Kylpylässä nähtyä (ei vitsi, vihdoinkin mä pääsen tekeen tällaisen avauksen)

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Toshikko
[QUOTE="AapeE";23418122]Mahtava elämä tuntuu olevan kun kuitenkin on aikaa ja mielenkiintoa avata ja vastata kylpylä-aiheiseen ketjuun, tai ylipäänsä olla täällä palstalla.
Nauti hemmetti siinä sitten lapsen kanssa kylpyläreissusta kun yksi valkoinen valas huutaa korvanjuuressa ripiittinä pemppujuttuja.[/QUOTE]

No avauksen perusteella ei tod. voinut päätellä, minkätasoista stooria oli luvassa. Se, että kuka mitenkin ja miten paljon palstalla viihtyy tai vierailee ei varmastikaan kerro kenenkään ihmisen elämän tasosta mitään.

Ja jos jokin asia ärsyttää noin kovin, niin kannattaa ensin miettiä miksi ja aina voi mennä sivummalle tai poistua paikalta.

"Aapee"
No avauksen perusteella ei tod. voinut päätellä, minkätasoista stooria oli luvassa. Se, että kuka mitenkin ja miten paljon palstalla viihtyy tai vierailee ei varmastikaan kerro kenenkään ihmisen elämän tasosta mitään.

Ja jos jokin asia ärsyttää noin kovin, niin kannattaa ensin miettiä miksi ja aina voi mennä sivummalle tai poistua paikalta.
Älä ota sitä vakavasti, älä ota sitä vakavasti... :D

Toshikko
[QUOTE="Aapee";23418224]Älä ota sitä vakavasti, älä ota sitä vakavasti... :D[/QUOTE]

Musta on valitettavasti tosi kurjaa, jos aikuinen ihminen repii huumoria toisen ulkonäöstä käyttäen vielä alentavia ilmaisuja. Se on jotenkin niin vaan...keskenkasvuista. Maailmaan mahtuu hauskoja asioita ja hyvä huumori on aina paikallaan. Huonolle ei ole koskaan sijaan.

"Aapee"
Musta on valitettavasti tosi kurjaa, jos aikuinen ihminen repii huumoria toisen ulkonäöstä käyttäen vielä alentavia ilmaisuja. Se on jotenkin niin vaan...keskenkasvuista. Maailmaan mahtuu hauskoja asioita ja hyvä huumori on aina paikallaan. Huonolle ei ole koskaan sijaan.
Justiinsa joo. Mees nyt pempulles ja juo kuppi kuumaa niin ei niin pipo kiristä.

..
Alkuperäinen kirjoittaja ylpeästi kyykyssä:
Hyh, homespillu! Eihän sitä lammasta muuten puhtaaksi saa, kuin kyykyssä! Ällö ajatus, että te vaan vähä päältä suihkutatta. :x
mitä, mitä, mitä! ei mun pillussa niin jankkiintunutta likaa ole, että pitäs hartaudella puhtaaksi jynssätä. riittää tosiaan ihan normaali huuhtelu :D

ylpeästi kyykyssä, missä vain
mitä, mitä, mitä! ei mun pillussa niin jankkiintunutta likaa ole, että pitäs hartaudella puhtaaksi jynssätä. riittää tosiaan ihan normaali huuhtelu :D
On siellä sokkeloita ja poimuja, joihin pääsee lika pesiytymään. Ei ne huuhtelemalla lähde, kyllä koko komeus on avattava kunnolla, ihan kyykkimällä siis, jotta sen saa kunnolla puhtaaksi.

Toshikko
[QUOTE="Aapee";23418282]Justiinsa joo. Mees nyt pempulles ja juo kuppi kuumaa niin ei niin pipo kiristä.[/QUOTE]

Just oon juonu kiitos vaan. Kehittain sitten yhtä nokkelasti ottamaan seuraavan kerran sitä kahvia mukaan sinne kylpyläreissulle myös......

