G
gabac
Vieras
Jos yksi ihminen tai uskonnollinen ryhmittymä määrittelee homoseksuaalisuuden synniksi tai olevan jotain mikä ei ole luonnollista ja jumalan luomaa, ei se tarkoita sitä että koko kansakunnan pitäisi ajatella samoin.
Mikä valta yhdellä ryhmällä on oikeasti alkaa sanomaan toisia sairaiksi tai luonnottomiksi vain koska itse uskovat erilailla? Uskovat pitää suvaita ja heillä pitää olla vapaus sanoa mielipiteensä mutta he voivat kyllä kulkea hyvinkin häilyvillä rajoilla mitä tulee syrjintään ja yksilönvapauteen? Ei kuulosta kovin tasavertaiselta ja eniten olen huolissani minäkin siitä mitä tuollaiset kampanjat tekevät nuorille jotka vielä etsivät itseään ja ovat hyvinkin alttiita kaikenlaiselle aivopesulle : /
Myös niiden jotka eivät homoseksuaaleja hyväksy pitäisi muistaa että se ei tosiaan ole enää sairaus eikä laitonta. Jokaisella on oikeus lain edessä olla sellainen kuin haluaa kun ei toisia satuta, eikä mikään jumala sitä voi poistaa.
ei tietenkään pidä kaikkien ajatella samoin. Pakottaminen tuskin olisi mahdollista. Yksi Jumalan lahjoista kun nimenomaan on tämä valinnanvapaus. Muakin aivopestiin ensin 23 vuotta ja silti pystyin valitsemaan toisin.
Jumalan puhetta kaiken tämän sekamelskan ja pimeyden keskellä on varmasti niin vähän että fifty-fifty tilanteesta ei ole toivoakaan. Mutta onhan Jumala säilyttänyt itsellään tietyn arvovallan.. mutta sen kuulee vain se jolle Jumala puhuu, sen takia munkin on vähän vaikeeta kuulla että onko tää kamppis nyt Jumalasta vai ei, kun ihan ulkopuolinen oon asiassa, mutta onhan se tosiaan aika yksipuolinen evankeliumi, jos vaan homoille puhutaan. Mutta ehkä on tarvetta.
taitaa kaikenkaikkiaan olla vähän näkökulmakysymys koko homma.
Sinäkin vaan muitta mutkitta sanot ettei homous enää ole sairaus. Tuo lausehan paljastaa juuri sen heikkouden mikä ihmiskunnassa on. Sairaus on siis ihmisten mielestä määrittelykysymys ja sellainen vielä jonka he itse ratkaisevat. No tiedoksi sinulle, että Jumalan mielestä se ei ole koskaan ollut sairaus, eivätkä Hänen määritelmänsä muutu.
Minä en tiedä mitä puhut syrjinnästä tai "uskovaisten häilyvistä rajoista"? Onko kampanja kannattanut jotain syrjintää? Minä en ole. Se viesti mikä itseeni videolla vetoaa on juuri se että Jumala muuttaa ihmistä. Minä voin muuttua. Hän muuttaa minua. En ole lihani orja, vaan vapaa siitä.