Huomenna sit tulee lapsilisät, kuinka moni on jo keksinyt käyttöä sile heti

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="lapseton";23435799]Onpa kiva kuulla mihin minun maksamani verorahat kuluvat. Kiittäkää edes joskus![/QUOTE]

Tiedätkö miksi lapsilisät alunperin edes alettiin maksamaan? Sillä kavennettiin eroa lapsellisten ja lapsettomien rahavarantoihin.
 
Haen postista paketin jossa lähes puoli kiloa helmiä. :D Lisäksi haen muita korutarvikkeita. Haen mulle ja likalle 20 uintikerran liput. Ostan ruokaa. Maksan veden huikaisevan suuren tasauslaskun joka on 2,30€. :LOL: Maksan likan kirjakerhon laskun ja varmaan annan likalle vähän rahaan kun menee huomenna ilsuuhin. Ai niin ja passikuvassa pitää käydä.
 
[QUOTE="mä";23436040]800e?!?!? :O Miten tuollainen on päässyt syntymään? :O[/QUOTE]

viime kesänä meni kännyllä nettiin 2 kertaa,en tiennyt asiasta ja tyttö ei ollut tajunnut kirjautua tai sulkea nettiä sitten..jonkun aikaa sitten netti sitten ollu auki :whistle: sillon oli kyl vitsit vähissä,mut minkäs teet,pakkohan se lasku oli pois maksaa..sain jopa 6 kk:ta laskuaikaa :D
 
"mä"
viime kesänä meni kännyllä nettiin 2 kertaa,en tiennyt asiasta ja tyttö ei ollut tajunnut kirjautua tai sulkea nettiä sitten..jonkun aikaa sitten netti sitten ollu auki :whistle: sillon oli kyl vitsit vähissä,mut minkäs teet,pakkohan se lasku oli pois maksaa..sain jopa 6 kk:ta laskuaikaa :D
Miten ei saldorajan ylittyminen sulkenu sitä nettiä? Tai siis, kai teillä se raja on käytössä?
 

Yhteistyössä