Keittiönoita
Totta!!!!!!Lapsena se ahvenen aliarvostus taisi johtua siitä kun se niin hankala perattava.
Totta!!!!!!Lapsena se ahvenen aliarvostus taisi johtua siitä kun se niin hankala perattava.
ai ai, nàen jo kuinka ne otat hòyryàvinà ulos ja kuinka ihanasti voi sulaa siihen pààlleTänä aamuna aamupalaalle tuoreita limppuja:
totta. muutenkin mun kuvissa on aika huono laatu. lisàksi ne eivàt ole niin kauniita kokonaisuuksia kuin esim keittiònoidan.Mamma italiana ottaa kuvat turhan läheltä, muuten ihania ruokia kyllä.
keittis ihan hienoja kokonaisuuksia sulla. se on myòs suomalainen tapa, meillàkin pieni perhe, mutta jotenkin olen vaan siirtynyt tuohon italialaiseen tapaan tyyliin kaikki erikseen.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23461478:Mulla noi kokonaisuudet johtuu ihan siitä, että kahden aikuisen taloudessa on helpompaa latoa sapuskat suoraan lautasille kuin laittaa ne ensin tarjoiluastioihin. Säästyy tiskiä
Kylläpä näyttää hyvältä,ihan tulee nälkä kun katsoo siun ruokakuvaa.
Samoin. Ja nyt alkoi tehdä mieli pinaattia!!!!Minun mielestäni ON houkuttelevan näköinen.
Näyttää tosi hyvältä!!!!!
Ihan vaan jauhelihakastiketta, pinaattia ja vähän sitä juustokastiketta (tykkään vähän tomaattisemmasta lasagnesta).Kylläpä näyttää hyvältä,ihan tulee nälkä kun katsoo siun ruokakuvaa.
Mitä siun lasagnessa on? Ainakin oletan olevan lasagnea.
Kiitos,pinaatti taitaa olla tuoretta? Mie oon joskus tehny jauheliha-tomaattikastikkeella ja juustokastikkeeseen laittanut pinaattikuutioita.Ihan vaan jauhelihakastiketta, pinaattia ja vähän sitä juustokastiketta (tykkään vähän tomaattisemmasta lasagnesta).
Tuoretta onKiitos,pinaatti taitaa olla tuoretta? Mie oon joskus tehny jauheliha-tomaattikastikkeella ja juustokastikkeeseen laittanut pinaattikuutioita.
Noissa on lohta, riisiä, kurkkua ja tuorejuustoa. (Ja vasabia ja levää tietenkin)Saako kysyä mitä vaaleaa riisin lisäksi sushipaloissa on? Vai näenkö omiani?
Okei, sitä tuorejuustoa siis näin. Lohi lienee kypsää, väristä päättelin? Voi minunkin tekisi mieli askarrella taas sushia, mutta suunnitelmani aina laajenevat, kun pitää tehdä munakasta ja friteerata jne ja sitten meneekin koko päivä ja tulee ähkyNoissa on lohta, riisiä, kurkkua ja tuorejuustoa. (Ja vasabia ja levää tietenkin)
Teimme myös toisenlaisia, joissa sisällä oli härkää, riisiä, porkkanaa ja majoneesia.
Joo.Okei, sitä tuorejuustoa siis näin. Lohi lienee kypsää, väristä päättelin? Voi minunkin tekisi mieli askarrella taas sushia, mutta suunnitelmani aina laajenevat, kun pitää tehdä munakasta ja friteerata jne ja sitten meneekin koko päivä ja tulee ähky
Okei, sitä tuorejuustoa siis näin. Lohi lienee kypsää, väristä päättelin? Voi minunkin tekisi mieli askarrella taas sushia, mutta suunnitelmani aina laajenevat, kun pitää tehdä munakasta ja friteerata jne ja sitten meneekin koko päivä ja tulee ähky