Voiskos joku vaikka vähän listata kirppisostojaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
edellisen vaaleansinisen pieneksi jääneen möin huutonetissä juuri hintaan 7e =)
Noista sinun ostoksistasi kadehdin noita bamse ym. vaatteita, tosin poikaversioina =)
Meillä neiti 8v ei kelpuuta kuin mustaa, ja pojat 12 ja 15 ovat melkoisen merkkitietoisia, Käytetty kelpaa mutta DC :tä harvoin löytyy kirppiksiltä (kerran 15e kengät joiden ovh 85e..)
onneksi vielä kuopus 3v10kk rakastaa värikkäitä vaatteita...

Hetken mielijohteesta piipahdin KCL:n puoli tuntia ennen sulkemista. Mukaan tarttui:
Puinen Hello kitty palapeli 30 palaa 2€
Nike verskat 110 cm, unisex väri 5€
Leijonakuningas muistipeli 3€
HM Logg vaaleanpunainen villapaita 86/92 cm 1,50.

Aiemmin ostin tytölle ensi talveksi Lassie supratech haalarin 86 cm 5e ja se oli tosi hyvä löytö. Vaan jalkalenkut piti vaihtaa, muuten ihan priima. Saa hänkin sitten "tyttövärejä" ulkovaatteisiinkin.

Mitä tulee tuohon kirppareilta löytämiseen niin mä en useinkaan löydä mitään jos ei ole just oikea fiilis ostaa. Tai jos etsin jotain ihan tiettyä niin en välttämättä kiinnitä huomiota muihin vaatteisiin tai tavaroihin. Käyn useinkin etenkin Pikkusiilissä ostamatta yhtään mitään. Välillä on pelkkää väärää kokoa, liian kallista, liian tyttöä tms. :D Muilta kirppareilta tarttuu jostain syystä paremmin mukaan tavaraa.

Liian tyttöä :D :D :D Mä en tuommosta käsitettä tunne lainkaan :)

Kivoja löytöjä teit viime minuuteilla :)

Nyt on pakko kysyä...olitko sä Naantalin MLL:än kirppiksellä viikko sitten? Kun mä näin siellä naisen, joka ehkä oisit saattanut olla sä. Hällä oli rattaat mukana. En kehdannut mennä kyselemään, kun en ollut varma. Mä olen sen sen naisen nähnyt joskus PikkuSiilissäkin ja ajatellut, että jotain tuttua tuossa ihmisessä on...että jostain siis tiedän tuon ihmisen. Mutta kun en ole tosiaan ollut varma, niin en ole viitsinyt hihasta napata :D

Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;23189618:
edellisen vaaleansinisen pieneksi jääneen möin huutonetissä juuri hintaan 7e =)
Noista sinun ostoksistasi kadehdin noita bamse ym. vaatteita, tosin poikaversioina =)
Meillä neiti 8v ei kelpuuta kuin mustaa, ja pojat 12 ja 15 ovat melkoisen merkkitietoisia, Käytetty kelpaa mutta DC :tä harvoin löytyy kirppiksiltä (kerran 15e kengät joiden ovh 85e..)
onneksi vielä kuopus 3v10kk rakastaa värikkäitä vaatteita...

Meilläkin 8v on ilmoittanut lempiväreikseen punaisen ja mustan. Onneksi Hello Kittyä löytyy mustanakin :D

Bamset on kivoja, mutta kyllä se Kitty enempi meillä rulaa :)

Ihan hyvänhintaisia takkeja :)

Mulla oli ennen periaatteena, että 5 euroa enempää en takista maksa, mutta se periaate katosi jonnekin ja nyt maksan enempikin :D

No mun silmään molemmat näytti ihan uusilta :D Enkä sitten itselleni löytänyt mitään niin eipä musta ollut ollenkaan kova hinta :) Nyt vaan kun pääsis joku päivä uudestaan kirppistelemään :)

Liian tyttöä :D :D :D Mä en tuommosta käsitettä tunne lainkaan :)

Mä koitan ettiä myös tolle pojalle vaatetta, mutta alkaa olla aika nihkeää. :D Jostain syystä nuo poikien 98/104 on käytössä niin kulahtaneita et harvemmin löytyy muuta kuin paitoja.

Joo se olin minä siellä, se oli ihan katastrofi. Mun PITI tulla sinne yksin mutta sit mies oli keksiny menoa just sillon, joten oli pakko ottaa tyttö mukaan. Sitte oli hillitön pakkanen enkä saanu autoa lähelle niin en voinuka laittaa likkaa reppuun. Oli pakko ottaa rattaat ja se olikin vielä ahtaampi paikka kun kuvittelin. Kammottava kokemus kaiken kaikkiaan... Ehkä Raisioon pääsen yksin. (Tai ainakin ilman rattaita!)

