On taas aika avata viikonlopun KIRPPISPINO!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="virtahepo";23403588]Minähän se. Sattui olemaan todella hyvä tuuri. Yleensä tuntuu, että löydän todella huonosti mitään hyvää ja halpaa. En oo mikään pro vielä näissä kirpparijutuissa. Tai siis, kun lapselle pitäis jotain löytää niin ei oo mitään käsitystä mitä kannattaa maksaa minkä kokoista ostaa valmiiksi. Siksi en esim. ulkovaatteita ja kenkiä uskalla ostaa lainkaan.

"mie vain" oli löytäny vaikka mitä kivaa kirpparilta![/QUOTE]

Se riippuu ihan säilytystiloista, että mitä kokoa kannattaa ostaa :) Mä olen ostellut nyt meidän 2v, 98 cm kokoa täyttävälle jopa muutamia vaatteita koossa 116 cm, mutta pääsääntöisesti hakusessa on koot 104 ja 110 cm. Ostelen niitä jo nyt siitä syystä, että niitä löytyy paljon hinstummin, kuin noita pienempiä kokoja.

Kengät on aina kysymysmerkki, mutta jos ostaa kohtuuhinnalla, niin niistä saa ainakin suunnilleen oamnsa pois myydessä, jos eivät sovikaan jalkaan :)

Mä en oo päässyt moneen viikkoon kirppalle,kun meillä sairastettu huolella. Nyt sit kävin yhellä irppiksellä niin löysin tytölle espritin t-paidan 0.5e itelle lindexin tunikan 3e tytölle lindex paidan 1e joka olikin sit liian pieni. Ikean sellanen kukkalamppu työn huoneeseen 2.5e itelle sellainen ihana mintun vihree t-paita 0.5e tytölle kuin uusi reimatec välikausihaalari 8e olikohan tossa kaikki. Tampereella nyt tosi huuonosti kirppareita. peltsulta lopettanut. Radiolla en käy periaatteesta. Ilona lopetti. Eu oikein oo kun bonari ja se uus plt kirppis. Sittenkun saa kyydin niin kangasalan kirppiksestä tykkään. Lietsun kirppareilla en oo käyny kun asun ihan toisella puolella kaupunkia.

Mä en oo päässyt moneen viikkoon kirppalle,kun meillä sairastettu huolella. Nyt sit kävin yhellä irppiksellä niin löysin tytölle espritin t-paidan 0.5e itelle lindexin tunikan 3e tytölle lindex paidan 1e joka olikin sit liian pieni. Ikean sellanen kukkalamppu työn huoneeseen 2.5e itelle sellainen ihana mintun vihree t-paita 0.5e tytölle kuin uusi reimatec välikausihaalari 8e olikohan tossa kaikki. Tampereella nyt tosi huuonosti kirppareita. peltsulta lopettanut. Radiolla en käy periaatteesta. Ilona lopetti. Eu oikein oo kun bonari ja se uus plt kirppis. Sittenkun saa kyydin niin kangasalan kirppiksestä tykkään. Lietsun kirppareilla en oo käyny kun asun ihan toisella puolella kaupunkia.

Hyvään hintaan olit saanut Reimatecin :)

Se riippuu ihan säilytystiloista, että mitä kokoa kannattaa ostaa :) Mä olen ostellut nyt meidän 2v, 98 cm kokoa täyttävälle jopa muutamia vaatteita koossa 116 cm, mutta pääsääntöisesti hakusessa on koot 104 ja 110 cm. Ostelen niitä jo nyt siitä syystä, että niitä löytyy paljon hinstummin, kuin noita pienempiä kokoja.

Kengät on aina kysymysmerkki, mutta jos ostaa kohtuuhinnalla, niin niistä saa ainakin suunnilleen oamnsa pois myydessä, jos eivät sovikaan jalkaan :)

Voi apua! Meneekö 98 koko vasta 2-vuotiaalle :o Ja mä oon pojalle jo jotain kirpparilta ostellu ku on vastaan tullu. Ja pari isommankin koon paitaa. :D Jotenkin vaikee hahmottaa kuinka toi poika kasvaa, kun nyt 6 kk on 70 cm pitkä. Ja kengistä en tiedä yhtään mitään. Että minkäkokoset sitten pitäs ottaa ne ekat kengät. No pitää käydä kenkäkaupassa mittaamassa jalka kunhan alkaa seisomaan :)

^Meillä 3-v poika käyttää vielä pääasiassa kokoa 98, jotkut 104 paidat menee jo. :D

Mä löysin tytölle todella hyväkuntoisen Remun talvihaalarin kokoa 92 hintaan 12€. Tietty nappasin mukaani, varsinkin kun oli tummaa lilaa eikä mitään kirkuvan pinkkiä. Kuvittelin että meidän ihana unisex Reimatec olisi säästynyt tytölle, mutta menikin pojalle melkein kaksi talvea (!) joten polvet ja peppu on siinä kunnossa että käy vaan varahaalarina jatkossa.

[QUOTE="virtahepo";23404645]Voi apua! Meneekö 98 koko vasta 2-vuotiaalle :o Ja mä oon pojalle jo jotain kirpparilta ostellu ku on vastaan tullu. Ja pari isommankin koon paitaa. :D Jotenkin vaikee hahmottaa kuinka toi poika kasvaa, kun nyt 6 kk on 70 cm pitkä. Ja kengistä en tiedä yhtään mitään. Että minkäkokoset sitten pitäs ottaa ne ekat kengät. No pitää käydä kenkäkaupassa mittaamassa jalka kunhan alkaa seisomaan :)[/QUOTE]

Me on siirrytty kokoon 98 cm aika tarkkaan 2v iässä ja niin se kai pääsäntöisesti monella menee :) Ja kenkinä meidän tasan 1v:llä on nyt koon 20 kengät. 2v:n kengät onkin sitten jo kokoa 26 :D

^Meillä 3-v poika käyttää vielä pääasiassa kokoa 98, jotkut 104 paidat menee jo. :D

Mä löysin tytölle todella hyväkuntoisen Remun talvihaalarin kokoa 92 hintaan 12€. Tietty nappasin mukaani, varsinkin kun oli tummaa lilaa eikä mitään kirkuvan pinkkiä. Kuvittelin että meidän ihana unisex Reimatec olisi säästynyt tytölle, mutta menikin pojalle melkein kaksi talvea (!) joten polvet ja peppu on siinä kunnossa että käy vaan varahaalarina jatkossa.

Tuo 98 onkin vissiin 2-3 vuotiaille, eli sen käyttö alkaa noin 2v iässä ja loppuu noin 3v iässä. Ainakin suunnilleen :)

Oli kyllä tuo Remukin ihan kohtuuhintainen, eli onnea löydöstä :)

Yhteistyössä