Olen luvannut kertoa teille palstalaisille, kun koen ensisuudelmani. =)

No ei oo uutinen taaskaan
oLIko tää joku uutinen? Olen 39v nainen ja mulla tää ei óle tapahtunut ikinä. KYSE ONKIN SIITÄ, mistä uutisen tekee, pitäskö munkin JUYLISTAA, menetin neitsyytedni melkein 28v !!!

Noh, eilen se sitten tapahtui. Kello kahdentoista aikaan yöllä ja se oli todella romanttinen ja ihana kokemus, josta jää hyvät muistot. :heart:

Olen siis tarkoituksella odottanut näinkin kauan, sopivaa hetkeä ja ihmistä. Halusin suudella jotakuta, johon olen ihastunut ja jolla on mulle jotain merkitystä. :heart: Kannatti odottaa!

Oli pakko jakaa tämä täälläkin. :D Kaikki meni niin upeasti. :heart:

"vieras"
Kyseinen henkilö pitää kinkun mausta mutta toisaalta on sitä mieltä, että ei ole eettisesti kestävää tuottaa lihaa. Joulupöydässä läheisen kunnioittaminen on kuitenkin mennyt edelle eikä hänelle ole ollut mikään identiteettiongelma syödä kinkkua vaikka kutsuu itseään kasvissyöjäksi.

Samaten pääosin heteroseksuaalina elävä voi kokea ihastumista samaa sukupuolta olevaan ilman, että osaisi nimittää itseään biseksuaaliksi, kun biseksuaaleille asetetaan tiettyjä odotuksia ja hetero-joka-ihastui-tyttöön ei välttämättä koe niitä täyttävänsä.

Biseksuaalisuus on ainakin mulle oma identiteettinsä, eikä mikään sekalainen laatikko johon voi laittaa ne, jotka eivät heteroiksi tai homoiksi sovi.
Niin siis mitä se biseksuaalisuus muuta tarkoittaa kuin sitä, että voi ihastua molempiin sukupuoliin? Mitä odotuksia siinä sitten on, en nyt kertakaikkiaan tajua? Pitääkö elintavat olla tietynlaiset, pitääkö kuunnella tiettyä musiikkia, tykätä tietyistä elokuvista, liikkua tietyissä piireissä, jotta voi olla oikeasti bi, vai mitä ne muut odotukset sitten ovat? Eikö se heterolaatikko tuolla logiikalla ole se sekalainen laatikko, jos sinne voi mennä naisiinkin ihastuvat naiset?

[QUOTE="nii";23406449]Kyl se on niin yksinkertaista, et jos ihastuu naiseen, niin kyllä sitä sitten varmaan bi on. Vaikkei täyttäis niitä "kriteerejä" mistä Ninatt vouhkaa. Ehkä ei ole ollut ajatellut olevansa, mut ei hetero ihastu samaa sukupuolta olevaan, niin yksinkertaista. Ja sti tää yks kertoilija, joka on miehen kans kihlois mut onki mielestään lesbo, no selvä bi hänkin.[/QUOTE]

Minäkö? No, tällä hetkellä olen bi, koska olen miessuhteessa. Jos ero tulis niin siitä lähtien oon taas lesbo ellen mystisesti onnistuis rakastumaan mieheen. Olis jotenki väärin puhua itestään koko loppuelämä biseksuaalina sen vuoksi että on kerran ollu suhteessa mieheen. :)

"vieras"
Minäkö? No, tällä hetkellä olen bi, koska olen miessuhteessa. Jos ero tulis niin siitä lähtien oon taas lesbo ellen mystisesti onnistuis rakastumaan mieheen. Olis jotenki väärin puhua itestään koko loppuelämä biseksuaalina sen vuoksi että on kerran ollu suhteessa mieheen. :)
Mikä siinä bi-seksuaalisuudessa on sitten niin ahdistavaa/ pelottavaa? Miksi on niin vaikea sanoa olevansa bi? Miksi tästä asiasta tehdään monimutkaisempi kuin se on?

Jos sinä olet ollut lesbo, ennen kuin olet tavannut miehesi ja siitä muuttunut bi:ksi, miten voit olla varma, ettet koskaan enää uudestaan rakastu mieheen, kun niin on jo kerran käynyt (jos siis tienne eroaisivat).

