miksi ihmeessä osa perheistä AINA myöhässä kerhosta/päiväkodista?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oikeasti ärsyttää kun muut sitten joutuvat odottelemaan/tai keskeytetään kun nämä matti myöhäset saapuva, ja kyse ei ole satunnaisista myöhästymisistä, niitä sattuu kaikille vaan joka ikinen kerho aamu tietyt perheet tulevat aina se 20-325minuuttia myöhässä.
Vaikak lapsia ei ole kuin kaksi ja suht lähelläkin asuvat, eikö ne voi lähteä ajoissa kotoolta?
Ja tämä toinen perhe joka asuu kerhon vieressä,
Eikö lapselle ole hyvä opettaa kauniit käytöstavat että pidetään aikmataulusta kiinni?
 
Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:
Musta osi noloa olla aina myöhässä. okei tämä yksi perhe boheemi muusikko äiti, mutat oikeuttaako semmoinen elämäntapa häiritä koko kerhoryhmää?

Eli sinua risoo tämän äidin hieno ammatti? Onko ihan julkkis?
 
Toiset lapset on vaan niin toivottoman hitainta, eikä siihen edes auta se että herää aikaisemmin, koska silloin lapsikin ajattelee ettei tänä aamuna ole kiirettä mihinkään.

Vaikka olisi kuinka mieluinen meno, niin silti ainakin meillä lapset vaan on niin toivottaman hitaita..
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Toiset lapset on vaan niin toivottoman hitainta, eikä siihen edes auta se että herää aikaisemmin, koska silloin lapsikin ajattelee ettei tänä aamuna ole kiirettä mihinkään.

Vaikka olisi kuinka mieluinen meno, niin silti ainakin meillä lapset vaan on niin toivottaman hitaita..

Mä en ihan usko tähän. Kai melkein kaikki lapset on hitaita ja haluaa tehdä jotain muuta kuin syödä ja pukea. Sit pitää vaan hoputtaa ja pahimmassa tapauksessa syöttää ja pukeakin ite (siis äitin). Ei voi opettaa lapselle, että on ok olla aina myöhässä. Kouluunkin pitää niiden sitten aikoinaan ehtiä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Toiset lapset on vaan niin toivottoman hitainta, eikä siihen edes auta se että herää aikaisemmin, koska silloin lapsikin ajattelee ettei tänä aamuna ole kiirettä mihinkään.

Vaikka olisi kuinka mieluinen meno, niin silti ainakin meillä lapset vaan on niin toivottaman hitaita..

no on meilläkin, mä vaan patistan kokoaamun höyryten niskassa ja puen itse jos eivät saa aikaan, tosiaan, haluan opettaa lapseni ottamaan muut ihimset huomioon.
ja ei , ei tämä äiti ole julkkis, ihan perus työtön orkesterin jäsen.. :) enkä nyt tiedä onko tuolla ammatilla mitään vaikutusta myöhästymiseen, boheemin kuvan vaan saanut..
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Toiset lapset on vaan niin toivottoman hitainta, eikä siihen edes auta se että herää aikaisemmin, koska silloin lapsikin ajattelee ettei tänä aamuna ole kiirettä mihinkään.

Vaikka olisi kuinka mieluinen meno, niin silti ainakin meillä lapset vaan on niin toivottaman hitaita..

Meillä tuo vanhempi poika on todella hidas ja toivoton esim.aamuisin pukemaan eli haaveksii ja unohtaa tekemisensä.Silti ei myöhästytä sovituista ajoista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja salla:
mun mielestä päiväkodista ei kyllä voi "myöhästyä", sinnehän mennään hoidon tarpeen mukaan...

mut jos sun pitää olla töissä vaikak kasilta ni ethän sä voi sillon myöhästyä, VAI myöhästyvätkö nämä ihmiset vielä omastakin työstä jättäen osan duunistaan muille?
 
Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:
Alkuperäinen kirjoittaja salla:
mun mielestä päiväkodista ei kyllä voi "myöhästyä", sinnehän mennään hoidon tarpeen mukaan...

mut jos sun pitää olla töissä vaikak kasilta ni ethän sä voi sillon myöhästyä, VAI myöhästyvätkö nämä ihmiset vielä omastakin työstä jättäen osan duunistaan muille?

Päiväkodeista ja kerhoistahan tässä oli kyse eikä töistä.
 
Me kans usein myöhästytään ja se johtuu siitä että vaikka herättäis ajoissa niin tytöllä ei tunnu olevan koskaan kiire..se on vähän sellanen haaveilija. Ja tytön on puettava vaatteensa itse..myöhästyttiin sen takia tai ei!
 
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Ärsyttää ylipäätänsä ihmiset jotka aina myöhästyy. Se on niiiin naurettavaa ja osittaa kunnioituksen puutetta toista kohtaan

totta, jos tää on jatkuvaa..
Kaikki myöhästyy joskus sille ei mahda mitään. jatkuva myöhästyminen on inhottavaa..
 
Vielä tosta lasten haaveksimisesta ja hitailusta. Onko jollain lapsi, joka oikeesti söis ja pukis reippaasti ilman mitään hoputtamista, siis jotkut 3-5-vuotiaat?!? Mä en tunne :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Daria:
Me kans usein myöhästytään ja se johtuu siitä että vaikka herättäis ajoissa niin tytöllä ei tunnu olevan koskaan kiire..se on vähän sellanen haaveilija. Ja tytön on puettava vaatteensa itse..myöhästyttiin sen takia tai ei!

hmm, määrääköhän teidän lapset sitten muutenkin mitä teillä tehdään..
Ei me kuule voida tulla kun meidän murulla kestää nyt..
 
He eivät pidä sitä niin tärkeänä että pitäisi olla justiinsa minuutilleen.
Meillä oli koulussa yks jätkä, joka tuli aina - siis IHAN aina noin 10 minuuttia myöhässä. Ja omalla autollaan tuli, ettei ollut ns. julkisten varassa. Törkein moka oli ehkä se että tuli omaan esitelmäänsä 10 minuuttia myöhässä, siinä sitten kuuntelijat ja yrityksen sekä koulun edustajat ihmettelivät että missähän herra mahtaa viipyä tai onko tulossa ollenkaan. Me luokkakaverit todettiin vaan että se tulee 15 minuutin sisällä jos on tullakseen, ja tulihan se.
 

Yhteistyössä