|ONyt tästä tulikin yo-ketju
No en vaa jotenki jaksa uskoa että kukaan täällä tuota kertoilisi, tai siis kun en itse muutenkaan täällä paljon aikaani vietä. On vaikea uskoa että jotkut haluavat kertoa näin vapaasti elämästään. Mutta jos tää nyt totta on, niin ONNEA vaan teilleJoku Blume? Meidäthän on moni palstalainen tavannu ihan IRL Noh, älä sinä usko :kiss:
Ja sä ilmeisesti oletkin se kolmas osapuoli?? vai miten asia sua liikauttelee?Näin vapaasti, ai sekö että suutelee toista ja kertoo sen?
No joo, ei pahalla. Mutta viestit oli tarkoitettu tytsille ja ninalleIhan vaan ihmettelin..
Sä voit ottaa asian myös noin, mutta ymmärrät varmaan ettet voi muiden ihmisten puolesta vastata? ethän IRL mene keskusteluun väliin höpöttämään omiasi. Edelleenkään ei pahalla, ja hyvät yöt.Ahaa täällä ei saa keskustella, ok
Onhan sulla soini! :kiss::headwall:
mä en oo toipunut vieläkään
siinon sulle villi lepakko...eiiii juuumalaare. pitkästä aikaa palstalla poikkeemassa ja joutu otsikon nähdessään avaan siiderin, ku sivuja 18!!! sitte paljastuu et meijän oma neitsyt maaria on menny lirputtaan naista ja nyt se villi lepakko on viel viemässä neitsyt maarian INTIAAN :O
mä en tokene tästä ikinä. julma lespo tuli ja vei. :O
ei vaan osapuolet olivat: ninaTT ja Tytsi...Oliko Herra Majuri toisena osapuolena?
No hurri tai puolihurriko olet? Joka tapauksessa en ihmettele, vaikka sulle ekana tuleekin mieleen lesbot.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23399246:ei ollu kyseessä ukko, vaan naispuolinen henkilö...
Tytsi ja nina pussas?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23399246:ei ollu kyseessä ukko, vaan naispuolinen henkilö...
Miehiä ei tarvita kohta mihinkään.Tytsi ja nina pussas?