kotiuduin tänään rintojensuurennusleikkauksesta, voin vastata kysymyksiin :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja --
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hah...ei nuo ole edes isot... mulla on 90D ihan luomutissit...niska-hartia seutu koko ajan jumissa ja kipeä... :( mun pitäis mennä varmaan pienennyttämään nämä... ja mulla ikää kuitenki vasta 21v

[QUOTE="tissit";23421774]hah...ei nuo ole edes isot... mulla on 90D ihan luomutissit...niska-hartia seutu koko ajan jumissa ja kipeä... :( mun pitäis mennä varmaan pienennyttämään nämä... ja mulla ikää kuitenki vasta 21v[/QUOTE]

Laihduta tuohon 70 kokoon niin yllättäen säryt yms. loppuu ja tissitkin on paljon pienemmät.

[QUOTE="tissit";23421774]hah...ei nuo ole edes isot... mulla on 90D ihan luomutissit...niska-hartia seutu koko ajan jumissa ja kipeä... :( mun pitäis mennä varmaan pienennyttämään nämä... ja mulla ikää kuitenki vasta 21v[/QUOTE]

No eipä ole nuokaan.
T. 85J ja pienennysleikkausta odotellessa.

Itse en halunnut mitään "megatissejä" vaan omaan hoikkaan kroppaani sopivat (pelkään hieman että jäävät turhan isoiksi) :) Jos suuret tissit aiheuttavat ongelmia, niin lääkärille vaan ja leikkauksesta saa hyvät korvaukset jos suuri rintojen koko aihettaa terveydellisiä ongelmia! Ystäväni on käynyt pienennyttämässä rintansa.

Leikkaus tehtiin Tiina Jylhän Klinikan kautta, ja itse leikkaus suoritettiin tallinnassa. Hyvän ja todella mukavan kirurgin toimesta. Suomessa tehtiin alustavat tutkimukset. Kaikki sujui kaikinpuolin hyvin. :)

Leikkaus nukutuksessa n.1,5h. Maksoi 3550e ja kuppikoko ennen melko roikkuva a (imetyksestä) nyt vielä vaikea sanoa mitä tulosssa, veikkaisin lopputuloksen olevan c. :)

missä laitoit? laitettiinko lihaksen alle vai pälle? pisaran mallinen vai pyöreä? mie olen menossa korjausleikkaukseen.. tehään koko rinta, saas nähä kuinka käy. ois kiva ku ois ees A, se riittäis :)

Laitoin The Look klinikan kautta. Implantti laitettiin osittain lihaksen alle, ja jo nyt lopputulos näyttää melko hyvältä vaikka turvotusta on. Ja pyöreä implantti laitettiin. Olin suunnitellut pisaranmallista, mutta konsultti suositteli pyöreää sillä toinen lapsi on vielä haaveissa joskus tulevaisuudessa. Rinta ei ns. roikahda niin helposti jolloin korjausleikkauskaan ei ole niin todennäköinen.

[QUOTE="tissit";23421855]öö..mittani ovat 167cm ja 54kg joten eipä nuo tissit laihduttamalla lähde pois.. mulla oli yläasteella jo kuppikoko c[/QUOTE]

Noilla mitoilla rinnanalapuoliympärys 90 cm taidat olla aika yläleveä tyyppi. Sun miotilla mulla oli koko 70C ja nyt on 20 kg pudotettavaa ja koko on 90 DD

Haaveilen myös. Pelottaa vain kapseloituminen, tai jokin muu syy, jonka takia niitä jouduttaisiin korjailemaan. Eli sijoittaa ensin monta tonnia leikkaukseen ja sitten vielä moninkertaisesti sen leikkauksen korjauksiin. Itselläni imetyksistä/raskauksista/painonvaihteluista lerpahtaneet a/b-kupit ja toiveissa vain saada entinen pulleus takaisin.

moi,oon menossa 2vk päästä lookin kautta kans tissit laittaa...kauheet paniikit iskeny,mm,nukutuksesta ja veritulpista yms älyttömästä:)kai kuuluu asiaan....oliko miten tuskainen eka yö??ja millaset liivit pitää olla mukana?mulla lähtee mies mukaan turvaksi.Puhuttiin cc lopputuloksesta 3,4 pyöreää...nyt veltto c.jännää

Yhteistyössä