petturi sulhanen?!

• Viestiketjun aloittaja "morsian"
  • Ensimmäinen viesti
viisumi
Venäjälle tarvii viisumin etukäteen. Taitaa siis olla täysin suunniteltu juttu tuo "tankkaus-reissu". Tullimiehet ei myöskään vahingossa laita passeihin vääriä päivämääriä. Ainakin muualla päin maailmaa päivämäärät tulevat leimassa, joten tarkoittaisi sitten, että tullimies olisi lätkinyt koko päivän kaikille vääriä leimoja.

:(
Tämä on joko provo jossa aloittaja ei tiedä venäjän viisumimenettelystä, tai sitten surullinen tositapaus missä morsianta vedätetään nyt oikein olan takaa. Venäjällä ei voi piipahtaa ohimennen, käydä vain tankkaamassa tms vaan viisumi täytyy hankkia hyvissä ajoin etukäteen päästäkseen rajan yli.

"äityli"
Mä en rikkoisi perhettäni todellakaan siksi, että epäilisin mieheni ehkä käyneen maksullisissa. Ap:n mies ei välttämättä uskalla kertoa reissustaan totuutta (että on esim. ollut juhlimassa Venäjällä), koska tietää puolison vanhan pettämisen takia heti epäilevän maksullisissa käyntiä.

Kivittäkää vaan tästä, mutta en jättäisi omaa miestäni mitä suurimmalla todennäköisyydellä siksikään, jos se olisi käynyt maksullisissa. On lapsellista kuvitella, että parisuhteessa ei petetä. Sitä nyt vaan tekee 90 % miehistä ja iso osa naisistakin. Tosin minä ja luultavasti toistaiseksi mieheni ei lukeuduta tähän suureen joukkoon. Parempi, että mies kävis maksullissa kuin aloittaisi sivusuhteen. Jos siis ylitsepääsemätön tarve sekstailla jonkun muun kanssa vuosien saatossa hänet yllättäisi.

"vieras"
Sulla on äityli täysi oikeus toimia omassa suhteessasi ihan kuten haluat, mutta tässä oli kyseessä kuitenkin ap ja hänen suhteensa, ja ap:lle ei selvästikään ole ok, että häntä kusetetaan.

viisumi
On totta, että eihän sitä voi olla varma, onko tällä kertaa vieraissa käyty. On kuitenkin mielestäni aika onneton asetelma aloittaa avioliitto, jos pettämistä on jo tapahtunut ja sitä on syytä epäillä toistekin.

Entiseni kävi minun "luvallani" maksullisissa kerran (?) ja ihan yhtä pahalta se tuntui kuin se kaikki muukin pettäminen (joka selvisi myöhemmin), vaikka ajattelin, että ei se pahalta tunnu, koska kyse on "vaan" seksistä.

Itsekin olen pettänyt aiemmissa suhteissani nuorempana, samoin mieheni, mutta olen sitä mieltä, että tuollaiset teot eivät kuulu avioliittoon, enkä halua olla enää semmoinen ihminen. Mielestäni puolisoiden tulee olla toistensa parhaita ystäviä ja rakastajia. Olen erittäin onnellinen, että sain silloin aiemmin voimaa jättää petturi-exäni ja löysin todellisen onnen.

"äityli"
[QUOTE="vieras";23406001]Sulla on äityli täysi oikeus toimia omassa suhteessasi ihan kuten haluat, mutta tässä oli kyseessä kuitenkin ap ja hänen suhteensa, ja ap:lle ei selvästikään ole ok, että häntä kusetetaan.[/QUOTE]

Kai sitä saa mielipiteensä kuitenkin lausua? Suorasti ja epäsuorasti?

"hmm"
Itsekin olen pettänyt aiemmissa suhteissani nuorempana, samoin mieheni, mutta olen sitä mieltä, että tuollaiset teot eivät kuulu avioliittoon, enkä halua olla enää semmoinen ihminen. Mielestäni puolisoiden tulee olla toistensa parhaita ystäviä ja rakastajia. Olen erittäin onnellinen, että sain silloin aiemmin voimaa jättää petturi-exäni ja löysin todellisen onnen.
samaa mieltä. itsekkin petin kerran elämässäni, nuorena tuhannen päissäni. olo ja tunnontuskat olivat niin hirveät, etten siihen kyllä enää ikinä pystyisi. se ei kuulu suhteeseen eikä onnistuneeseen liittoon. tai toki sitten jos kumpikin osapuoli on sitä mieltä että pettäminen on okei jos sattuu huvittamaan kun kaikkihan hei pettää, mutta muuten..

"vieras"
[QUOTE="äityli";23406042]Kai sitä saa mielipiteensä kuitenkin lausua? Suorasti ja epäsuorasti?[/QUOTE]

Tottakai saa mielipiteensä kertoa, ja samaa oikeutta minäkin tässä käytin, enkä tietääkseni myöskään kieltänyt ketään jatkossakaan kertomasta mielipiteitään.

