Mä olen yläkautta päässyt JL:iin asti, mutta en keksi tota 3+5:ttä.
voi tarvin ne 8:tKiitos vastauksesta. Jos lohi kiinnostaa, niin multa löytyy pari kasia ja rimssu alas. nyt alan etsiä oikeaa leffaa.
niitä yhdistää markku ;-)Koe-eläinpuistosta puuttuu enää siitä keskeltä alapuoliskolta ......(8):sta oikealle lähtevä 15 (siis toi 8 mulla on) eli voin siinä neuvoa jos muita puuttuu
Lohi kaipaa vinkkejä 8, 8, 5 pääsanasta ja Satakunnan kaikki kolme 10:ä vasempaan