Ruokakuvaketju

"Mamma italiana"
Mamma italiana ottaa kuvat turhan läheltä, muuten ihania ruokia kyllä. :)
totta. muutenkin mun kuvissa on aika huono laatu. lisàksi ne eivàt ole niin kauniita kokonaisuuksia kuin esim keittiònoidan.

meillà syòdààn aika erityylisesti (yleensà) eli ensin se alkuruoka, sitten pààruoka ja lisukkeet omalla lautasellaan. tota kokonaisuutta on hankalampi kuvata kuin annosta jossa kaikki on kauniisti samalla lautasella. lisàksi mun annokset on ehkà suomalaiseen makuun liian yksinkertaisia koska niissà on vàhemmàn aineksia sekaisin yhdessà annoksessa, vàhemmàn kastikkeita jne. jossain olenkin kuvannut pelkkià raaka-aineita.

Keittiönoita
[QUOTE="Mamma italiana";23461215]totta. muutenkin mun kuvissa on aika huono laatu. lisàksi ne eivàt ole niin kauniita kokonaisuuksia kuin esim keittiònoidan.

meillà syòdààn aika erityylisesti (yleensà) eli ensin se alkuruoka, sitten pààruoka ja lisukkeet omalla lautasellaan. tota kokonaisuutta on hankalampi kuvata kuin annosta jossa kaikki on kauniisti samalla lautasella. lisàksi mun annokset on ehkà suomalaiseen makuun liian yksinkertaisia koska niissà on vàhemmàn aineksia sekaisin yhdessà annoksessa, vàhemmàn kastikkeita jne. jossain olenkin kuvannut pelkkià raaka-aineita.[/QUOTE]
Mulla noi kokonaisuudet johtuu ihan siitä, että kahden aikuisen taloudessa on helpompaa latoa sapuskat suoraan lautasille kuin laittaa ne ensin tarjoiluastioihin. Säästyy tiskiä :D

"Mamma italiana"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23461478:
Mulla noi kokonaisuudet johtuu ihan siitä, että kahden aikuisen taloudessa on helpompaa latoa sapuskat suoraan lautasille kuin laittaa ne ensin tarjoiluastioihin. Säästyy tiskiä :D
keittis ihan hienoja kokonaisuuksia sulla. se on myòs suomalainen tapa, meillàkin pieni perhe, mutta jotenkin olen vaan siirtynyt tuohon italialaiseen tapaan tyyliin kaikki erikseen.

Noissa on lohta, riisiä, kurkkua ja tuorejuustoa. (Ja vasabia ja levää tietenkin)
Teimme myös toisenlaisia, joissa sisällä oli härkää, riisiä, porkkanaa ja majoneesia.
:)
Okei, sitä tuorejuustoa siis näin. Lohi lienee kypsää, väristä päättelin? Voi minunkin tekisi mieli askarrella taas sushia, mutta suunnitelmani aina laajenevat, kun pitää tehdä munakasta ja friteerata jne ja sitten meneekin koko päivä ja tulee ähky:D

Yhteistyössä