Katkera
Miehet nyt vain ovat tuollaisia. Jos et halua tulla petetyksi, jätä miehesi äläkä koskaan ota uutta. Tai sitten yritä suhtautua asiaan niinkuin mies: huorien paneminen on vähän sama juttu kuin kusella käyminen, tarpeet on vain PAKKO tyydyttää eikä siinä sen kummempaa ole. Miehet ei voi käytökselleen mitään, koska heidät on "luotu" panemaan jokaista vastaan tulevaa naista.

Itse olen valinnut elämän ilman miestä, sinä itse päätät mitä SINÄ haluat.

Inhimillinen Erehtyjä
Miehet nyt vain ovat tuollaisia. Jos et halua tulla petetyksi, jätä miehesi äläkä koskaan ota uutta. Tai sitten yritä suhtautua asiaan niinkuin mies: huorien paneminen on vähän sama juttu kuin kusella käyminen, tarpeet on vain PAKKO tyydyttää eikä siinä sen kummempaa ole. Miehet ei voi käytökselleen mitään, koska heidät on "luotu" panemaan jokaista vastaan tulevaa naista.

Jaah. Taas näitä yleistyksiä. Ei kaikki miehet eikä naisetkaan ole tietynlaisia. Jos omalla kohdalle on sattunut kaksi tai useampikin samanlainen persoona, niin täytyy myös tuolloin tutkiskella itseään, että miksi hakeutuu/etsii/löytää/vetää puoleensa tietynlaisia persoonia.

Mies ei ole sen enempää viettiensä vallassa kuin nainenkaan. Terveellä normijärjellä varustettu vastuullinen ihiminen tietää parisuhteen ja luottamuksen rajat ja rajojen rikkomisen seuraukset. Ja jokainen voi käytökselleen jotain, jos sitä haluaa,

"Sulo"
[QUOTE="äityli";23405961]Mä en rikkoisi perhettäni todellakaan siksi, että epäilisin mieheni ehkä käyneen maksullisissa. Ap:n mies ei välttämättä uskalla kertoa reissustaan totuutta (että on esim. ollut juhlimassa Venäjällä), koska tietää puolison vanhan pettämisen takia heti epäilevän maksullisissa käyntiä.

Kivittäkää vaan tästä, mutta en jättäisi omaa miestäni mitä suurimmalla todennäköisyydellä siksikään, jos se olisi käynyt maksullisissa. On lapsellista kuvitella, että parisuhteessa ei petetä. Sitä nyt vaan tekee 90 % miehistä ja iso osa naisistakin. Tosin minä ja luultavasti toistaiseksi mieheni ei lukeuduta tähän suureen joukkoon. Parempi, että mies kävis maksullissa kuin aloittaisi sivusuhteen. Jos siis ylitsepääsemätön tarve sekstailla jonkun muun kanssa vuosien saatossa hänet yllättäisi.[/QUOTE]

Missä kohtaa aloittaja sanoi, että mies olisi käynyt maksullisissa?

Katkera
Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen Erehtyjä;23406632:
Jaah. Taas näitä yleistyksiä. Ei kaikki miehet eikä naisetkaan ole tietynlaisia. Jos omalla kohdalle on sattunut kaksi tai useampikin samanlainen persoona, niin täytyy myös tuolloin tutkiskella itseään, että miksi hakeutuu/etsii/löytää/vetää puoleensa tietynlaisia persoonia.

Mies ei ole sen enempää viettiensä vallassa kuin nainenkaan. Terveellä normijärjellä varustettu vastuullinen ihiminen tietää parisuhteen ja luottamuksen rajat ja rajojen rikkomisen seuraukset. Ja jokainen voi käytökselleen jotain, jos sitä haluaa,
Joka asiassa on toki poikkeuksia. Mutta koska ainakin 95% miehistä haluaa panna jokaista p*llua, yleistäminen on ihan paikallaan. On siis oikeasti todella vaikea, ellei mahdoton, löytää miestä joka on ja haluaa olla uskollinen naiselleen.

IhaNainen harmaana
[QUOTE="äityli";23405961]Mä en rikkoisi perhettäni todellakaan siksi, että epäilisin mieheni ehkä käyneen maksullisissa. Ap:n mies ei välttämättä uskalla kertoa reissustaan totuutta (että on esim. ollut juhlimassa Venäjällä), koska tietää puolison vanhan pettämisen takia heti epäilevän maksullisissa käyntiä.

