V
vieras
Vieras
Eli minulla on yksi kaveri joka saattaa soittaa monta kertaa päivässä ilman että hänellä on mitään asiaa! Tämä siis mennyt näin pahaksi siitä syystä, että olemme molemmat nyt äitiyslomalla. Muiden ystävieni kanssa soitan ehkä kerran viikossa ja joskus jopa harvemmin.
Olen useasti jättänyt vastaamatta tälle kaverille, mutta hän soittaa sitten jatkuvasti uudestaan ja alan ajatella että josko hänellä olisikin tällä kertaa jotakin tärkeää asiaa..Ja tietysti on ihan kiva jutella joskus ihan niitä näitäkin, mutta ei 3-4 kertaa päivässä! Yleisimmin hänen puhelunsa alkavat: "arvaa mitä meijän tyttö äsken teki..." ja jatkuu esim. "...se otti yhden lelun lattialta ja naureskeli sille". Eli siis todella -ei tärkeää ja myöskin suoraan sanottuna ei kiinnostavaa. Voisin muuten alkaa vältellä häntä yhä enemmän, mutta meillä on niin paljon muitakin yhdistäviä tekijöitä kuten kyyditys ym. lasten harrastusasioita..Ahdistavaa!
Olen useasti jättänyt vastaamatta tälle kaverille, mutta hän soittaa sitten jatkuvasti uudestaan ja alan ajatella että josko hänellä olisikin tällä kertaa jotakin tärkeää asiaa..Ja tietysti on ihan kiva jutella joskus ihan niitä näitäkin, mutta ei 3-4 kertaa päivässä! Yleisimmin hänen puhelunsa alkavat: "arvaa mitä meijän tyttö äsken teki..." ja jatkuu esim. "...se otti yhden lelun lattialta ja naureskeli sille". Eli siis todella -ei tärkeää ja myöskin suoraan sanottuna ei kiinnostavaa. Voisin muuten alkaa vältellä häntä yhä enemmän, mutta meillä on niin paljon muitakin yhdistäviä tekijöitä kuten kyyditys ym. lasten harrastusasioita..Ahdistavaa!