V
vieras
Vieras
Oikeasti ärsyttää kun muut sitten joutuvat odottelemaan/tai keskeytetään kun nämä matti myöhäset saapuva, ja kyse ei ole satunnaisista myöhästymisistä, niitä sattuu kaikille vaan joka ikinen kerho aamu tietyt perheet tulevat aina se 20-325minuuttia myöhässä.
Vaikak lapsia ei ole kuin kaksi ja suht lähelläkin asuvat, eikö ne voi lähteä ajoissa kotoolta?
Ja tämä toinen perhe joka asuu kerhon vieressä,
Eikö lapselle ole hyvä opettaa kauniit käytöstavat että pidetään aikmataulusta kiinni?
Vaikak lapsia ei ole kuin kaksi ja suht lähelläkin asuvat, eikö ne voi lähteä ajoissa kotoolta?
Ja tämä toinen perhe joka asuu kerhon vieressä,
Eikö lapselle ole hyvä opettaa kauniit käytöstavat että pidetään aikmataulusta kiinni?