L
Lapikas
Vieras
Yksi kaveri hoitaa huonosti raha-asiansa, vonkuu jatkuvasti kaikilta lainaan, ei maksa takaisin. On velkaa joka suuntaan, myös verovelkaa. Pelottaa, että se kohta joutuu velkavankeuteen tai jotain, kun ei se todellakaan kykene maksamaan niitä, vaikka on töissäkin.
Toinen kaveri on aina arvostelemassa muita, varsinkin minua. Olen huono äiti, koska en osta Reimateciä ja vie lapsia joka hemmetin kerhoon. Joka päivä pitäisi ehtiä ja jaksaa käymään jossakin hakemassa virikkeitä kuten hän, ja pitää koti tiptop kuten hän. Joka päivä pitäisi tehdä kaikki niin kuin hän, rouva täydellinen äiti.
Kolmas kaverini käy usein meillä kylässä. Flirttailee aina miehelleni. Sitten ihmettelee, kun yhä useammin olen alkanu keksiä muuta "menoa", että saisi olla rauhassa kotonaan. Mieskään ei tykkää siitä. Ei voi käsittää, miten joku voi jatkuvasti yrittää iskeä muka parhaan ystävänsä miestä. Yhdessä illanvietossa se jopa pussasi miestäni, minun nenäni edessä. Ja kehtasi suuttua, kun lähdettiin loukkaantuneena kotiin juhlimaan ihan kahden kesken.
MIhin piruun tämmösiä kavereita tarttee? Kukaan näistä ei ikinä kysy mitä minulel kuuluu, ei halua kuulla huolistani. Jos sellaisia on, minun täytyy tulla niitä tänne palstalle vatsomaan, kosk aystäväni ovat tuollaisia. Onko kaikki ystävilleen yhtä paskoja? Minä aina yritän olla kohtelias ja tukea. Minä se vissiin teen jotain väärin, kun kohdellaan kuin ovimattoa. :kieh:
Toinen kaveri on aina arvostelemassa muita, varsinkin minua. Olen huono äiti, koska en osta Reimateciä ja vie lapsia joka hemmetin kerhoon. Joka päivä pitäisi ehtiä ja jaksaa käymään jossakin hakemassa virikkeitä kuten hän, ja pitää koti tiptop kuten hän. Joka päivä pitäisi tehdä kaikki niin kuin hän, rouva täydellinen äiti.
Kolmas kaverini käy usein meillä kylässä. Flirttailee aina miehelleni. Sitten ihmettelee, kun yhä useammin olen alkanu keksiä muuta "menoa", että saisi olla rauhassa kotonaan. Mieskään ei tykkää siitä. Ei voi käsittää, miten joku voi jatkuvasti yrittää iskeä muka parhaan ystävänsä miestä. Yhdessä illanvietossa se jopa pussasi miestäni, minun nenäni edessä. Ja kehtasi suuttua, kun lähdettiin loukkaantuneena kotiin juhlimaan ihan kahden kesken.
MIhin piruun tämmösiä kavereita tarttee? Kukaan näistä ei ikinä kysy mitä minulel kuuluu, ei halua kuulla huolistani. Jos sellaisia on, minun täytyy tulla niitä tänne palstalle vatsomaan, kosk aystäväni ovat tuollaisia. Onko kaikki ystävilleen yhtä paskoja? Minä aina yritän olla kohtelias ja tukea. Minä se vissiin teen jotain väärin, kun kohdellaan kuin ovimattoa. :kieh: