Olen luvannut kertoa teille palstalaisille, kun koen ensisuudelmani. =)

"vieras"
Olet Tytsi varmaan ihan järki-ihminen vaikka nuori ja idealistinen (ja ehkä vähän naiivi) oletkin- siis muista että kyseessä on ensimmäinen seksuaalinen kokemuksesi. Erittäin harvalla se ensimmäinen suudelma johtaa elämän pituiseen rakkauteen. En tiedä onko tämä sinulla ajatuksena kun olet halunnut säästää itsesi jollekin erityiselle ihmiselle?

Uskon että sinulle on vielä muitakin tärkeitä ja rakkaita kumppaneita maailmassa tarkoitettu kuin espoolainen yh (enkä tällä halua vähätellä NinaTT:a joka on varmasti fiksu ja kiva tyttö). Sano minun sanoneen että vielä tulee joku mieskin joka vie jalat altasi :) jos olisin sinä, niin antaisin sille ainakin mahdollisuuden enkä jämähtäisi tähän ensimmäisen kokemuksen huumaan.
 
[QUOTE="vieras";23399407]Mieleltään terveet naiset tykkäävät munasta, joten kyllä miehiä vielä tarvitaan työstämään naisia isoon oohon.[/QUOTE]

Onko sulla joku seksuaalivamma jos tarvitset miestä orgasmiin? Mieleltään terveet naiset pystyvät siihen vaikka yksin ;)
 
[QUOTE="vieras";23399425]Olet Tytsi varmaan ihan järki-ihminen vaikka nuori ja idealistinen (ja ehkä vähän naiivi) oletkin- siis muista että kyseessä on ensimmäinen seksuaalinen kokemuksesi. Erittäin harvalla se ensimmäinen suudelma johtaa elämän pituiseen rakkauteen. En tiedä onko tämä sinulla ajatuksena kun olet halunnut säästää itsesi jollekin erityiselle ihmiselle?

Uskon että sinulle on vielä muitakin tärkeitä ja rakkaita kumppaneita maailmassa tarkoitettu kuin espoolainen yh (enkä tällä halua vähätellä NinaTT:a joka on varmasti fiksu ja kiva tyttö). Sano minun sanoneen että vielä tulee joku mieskin joka vie jalat altasi :) jos olisin sinä, niin antaisin sille ainakin mahdollisuuden enkä jämähtäisi tähän ensimmäisen kokemuksen huumaan.[/QUOTE]

Selventäisitkö hieman: Mielestäsi suhde ei voi (ei saa?) olla kestävä, jos siihen ryhdytään a) ensimmäisen kumppanin, b) naisen vai c) yksinhuoltajan kanssa? Että viis ihastuksesta, rakastumisesta tai rakkaudesta, lakki päähän ja eteenpäin, kyllä sieltä jostain aina se Oikea MIES löytyy?

Käsittämättömän alentuvaa tekstiä aikuiselle ihmiselle suunnattuna.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Selventäisitkö hieman: Mielestäsi suhde ei voi (ei saa?) olla kestävä, jos siihen ryhdytään a) ensimmäisen kumppanin, b) naisen vai c) yksinhuoltajan kanssa? Että viis ihastuksesta, rakastumisesta tai rakkaudesta, lakki päähän ja eteenpäin, kyllä sieltä jostain aina se Oikea MIES löytyy?

Käsittämättömän alentuvaa tekstiä aikuiselle ihmiselle sunnattuna.
Korjattakoon että vielä tulee _ihminen_ joka vie jalat alta, vaikka ap onkin ilmoittanut olevansa hetero. Idealismi ja romantiikka on kaunista mutta nykypäivänä todennäköisesti aiheuttaa ao:lle vain kovasti sydänsuruja, tosin kaikkien ne oppirahat on yleensä maksetta va- jotkut maksaa teininä jotkut vanhempina.
 
Selventäisitkö hieman: Mielestäsi suhde ei voi (ei saa?) olla kestävä, jos siihen ryhdytään a) ensimmäisen kumppanin, b) naisen vai c) yksinhuoltajan kanssa? Että viis ihastuksesta, rakastumisesta tai rakkaudesta, lakki päähän ja eteenpäin, kyllä sieltä jostain aina se Oikea MIES löytyy?

Käsittämättömän alentuvaa tekstiä aikuiselle ihmiselle suunnattuna.
Muakin kyllä ärsyttää. Lisäksi olisin kiinnostunut miksi "vieras" puhuu seksuaalisesta kokemuksesta, kun kuitenkin vain suudelmasta on puhuttu. Voihan sen nähdä seksuaalisenakin, mutta jotenkin ärsyttävän alentuvasti tuokin otettiin esiin. Miksi myös "vieras" kutsuu tytsiä naiiviksi? Koska hän haluaa suudella vain sellaisen ihmisen kanssa johon on ihastunut?
 
"hei"
Mua surettaa se, ettei NinaTT myöntänyt olevansa ihastunut. Jos olis, niin olis varmasti myös vastannu kysymyksiin siitä.

Ja tolle yhdelle, mun ensisuudelmasta kehkeytyi koko elämän mittainen suhde :)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23399336:
ekana mulle tuli mieleen miespuolinen henkilö, kunnes rupesin lukemaan mikä hössötys täällä on jonkun ensisuudelmasta, paljastui osapuoleksi nainen...
No Tytsin eka suukko onkin TAPAUS. Eihän semmosta olis edes voinut kuvitella tapahtuvan.
 
"Vieras"
Yks mun ensimmäisistä tappeluketjuista. Kyselin palstalta onko kellään tietoa ns lotus-synnytyksestä, eli siitä, ettei napanuoraa leikata vaan istukan annetaan olla kiinni lapsessa kunnes napanuora itsekseen kuivahtaa ja tipahtaa. Aihe järkytti palstaa niin paljon, että kuulen siitä käytännössä joka ketjussa vieläkin :rolleyes:
meinasin oksentaa aamupalaleivät näppikselle viimeistään tässä vaiheessa!! Muutenkin aika yököttävä ketju ajatuksineen ja mielikuvineen noista kahdesta :x
 
[QUOTE="vieras";23399564]Korjattakoon että vielä tulee _ihminen_ joka vie jalat alta, vaikka ap onkin ilmoittanut olevansa hetero. Idealismi ja romantiikka on kaunista mutta nykypäivänä todennäköisesti aiheuttaa ao:lle vain kovasti sydänsuruja, tosin kaikkien ne oppirahat on yleensä maksetta va- jotkut maksaa teininä jotkut vanhempina.[/QUOTE]

Oletko siis sitä mieltä, että nyt ei ole niin käynyt? Siis tullut ihminen, joka on vienyt jalat alta?

Outoa, mä käsitin, että on käynyt juuri niin, koska itsensä heteroksi mieltänyt ihminen, joka on halunnut säästää ensisuudelman jollekin tosi tärkeälle, hehkuu onnessaan, kuinka suuteli tätä naista.

Mä en vaan ymmärrä sun logiikkaasi tässä. Pitääkö toiseen rakastua päättömästi vai suojella itseään sydänsuruilta? Idealismi ja romantiikka eivät nähdäkseni kenenkään sydäntä särje, sen tekee vain epäonninen rakkaus. Kuka sinä olet päättämään, että väärin rakastuttu?
 
[QUOTE="vieras";23399564]Korjattakoon että vielä tulee _ihminen_ joka vie jalat alta, vaikka ap onkin ilmoittanut olevansa hetero. Idealismi ja romantiikka on kaunista mutta nykypäivänä todennäköisesti aiheuttaa ao:lle vain kovasti sydänsuruja, tosin kaikkien ne oppirahat on yleensä maksetta va- jotkut maksaa teininä jotkut vanhempina.[/QUOTE]

:O Mistä tiedät ettei ole jo käynyt niin, ninaTT vienyt tytsin jalat alta?
Onpas outoa tekstiä.
 

Yhteistyössä