Mihin kaikki käytetyt pihalelut menevät??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mihin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mihin

Vieras
Mihin joutuu kaikki lasten tarpeettomat pihalelut? Ei näytä paljon myynnissä olevan, vaikka joka muksulla niitä täytyy olla. Hakusessa olisi joku potkuauto/mopo ja iso plaston rekka sekä liukumäki.

no mun kokemuksen mukaan rikki
pojalla on edelleen käytössä lelut jotka on hankittu vuosia sitten, ja ne poistuu sitä mukaan kun ne hajoaa ja kun ikää tulee lisää niin uusia ei osteta.
noita isompia, kuten liukumäki ei hirmu usealla ole ja nekin kait menee kavereille ja sukulaisille sitten kun ei enää itse tarvitse

Meillä niitä on joko hävinnyt tai mennyt rikki. Sitten, kun jäljelle jääneet jää turhiksi, annan ne jollekin tarvitsevalle :) Ei kyllä tulisi mieleen viedä niitä kirpparille kun tuskin ovat enää sitten kovin hyväkuntoisia, mutta toisaalta miksi ei, jos joku ne sieltä pois ostaisi?

Meillä ainakin menee 3 lapsen käytön jälkeen roskiin. Ei Plaston mopotkaan ihan kaikkea kestä. Meillä niillä surrataan pitkin pihoja kesällä ja talvella ja vielä 7v poikakin keksii niillä vaikka mitä tekemistä.

Minä olen onnistunut löytämään näitä kirpputoreilta. Kyllä ne vanhatkin yllättävän hyvin kestävät. Ja tosiaan montaakaan euroa en niistä ole maksanut. Kunhan meidän leikit on niillä leikitty, laitan ne kyllä edelleen kiertoon jos vain suinkin ovat vielä leikittävässä kunnossa.

[QUOTE="mievaan";27388283]Minä olen onnistunut löytämään näitä kirpputoreilta. Kyllä ne vanhatkin yllättävän hyvin kestävät. Ja tosiaan montaakaan euroa en niistä ole maksanut. Kunhan meidän leikit on niillä leikitty, laitan ne kyllä edelleen kiertoon jos vain suinkin ovat vielä leikittävässä kunnossa.[/QUOTE]

Minä en ole löytänyt, kirppareiltakaan, enkä Facebookista ja huutonetissä ja torissakin on aika vähän noita, ja niihin tulee ne postikulut päälle : /

Rikkinäiset roskiin, arvokkaammat (Plasto jne) myyntiin esim fb-kirppiksil ja ne perusämpärit, -lapiot, -heikkamuotit... lahjoitetaan seuraavalle tarvitsijalle lähipiirissä.

Yhteistyössä