Mihin kaikki kauniit lastenkengät kuten Bisgaard, Bundgaard, Sofie Schnoor ja Kavat joutuvat käytön jälkeen...

Juu ja joudun sit ostaan kaikki kesäkengät uudet, kun mitkään ei mahdu enää. Löysin loistosivun Englannista, josta tilasin Clarks kenkiä pilkkahintaan Suomen hintoihin verrattuna :) :)

[QUOTE="mie";23427960]Juu ja joudun sit ostaan kaikki kesäkengät uudet, kun mitkään ei mahdu enää. Löysin loistosivun Englannista, josta tilasin Clarks kenkiä pilkkahintaan Suomen hintoihin verrattuna :) :)[/QUOTE]

Linkkiä heti tänne, kiitos :p

http://www.shoesforkids.co.uk/

Loistava palvelu ja erittäin nopea. Kengät lähti samana päivänä Suomea kohti kun tilasin ja neljien kenkien postikulu 15 e. Yhdet kengät tulee n. 6 e. Mieskin tilasi tuolta nahkaiset Clarksit. Nytpä tiedän, mistä tulee mulle ensi talveksi kengät :)
Meillä siis kahdet lapsen kengät, yhdet miehen kengät ja yhdet sandaalit mulle, kaikki postikuluineen 108 e!!!!

[QUOTE="mie";23427986]http://www.shoesforkids.co.uk/

Loistava palvelu ja erittäin nopea. Kengät lähti samana päivänä Suomea kohti kun tilasin ja neljien kenkien postikulu 15 e. Yhdet kengät tulee n. 6 e. Mieskin tilasi tuolta nahkaiset Clarksit. Nytpä tiedän, mistä tulee mulle ensi talveksi kengät :)
Meillä siis kahdet lapsen kengät, yhdet miehen kengät ja yhdet sandaalit mulle, kaikki postikuluineen 108 e!!!![/QUOTE]

Kiitos, menenkin heti katselemaan. Kävin katsomassa myös sinun myynnissä olevat kenkäsi ja olisin heti huutanut niitä Vertbaudetin kenkiä, mutta mittaan vielä pojan jalan. Josko menisi vielä kevään :rolleyes:

Meidän kirppiksellä on tasaisin väliajoin eräällä myynnissä Kavat kenkiä, ostin tytölle ensi talveksi jo sieltä 6e:n hintaan ja kyttään seuraavaksi tulevia kesäkenkiä. :)

Meillä kaikki laatukengät menevät sukulaisille/kavereille kiertoon hyväkuntoisina. En viitsi nähdä vaivaa myydä niitä puoli-ilmaiseksi kirpparilla/huutiksessa vaan annan mieluummin suoraan tutuille kiertoon.

... kun niitä ei ole myynnissä huutiksessa :confused:

Mulla on ollut 2 kertaa pidetyt Sofie Scnoorit myynnissä nyt kohta vuoden, ne on ollut kirpparilla 3 kertaa ja netin kirppareillakin. Kukaan ei ole ostanut.

Lisäksi nyt on kans Timberlandin klassikko-kengät, aika uudenveroiset.

En sit tiedä, onko hinta väärä vai mikä. Jos kengistä maksaa sen 120e, niin ei kai uudenveroisena niiden hinta 30e ole liikaa? Kirppiksella nuo Scnoorit oli 15e, mutta kukaan ei ostanut.

Yhteistyössä