Olen luvannut kertoa teille palstalaisille, kun koen ensisuudelmani. =)

Mä en ole koskaan matkustanu euroopan & pohjois-amerikan ulkopuolella niin kyllä vähän jännittäää :D mutta toisaalta nyt mulla tulee olee seuraakin :heart: ja tahdon tehdä jotain merkityksellistä kun tuota luppoaikaa tulee. Sit kun yliopistoputkeen päädyn niin tuskin on enää mahdollisuutta ottaa muutaman kuukauden loma ja lähteä jotain tollasta tekemään.

[QUOTE="koi";23399105]Jooh, luin ketjun... en vaan jaksa uskoa, eiköhän tässä taas joku blume vedätä ihan urakalla.[/QUOTE]

Joku Blume? :confused: Meidäthän on moni palstalainen tavannu ihan IRL :) Noh, älä sinä usko :kiss:

[QUOTE="koi";23399115]No en vaa jotenki jaksa uskoa että kukaan täällä tuota kertoilisi, tai siis kun en itse muutenkaan täällä paljon aikaani vietä. On vaikea uskoa että jotkut haluavat kertoa näin vapaasti elämästään. Mutta jos tää nyt totta on, niin ONNEA vaan teille[/QUOTE]

Näin vapaasti, ai sekö että suutelee toista ja kertoo sen?

!!!!
eiiii juuumalaare. pitkästä aikaa palstalla poikkeemassa ja joutu otsikon nähdessään avaan siiderin, ku sivuja 18!!! sitte paljastuu et meijän oma neitsyt maaria on menny lirputtaan naista ja nyt se villi lepakko on viel viemässä neitsyt maarian INTIAAN :O

mä en tokene tästä ikinä. julma lespo tuli ja vei. :O

eiiii juuumalaare. pitkästä aikaa palstalla poikkeemassa ja joutu otsikon nähdessään avaan siiderin, ku sivuja 18!!! sitte paljastuu et meijän oma neitsyt maaria on menny lirputtaan naista ja nyt se villi lepakko on viel viemässä neitsyt maarian INTIAAN :O

mä en tokene tästä ikinä. julma lespo tuli ja vei. :O
siinon sulle villi lepakko...

[QUOTE="vieras";23399333]No hurri tai puolihurriko olet? Joka tapauksessa en ihmettele, vaikka sulle ekana tuleekin mieleen lesbot.[/QUOTE]

ekana mulle tuli mieleen miespuolinen henkilö, kunnes rupesin lukemaan mikä hössötys täällä on jonkun ensisuudelmasta, paljastui osapuoleksi nainen...

Yhteistyössä