Olen luvannut kertoa teille palstalaisille, kun koen ensisuudelmani. =)

Alkuperäinen kirjoittaja häh;23398481:
No meinaatko että mä olen sen kopsannut jonnekin koneelleni ja säilytän sitä tallessa :D Mikäs juttu se sit oli kun se seukkas jonku kundin kaa?! Meitä vedätetään :'(
No kun niin varmasti väitit että on pussannut, niin silloin kannattaa olla jotain, millä voi väitteensä todistaa. :) Eli tytsi ei ole siis täällä' väittänyt pussanneensa poikaa. :)

"vieras"
:O Palstan oma siveyden sipuli ihastunut NAISEEN?!? Johan paukun heititte... Ja minäkin kun olen pitänyt tytsiä ihan umpiheterona. Eihän tää nyt voi olla totta? Onko? Ei? *tarkistaa vielä kalenterista onko nyt aprillipäivä*

No, ainakin saitte haluamanne, eli pitkän ketjun...

[QUOTE="vieras";23398549]:O Palstan oma siveyden sipuli ihastunut NAISEEN?!? Johan paukun heititte... Ja minäkin kun olen pitänyt tytsiä ihan umpiheterona. [/QUOTE]

Millä perusteella muka mieheen ihastuminen on siveellistä ja naiseen ihastuminen siveetöntä? Yritä säkin pinnistellä, että pääsisit sieltä pimeältä keskiajalta 2000-luvulle..

[QUOTE="vieras";23398549]:O Palstan oma siveyden sipuli ihastunut NAISEEN?!? Johan paukun heititte... Ja minäkin kun olen pitänyt tytsiä ihan umpiheterona. Eihän tää nyt voi olla totta? Onko? Ei? *tarkistaa vielä kalenterista onko nyt aprillipäivä*

No, ainakin saitte haluamanne, eli pitkän ketjun...[/QUOTE]

Ennenmuinoin naistenvälisiä rakkaussuhteita pidettiin tosi siveellisinä kun kaksi seksin "passiivista osapuolta" ei voitu kuvitella mihinkään oikeaan seksuaaliseen aktiin :D

Mutjuu. Siveydellä ja seksuaalisella suuntautumisella harvemmin on tekemistä toistensa kanssa suuntaan tai toiseen. Homoseksuaalisuus ei tee riettaaksi eikä heterous siveäksi.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23398614:
Millä perusteella muka mieheen ihastuminen on siveellistä ja naiseen ihastuminen siveetöntä? Yritä säkin pinnistellä, että pääsisit sieltä pimeältä keskiajalta 2000-luvulle..
No, voi hemmetti! En mä tuota tarkottanut... *huoh* Mut tuliko hyvä mieli, kun pääsit kuittaamaan turhasta?

ok
[QUOTE="vieras";23398678]No, voi hemmetti! En mä tuota tarkottanut... *huoh* Mut tuliko hyvä mieli, kun pääsit kuittaamaan turhasta?[/QUOTE]

Mä tajusin mitä tarkoitit :hug: Se joka väittää ettei tää uutinen yllättänyt, valehtelee.

Yhteistyössä