Kivittäkää vaan tästä, mutta en jättäisi omaa miestäni mitä suurimmalla todennäköisyydellä siksikään, jos se olisi käynyt maksullisissa. On lapsellista kuvitella, että parisuhteessa ei petetä. Sitä nyt vaan tekee 90 % miehistä ja iso osa naisistakin. Tosin minä ja luultavasti toistaiseksi mieheni ei lukeuduta tähän suureen joukkoon. Parempi, että mies kävis maksullissa kuin aloittaisi sivusuhteen. Jos siis ylitsepääsemätön tarve sekstailla jonkun muun kanssa vuosien saatossa hänet yllättäisi.[/QUOTE]

Olisko sulla linkkiä noihin pettämisprosentteihin? Ja tottahan toki sun miehes just sattuu kuulumaan siihen "kymmeneen" prosenttiin joka ei petä. :D

IhaNainen harmaana

Ei taas sinä! Sulla on oikeesti mielenterveysongelmia kun selität koko ajan tuota soopaa vaikka väität et oot onnellinen kun ei "tarvii" luottaa miehiin, mutta silti pitää koko ajan tästä asiasta jauhaa. Ja nimimerkkikin on katkera, mitä se kertoo susta?

Joka asiassa on toki poikkeuksia. Mutta koska ainakin 95% miehistä haluaa panna jokaista p*llua, yleistäminen on ihan paikallaan. On siis oikeasti todella vaikea, ellei mahdoton, löytää miestä joka on ja haluaa olla uskollinen naiselleen.
Kyllä naiset on sitten tyhmiä. Tyytyvät elämään kusipäisten pettäjämiesten kanssa, kun uskottelevat että muutkin miehet ovat sellaisia.

"hmm"
[QUOTE="hah";23411034]eikös Venäjälle pääse jo ilman viisumia?[/QUOTE]

laivalla pääsee pietariin ilman viisumia, mutta ainoastaan laivalla ja ainoastaan pietariin ja ainoastaan reiluksi 70 tunniksi. allegroon harkitaan samanlaista pietariviisumivapautta, mutta mitenkään muuten et tällä hetkellä venäjälle viisumitta pääse kuin laivalla sinne pietariin.

Elä sure
No miehesi ainakin valehtelee väärän päivämäärän leimaamisesta, mutta sitähän ei voi kukaan täällä palstalla sanoa 100 varmaks onko hän sitten pettänyt. Mutta miks sit muuten valehteliskaan ellei jotain hämärää olis touhunnut. Ja jos on kerran pettänyt niin on mitä ilmeisimmin voinu uusia tekonsa...
Harmittaa tollanen ja miks pettäjien pitää olla noin julmia. Eikö he voi vaikka erota reiluuden nimissä ja lähteä sitten panemaan ties ketä ryssää, mieluummin kun käy pettämässä.

No mutta sinä löyät paljon paremmankin miehen kun tollasen tautisen ukon jonka täytyy matkata rajan yli saadakseen toosaa. Sitäpaitsi täytyy olla vielä joku luonnevika tuollaisilla pettäjillä.

Ero voi tuntua nyt kauheelta mut vielä kauheemmalta tuntuu tollasen lurjuksen kanssa jatkaminen. Onni voi löytyä nurkan takaa ja ties vaikka kesällä häiden sijaan vietätkin jonkun muun kans kihlajaisia :D koskaan ei voi tietää!!!

Katkera
Ei taas sinä! Sulla on oikeesti mielenterveysongelmia kun selität koko ajan tuota soopaa vaikka väität et oot onnellinen kun ei "tarvii" luottaa miehiin, mutta silti pitää koko ajan tästä asiasta jauhaa. Ja nimimerkkikin on katkera, mitä se kertoo susta?
Olen niin onnellinen kuin tällaisessa tilanteessa pystyn olemaan. Tottakai olisin mieluummin parisuhteessa miehen kanssa JOS olisi olemassa uskollisia miehiä. Uskollisuus vaan sotii niin pahasti miehen luontoa vastaan, että turha edes yrittää etsiä sellaista. Ja olen onnellisempi yksin kuin pettävän miehen kanssa (jollaisia siis on ainakin 95% miehistä, loput 5% ovat taas muuten outoja).
Ja kyllä, olen katkera siitä, etten koskaan tule löytämään uskollista miestä itselleni. Mutta edelleen, parempi yksin kuin...

IhaNainen harmaana
Olen niin onnellinen kuin tällaisessa tilanteessa pystyn olemaan. Tottakai olisin mieluummin parisuhteessa miehen kanssa JOS olisi olemassa uskollisia miehiä. Uskollisuus vaan sotii niin pahasti miehen luontoa vastaan, että turha edes yrittää etsiä sellaista. Ja olen onnellisempi yksin kuin pettävän miehen kanssa (jollaisia siis on ainakin 95% miehistä, loput 5% ovat taas muuten outoja).
Ja kyllä, olen katkera siitä, etten koskaan tule löytämään uskollista miestä itselleni. Mutta edelleen, parempi yksin kuin...
Mä haluun nyt vielä vähän vängätä tästä. Eli siis sun teorian mukaan miehet panee kaikkia ketä vaan on mahdollista? Joten otetaan esimerkiksi vaikka Johanna Tukiainen. Koska ei sen naisen tarvitse olla edes kaunis, saatika älykäs. Eli väitteeni on, että jos Tuksu tarjoutuis kaikille, niin kaikki miehet kävis sitä ilman muuta panemassa, koska se on niiden luonne?

Yhteistyössä