Mä kuvittelin että sä olet nuorempi, olen jotenkin ihan jämähtänyt siihet että oot 19vMinä mikään vanha ole. Vai onko palstan mielestä kolmen kuukauden ikäero jotenkin kauhea synti?!?! |O
Juu, siis sähän olet jo puumaMinä mikään vanha ole. Vai onko palstan mielestä kolmen kuukauden ikäero jotenkin kauhea synti?!?! |O
Mut sä veit Tytsin huulien neitsyyden ja se on iso synti
Kyllä on sossuun soiton paikka nyt.Minä mikään vanha ole. Vai onko palstan mielestä kolmen kuukauden ikäero jotenkin kauhea synti?!?! |O
Kyllä on sossuun soiton paikka nyt.
"Täällä yks vanha lepakko raiskaa lapsineitsyttä! Tulkaa äkkiä!!"
"Kerroin ninalle kiimastani, nina TT vei sormensa pyhimpääni ja kosketti hellästi. Sitten hän survaisi kämmenensä sisääni ja vuodin verta. Nina suuteli samalla kuitenkin hiuksiani ja leipoi tissejäni, etten jännittänyt tai tuntenut tuskaa".
:heart:Minusta on sulonen nuori nainen.
Jeps, LSI!!!!Kyllä on sossuun soiton paikka nyt.
"Täällä yks vanha lepakko raiskaa lapsineitsyttä! Tulkaa äkkiä!!"
Miksi?Se että "säästää itseään jollekin" on mun mielestä enemmän säälittävää kuin hienoa...
Tää on taas vaan sitä teidän omaa fantasiointia, mutta onhan se kiva, että tässä tulee esiin, mitä haaveilet."Kerroin ninalle kiimastani, nina TT vei sormensa pyhimpääni ja kosketti hellästi. Sitten hän survaisi kämmenensä sisääni ja vuodin verta. Nina suuteli samalla kuitenkin hiuksiani ja leipoi tissejäni, etten jännittänyt tai tuntenut tuskaa".
Samaa mieltä kanssasi ja lisään negatiiviseen listaasi rantahurriuden.Jo me yh:t ollaan aika säälittäviä, yksinhuoltajuus tekee täysin kelvottomaksi kumppaniksi. Eihän tällasta yh:ta ottais ku joku ehkä säälistä, tai joku epätoivoinen. Ja vielä espoolainen :'(
Musta on taas enemmän säälittävää se, että suudelmista ja seksistä tehdään kertakäyttötavaraa, joita voidaan tuhlata ja touhuta kenen kanssa tahansa ilman tunteita ja kiintymystä. No, kukin tavallaan.Se että "säästää itseään jollekin" on mun mielestä enemmän säälittävää kuin hienoa...
Mulla ja tytsillä on tähän henk kohtasella tasolla hyvin eri lähestymistavat mutta molemmat on tyytyväisiä omaansa Mikäs sen tärkeämpää...?Se että "säästää itseään jollekin" on mun mielestä enemmän säälittävää kuin hienoa...
Miksi pitäisi pelkän kokemuksen hankkimiseksi hommailla jonkun yhdentekevän ihmisen kanssa? Ei pariutuminen ole mikään työhaastattelu, jossa isketään CV pöytään (tai jos on, pitäisi ymmärtää paeta).Se että "säästää itseään jollekin" on mun mielestä enemmän säälittävää kuin hienoa...
No onneksi sun ei tarvitse niin tehdä.Se että "säästää itseään jollekin" on mun mielestä enemmän säälittävää kuin hienoa...