Säästö-Kareilla näin, niitä kauppoja on Riihimäellä, Hyvinkäällä, Launosissa ja HämeenlinnassaMistä kaupasta niitä saa????? Heti mulle sellanen!
Turhan pitkä matka lähteä hakemaan Tuksu naamaria Höh, yritetään pärjätä ilman.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;23435858:Säästö-Kareilla näin, niitä kauppoja on Riihimäellä, Hyvinkäällä, Launosissa ja Hämeenlinnassa
pahus ku en ehdi huomiseks sitä saada lähetettyä sulle..Turhan pitkä matka lähteä hakemaan Tuksu naamaria Höh, yritetään pärjätä ilman.
Ehkä parempi mennä ihan omalla naamalla. Ettei Tuksu fanit luule mua Tuksuks ja käy kimppuun. Tai Arto:OAlkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;23435944:pahus ku en ehdi huomiseks sitä saada lähetettyä sulle..
tulorajat lapsilisille!Puolet laitoin tiistaina lasten rahastoihin ja loput menee mun käyttötilille seisomaan.
Ehkä parempi mennä ihan omalla naamalla. Ettei Tuksu fanit luule mua Tuksuks ja käy kimppuun. Tai Arto:O
800e?!?!? :O Miten tuollainen on päässyt syntymään? :Omaksan tytön reilun 800 puhelinlaskun viimesen erän 86,loput alta 20 varmaan menee sit ruokaan :xmas:
Niinpä. Mullakin menee säästöön, vaikka olen 2 lapsen yksinhuoltaja ja elelen roimasti köyhyysrajan alapuolella. Ei ne suuret tulot, vaan pienet menotMinkälaisia tulorajoja ajattelit? Meidän vähän päälle tonnin nettotuloilla me varmaan saataisiin ne lisät joka tapauksessa
Miten ei saldorajan ylittyminen sulkenu sitä nettiä? Tai siis, kai teillä se raja on käytössä?viime kesänä meni kännyllä nettiin 2 kertaa,en tiennyt asiasta ja tyttö ei ollut tajunnut kirjautua tai sulkea nettiä sitten..jonkun aikaa sitten netti sitten ollu auki sillon oli kyl vitsit vähissä,mut minkäs teet,pakkohan se lasku oli pois maksaa..sain jopa 6 kk:ta laskuaikaa
Ei sen puoleen, menisin minäki, jos se jossain lähikaupungissa esiintyis.Ehkä parempi mennä ihan omalla naamalla. Ettei Tuksu fanit luule mua Tuksuks ja käy kimppuun. Tai Arto:O