Mä koitan ettiä myös tolle pojalle vaatetta, mutta alkaa olla aika nihkeää. :D Jostain syystä nuo poikien 98/104 on käytössä niin kulahtaneita et harvemmin löytyy muuta kuin paitoja.

Joo se olin minä siellä, se oli ihan katastrofi. Mun PITI tulla sinne yksin mutta sit mies oli keksiny menoa just sillon, joten oli pakko ottaa tyttö mukaan. Sitte oli hillitön pakkanen enkä saanu autoa lähelle niin en voinuka laittaa likkaa reppuun. Oli pakko ottaa rattaat ja se olikin vielä ahtaampi paikka kun kuvittelin. Kammottava kokemus kaiken kaikkiaan... Ehkä Raisioon pääsen yksin. (Tai ainakin ilman rattaita!)

Raisioon on tosiaan järkevintä mennä ilman rattaita, sillä siellä kirppis on kahdessa kerroksessa. Toki rattaat voi jättää alas, mutta mä en oikein uskalla jättää omiani vartioimatta moiseen ryysikseen.

Kaarina oli Naantalia ahtaampi, joten sinnekään ei kannata rattailla mennä jos ei ole pakko :)

Liedossa en ole käynyt, joten siitä en osaa mitään sanoa. Mutta ehkä mä kohta olen viisaampi, kun sinne menoa kovasti suunnittelen :)

[QUOTE="Mie";23189430]Mutta kun mä ajattelin viedä sitten osan tai mitkä ne huomion niin siihen pikku kroko kirpparille. Mun ei tarttis hinnoitella ja käydä järjestämässä :) täytyy vielä pohtia.. Toi hinnoiettelu juttu että itse pitäisi hinnoitella niin ahistaa... Noita on niin paljon ja en haluaisi raahata niitä edes takaisin.[/QUOTE]

Missä tuo pikku kroko on? Katsoin että mollamaijassakin tuollainen,että ne hinnoittelee. Mulla kanssa kauhea kasa vauvanvaatteita ja todella ahistaa ajatus hinnotella. Nyt ei vaanyksinkertaisesti ehdi eikä jaksa. Vähän kahden vaiheilla vienkö tuonne vai suoraan johonkin lahjotuslootaan. Onko jollain kokemusta tuosta mollamaijasta?

[QUOTE="vieras";23197208]Missä tuo pikku kroko on? Katsoin että mollamaijassakin tuollainen,että ne hinnoittelee. Mulla kanssa kauhea kasa vauvanvaatteita ja todella ahistaa ajatus hinnotella. Nyt ei vaanyksinkertaisesti ehdi eikä jaksa. Vähän kahden vaiheilla vienkö tuonne vai suoraan johonkin lahjotuslootaan. Onko jollain kokemusta tuosta mollamaijasta?[/QUOTE]

PikkukrOkolla on netti sivut pikkukroko.fi sijaitsee martinmäessä.

Mä kerään pikkusiskolleni lahjoitettavaksi Replica-kirjasarjaa ja lähiaikoina löysin 8 puuuttuvaa kirjaa yhteensä 2,5e ja erikseen vielä pari, hintaa en muista mutta jotain välillä 0,5-1,5e/kpl :D Ostin myös hevoskirjoja kasan 0,5e/kpl. Niitä löytyy aina halvalla ja tekisi mieli ostaa enemmänkin, mutta kun en muista mitä siskolla jo on :)

Omalle vauvalle löytyi Maisa-aiheinen "palikkapalapeli" (2e), mulle itselleni Dieselin huppari (1,5e), kotiin Iittalan tuikkukippo (5e) ja hmm pari kirjaa lähti mukaan siltä varalta että mulla vielä joskus on aikaa lukea :D

[QUOTE="Mie";23197277]PikkukrOkolla on netti sivut pikkukroko.fi sijaitsee martinmäessä.[/QUOTE]

Kiitti osoitteesta, täytyy joskus poiketa sielläkin kun näkyy olevan nyt kiinni. Taidan kysyä tuolta mollamaijasta. Meillä vaatteet isoissa kasseissa viemässä tilaa ja odottamassa, että ehtis ja saisi aikaiseksi. jos ne saisi vaikka vietyä tuonne kaikki kerralla.

Yhteistyössä