"vieras"
Kertokaahan nyt tyhmälle onko "pepullaan" yhtä paha sana kuin "pempullaan", itse ainakin käytän lapsille puhuessa tuota peppu-sanaa, enkä olisi itse kyllä ymmärtänyt pemppu-sanastakaan mitään riemua repiä jos olisin kuullut jonkun lapselle niin puhuvan.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja täh...;23417958:
Hyii.... MIKSI?!?! eihän siinä tartte kyykkyyn mennä että sen saa puhtaaksi...
Olen pasltalla oppinut, että ne, jotka eivät kyykkyvatkaa, ovat likaisia hiivatoosia. =)
VAIN kyykkyvatkaus puhdistaa ja se ei ole noloa tai outoa, se on kuulemm ihan luonnollista ja niin kuuluu tahdä.

*puistatus*

..
[QUOTE="vieras";23418362]Olen pasltalla oppinut, että ne, jotka eivät kyykkyvatkaa, ovat likaisia hiivatoosia. =)
VAIN kyykkyvatkaus puhdistaa ja se ei ole noloa tai outoa, se on kuulemm ihan luonnollista ja niin kuuluu tahdä.

*puistatus*[/QUOTE]

aha. mulla ei oo kyllä koskaan ollut hiivaa, pissatulehusta tai mitään muutakaan tautia toosassani, enkä siis ole kyykkyvatkaaja. laittaakohan nämä kyykkyvatkaajat toosaansa jotain ainettakin lisäksi, klorittia kenties?! tai cilit BANGia?

"Aapee"
[QUOTE="vieras";23418358]Kertokaahan nyt tyhmälle onko "pepullaan" yhtä paha sana kuin "pempullaan", itse ainakin käytän lapsille puhuessa tuota peppu-sanaa, enkä olisi itse kyllä ymmärtänyt pemppu-sanastakaan mitään riemua repiä jos olisin kuullut jonkun lapselle niin puhuvan.[/QUOTE]

Ei ole mutta jos huutaisit sitä kymmeniä kertoja kovaan ääneen niin saletisti alkais sekin ottamaan päähän. :D

erratic
[QUOTE="vieras";23418358]Kertokaahan nyt tyhmälle onko "pepullaan" yhtä paha sana kuin "pempullaan", itse ainakin käytän lapsille puhuessa tuota peppu-sanaa, enkä olisi itse kyllä ymmärtänyt pemppu-sanastakaan mitään riemua repiä jos olisin kuullut jonkun lapselle niin puhuvan.[/QUOTE]

JAa, mä mulla olis kyllä varmaan tullut itkeäkö vai nauraa-fiilis vaikka olis huutanut "pepullaan" x30. Mitä järkeä hokea koko ajan samaa asiaa, jos lapsi ei tottele niin sillä pitää olla seuraukset ts. pois liukumäestä eikä vaan jatkaa sitä hokemista.

P.Pesu
Yrittäkää ymmärtää näitä kyykkyvatkaajia. Heillä peseytymisen perimä ja malli on iskostunut aivojen perimmäiseen osastoon siltä muinaisajalta, kun peseydyttiin purossa, järvessä tai missävain lätäkössa. Sellaisessa tilanteessahan on kätevintä ottaa tukeva haara-asento ja lappoa vettä ylöspäin genitaalialueelle.

Asia putkahti esiin tuolla ketjussa ja piti ihan tarkistaa, että missä yhteydessä tuota on käytetty, kun on niin erikoisen hauska sana:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1975803-mita-olet-oppinut-palstalta/sivu2.html

"Mitä ihmettä"
Emmie kehtaa. Josko kokeilis kyykkyvatkausta salaa pimeässä omassa kylppärissä. Sais polville varmaan sopivasti tukea ahtaan suihkukopin seinistä. Vois keskittyä kunnolla, ei meinais kaatua.

Ja kun tekniikka kunnossa, vois sit läheteä kylpylään. Tarttee varmaan myös harjaannuttaa pohjelihaksia...

Yhteistyössä