Ei oo elokuva, vaan siinä näyttelee ketä, siis ne henkilöt mitkä siihen yhdistyy. Oliko vaikeesti selitettyMeitä on kaksi
Enhän mä ees itte tajua tota vihjettä
Viimeksi muokattu:
Ei oo elokuva, vaan siinä näyttelee ketä, siis ne henkilöt mitkä siihen yhdistyy. Oliko vaikeesti selitettyMeitä on kaksi
onko sulla Madonna ruudussa vasen alakulma niitä jotka lähtee siitä tyylisuuntauksesta:Nyt kyllä jumii ihan kaikki, oisko jollain vihjettä rullakebab-ruudussa siellä alhaalla olevan 4-kirjaimisen e... jälkeinen 9? Tai kys... jälkeiset 5 ja 8?
Se sulullinen löytyy sen tyylisuunnan wikistä, yhdestä kuvatekstistä. Muita ei ole mullakaan.onko sulla Madonna ruudussa vasen alakulma niitä jotka lähtee siitä tyylisuuntauksesta:
5+7 ja 2+5+7 ja se missä on keskellä sulut
4 kirjaimisen jatkoja on kaikilla toivottavasti kaksi, mutta sana tulee yksikköön
tyhmä mikä tyhmäno jos ensin vinkkaan että niillä on sama sukupuoli
Yksi on suunnan enkkuwikistä, nimi. Tuo 2+5+7 saattoi olla sieltä, tai sitten henkilön kautta, en muista enää.onko sulla Madonna ruudussa vasen alakulma niitä jotka lähtee siitä tyylisuuntauksesta:
5+7 ja 2+5+7 ja se missä on keskellä sulut
4 kirjaimisen jatkoja on kaikilla toivottavasti kaksi, mutta sana tulee yksikköön
madonnan täsmennyssivulta löytyi kai kaksi ja yks on madonnan ehkä kuuluisin biisi, ja yks on joku kirjaAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23465591:mie niin "vihaan" tätä rellua... mikään ei aukee ja mulla menee hermot
madonna ruudunki ku sain auki niin onhan siel jopa 3 sanaa
2-osainen on yhtye, en tiiä sen enempää, nimi tuli suorilta mieleen, 10 ja ylöspäin menevä puuttuuYksi on suunnan enkkuwikistä, nimi. Tuo 2+5+7 saattoi olla sieltä, tai sitten henkilön kautta, en muista enää.
Oisko sulla neitsyestä mitään? Puuttuu kaikki
Autatko mut elokuvan viereiseen ruutuun? Ihan sama mitä kauttaPelin läpäisy:
184 / 722 (25.4%)
Vihjeet: 0 / 4
Ei loppuratkaisua
Sijoitus:
15 / 258
? 6 1 6
7 4 3 7
? 11 9 7
? ? ? ?
nyt on tilanne tämä ja ennen ei nukuta kuin on 200 sanaa
auta sie mut elokuvasta alaspäinruutuun.. vasemalla alhaalla on 6+8 ja sitten LM--> 7 joten jommasta kummasta tahansa eteenpäin.. mä kehittelen jotain vihjettä sulleAutatko mut elokuvan viereiseen ruutuun? Ihan sama mitä kautta
Mulla tilanne tämä
8 12 3 10
8 5 5 9
? 12 5 ?
? ? 9 ?
Pelin läpäisy:
233 / 722 (32.2%)
Vihjeet: 1 / 4
Ei loppuratkaisua
Sijoitus:
7 / 258
Mikä se LM on? Sitten siitä tulee mikä sillä on ja eräs nimi jossa se sana on.auta sie mut elokuvasta alaspäinruutuun.. vasemalla alhaalla on 6+8 ja sitten LM--> 7 joten jommasta kummasta tahansa eteenpäin.. mä kehittelen jotain vihjettä sulle
Puuttuu tuo L.siitä m... seuraa oikealle melkein sama sana, jossa vähän extraa, sitten sairaus ja tyyppi jolla oli ko. sairaus ja sitten tyypin sukulainen tulee rajalle
onko sulla muuten L... --> 7 sieltä rullakebabista oikealle..
ekstraa tulee siihen alkuun ja m.. loppuunPuuttuu tuo L.
Nyt kyllä lyö pää niin tyhjää tuon m.... kanssa, oon koittanut kaikki portit ja pyramidit, mutta mikään ei vaan osu. Mikä kirjain sen m.....ais jälkeen tulee, sanan alku kuitenkin lienee tuo?
löytyy ihan suoraan petun wikistä..Kysyn nyt ihan suoraan, mitä tulee pettuleivästä seuraavaksi?
Mikä sillä on kädessä.ekstraa tulee siihen alkuun ja m.. loppuun
mä en nyt kyllä saanut etenemään tota.. vinkkaatko siis niihin 5 ja 5+6 vielä jotain