ööööööö
Mä luulin et oot joku "teiniäiti" tosin ikäisesi ei enää edes ole teiniäiti, mutta nyt aloin miettimään miksi pyörit tällaisella palstalla neitsyenä..siis eihän se kiellettyä ole mut itteeni ei tällaset mammapalstat kiinnostanu silloin kun olin vielä neitsyt, enemmänkin halusin kokemusta seurustelusta ja nyt vasta tässä vaiheessa alkanut kiinnostaa kaikki perhesivut kun on parisuhteita koettu ja vankka parisuhde meneillään.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23413318:
Kavereiden, tai kaverin kavereiden kautta? Minäkin tunnistin jo monta, kun yhtenä päivänä katsoin jonkun kaverini kavereita :D
tämä on totta. Ja aikamonen ihmisen oikean nimen tiedän ihan tahtomattakin. Ovat kuviansa laittaneet tänne palstalle ja ovat sitten kavereitteni kavereita.

[QUOTE="vieras";23409079]Mikä siinä bi-seksuaalisuudessa on sitten niin ahdistavaa/ pelottavaa? Miksi on niin vaikea sanoa olevansa bi? Miksi tästä asiasta tehdään monimutkaisempi kuin se on?

Jos sinä olet ollut lesbo, ennen kuin olet tavannut miehesi ja siitä muuttunut bi:ksi, miten voit olla varma, ettet koskaan enää uudestaan rakastu mieheen, kun niin on jo kerran käynyt (jos siis tienne eroaisivat).[/QUOTE]

Entä naiset, jotka on monesti vuosiakin onnettomasti naimisissa miehen kanssa ja jossain vaiheessa huomaavat olevansa lesboja, täytyykö heidänkin puhua itsestään biseksuaalina koko loppuelämänsä vain koska ovat olleet miessuhteissa ennen oman seksuaalisuuden löytämistä? Vaikka olis koko loppuelämänsä naissuhteessa?

Mun mielestä se ei oo ollenkaan vaikeaa, kysyttäessä sanoo suuntautumisen olevan sitä, miltä itsestä tuntuu ja miten itse sen kokee.
Mutta jos se on aivan ylitsepääsemättömän vaikeaa ymmärtää, voin kyllä sellasille ihmisille sanoa olevani bi, nyt ja ikuisesti. En tee asiasta niin hankalaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ööööööö;23413228:
Mä luulin et oot joku "teiniäiti" tosin ikäisesi ei enää edes ole teiniäiti, mutta nyt aloin miettimään miksi pyörit tällaisella palstalla neitsyenä..siis eihän se kiellettyä ole mut itteeni ei tällaset mammapalstat kiinnostanu silloin kun olin vielä neitsyt, enemmänkin halusin kokemusta seurustelusta ja nyt vasta tässä vaiheessa alkanut kiinnostaa kaikki perhesivut kun on parisuhteita koettu ja vankka parisuhde meneillään.
Miksi näillä mammapalstoilla ei saisi lapsettomat olla tai nuoret tytöt? Tytsillä on aivan täysi oikeus olla täällä. Minullakaan ei ole lapsia, mutta mammapalstoilla olen pyörinyt 19-vuotiaasta asti, eikä lapsia tai perhettä ole vieläkään ja tuosta on jo melkein 7 vuotta kun aloitin palstailun, tosin ensin Vauva-lehden puolella. Tällä palstalla olen ollut vasta alle 2 vuotta. Keskustellaanhan tälläkin palstalla paljon muistakin asioista kuin lapsista.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23413358:
Juuri näin :) En minä sillä tiedolla mitään ihmeellistä kuitenkaan. Paitsi että: MIKSI KAIKKI MUUT OVAT KAVEREITA KESKENÄÄN?! :D
Miksi toiset vaan tanssii, niillä lystiä on, miksei mulle käy koskaan niin...
( noitalinna huraa : jos sä lähdet pois)

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ööööööö;23413228:
Niin tää tytsi on palstaillu jo vuosia n. 15vuotiaasta saakka omalla nikillä ja naamalla. Lapsia ei oo, mut joku kumma tarve hakea hyväksyntää kanssa palstailijoilta mm. aiheilla: onks mun tukka nätti, mitä tykkäätte tästä kuvasta onks mun tukka tässä nätti, aloitin cheerleadingin - onks mun tukka tässä nätti, saunon isän ja veljen kanssa onks ok ja onks mun tukka nätti...

Yhteistyössä