Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä taisikin tiistaina laittaa viimeisimmät löytöni tänne - sen jälkeen ei ole tullut käytyä kirppiksellä...
mä löysin tässä taannoin:
Nallepuh tikattu päiväpeite lapsen sänkyyn 2,00
hedelmäkori sellane metallinen 0,50
10kpl erilaisia pokkareita 3,00
Muumi dvd paketti 10 siinä oli 5kpl muumi levyjä.
spiderman aurinkolasit pojalle 1,30
barba baba säkkituoli 6 (oli pieni reikä kylessä joka oli jesarilla teipattu) äkkiäkös tuon hurauttaa
kun tuo sama säkkituoli maksaa monta kymppiä citymarketissa.
ikea- merkkisiä seinävalaisimia makkariin sängynpäätyyn 1 puolikuu ja 1 tähden muotoinen yht: 5,00
kolme pussia poikien sukkia yhdessä pussissa oli 10 paria. ja nää pussit makso yhteesä sii: 6
wc paperin sellanen kankainen säilytysteline seinälle 1.
SIpulinmuotoinen sipulien säilytyspurkki iso jotain lakattua savea tms. 2,80
karaoke dvd levyn 5
iso kauppapussillinen lego dubloja 25 (oli mukana maatila osia)
ja ensitalveksi pojalle suksipaketti 12
kolmet erilaiset verhot 2,50 pari.
muumipussilakanasetti retkimuumi 5
muumi verhot 6
puuhapete dvd 2
nallepuh pehmon muotoinen iso reppu 1
kankainen lehtikori/telne 3,40
ensi talveksi hyväkuntoinen lennen ruskea toppahaalari pojalle 15 (ei ollu kuin ihan vähän kulumaa/haalistumaa polvissa)
viking toppakengät ensi talveksi 3 hyväkuntoiset myöskin.
reimatecin pipo ja välikausi hanskat 4
pieni pussillinen pikkareita pojalle mm.spiderman yms. 6 (15 kpl)
ikean mammutti lasten jakkaroita turkoosin ja valkoisen värisiä molempia 2kpl. hinnat yht: 8
itselle tarttu mukaan vielä: kauhee läjä suurikäsityö lehtiä oisko jotn 50kpl. (takavuosilta) yht: 5
+ keittiön suht hyväkuntonen siisti 6hlön tumma ruokaryhmä 80
eli koko popsi yheltä kirppikseltä rovaniemeltä:
220,50
OOn kauhee kirppis fani ja rakastan sitä härpäkkeen näpräämistä.
Käyn vain niin harvoin kuin meiltä on kuitenkin matkaa cityyn 60km.mutta pyrin ostaan kerralla enempi.
Ihan kiva satsi siis tuli mukaan
Mäkin olen ostanut kirppikseltä muokattavia vaatteita joista olen sitten tuunannut esikoiselle mm. kissapuvun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23402954:Mitä leluja sulta chef olis menossa kirpalle?
Laita vaikka tuonne kerhon puolelle ekaks (tai laita mulle yksäriä).
Mä ostin jonkun muinaisen duploauton 20 sentillä. Siitä saa rakennettu varmaan bussin tms pitkän auton.
Ja pussilisen barbeja 3 eurolla.
Mä olen tehnyt noiden lelujen suhteen niin, että olen vienyt niitä salaa pois. Jos olen viemässä myyntiin lelua jolla ei ole leikitty pitkään aikaan, niin johans iitä alkaa huuto. Ja kun suostun jättämään sen kotiin, niin ei sillä leikitä siltikään. Joten nyt sitten vein leluja salaa...eikä nuo lapset ole edes huomanneet, että leluja on kadonnut![]()
Sä taisitkin olla se henkilö, jolla oli muutama melko pitkä lista siinä ketjussa![]()