Hyvä asenne sinulla :flower:Ei haittaa yhtään vaikka jäisi. En välitä siitä, mitä muut ajattelee.
Hyvä asenne sinulla :flower:Ei haittaa yhtään vaikka jäisi. En välitä siitä, mitä muut ajattelee.
Saattaa kyllä hieman mennä fiilikset jos haarojen välistä kurkkaa joku hyypiö elmukelmut naamalla ja kortsu kielessä lörpöttämässä.
No kun niin varmasti väitit että on pussannut, niin silloin kannattaa olla jotain, millä voi väitteensä todistaa. Eli tytsi ei ole siis täällä' väittänyt pussanneensa poikaa.Alkuperäinen kirjoittaja häh;23398481:No meinaatko että mä olen sen kopsannut jonnekin koneelleni ja säilytän sitä tallessa Mikäs juttu se sit oli kun se seukkas jonku kundin kaa?! Meitä vedätetään :'(
Ai Soinin antamista pakeista vai?:headwall:
mä en oo toipunut vieläkään
Ei hitto, mä en saa nyt tätä mielikuvaa mitenkään pois silmistäni ;D. nauran täällä vedet silmissä.. Tulee mieleen joku jim carreyn komedia =)Saattaa kyllä hieman mennä fiilikset jos haarojen välistä kurkkaa joku hyypiö elmukelmut naamalla ja kortsu kielessä lörpöttämässä.
:vampire::headwall:
mä en oo toipunut vieläkään
Tiskihanskat vielä käteen jos tarkoitus pimpan parissa läärätä niin turvassa ollaan!!Tälle ei muuta kuin voin kuvitella kun äijä kurkkaa haaravälistä kelmu naamalla ja kortsu puolis kielellä roikkuen.
No, voi hemmetti! En mä tuota tarkottanut... *huoh* Mut tuliko hyvä mieli, kun pääsit kuittaamaan turhasta?Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23398614:Millä perusteella muka mieheen ihastuminen on siveellistä ja naiseen ihastuminen siveetöntä? Yritä säkin pinnistellä, että pääsisit sieltä pimeältä keskiajalta 2000-luvulle..
Voi ei,mun mielikuva muuttu viellä pahemmaksiTiskihanskat vielä käteen jos tarkoitus pimpan parissa läärätä niin turvassa ollaan!!
Ja ilme kuin Jim Careyllä.Voi ei,mun mielikuva muuttu viellä pahemmaksi
Mies kurkkaa haaravälistä kelmu naamalla ja kortsu kielellä puolvälissä roikkuen ja vaaleenpunaiset tiskihanskat kädessä.
Jooo,mie saan tästä kyllä painajaiset,tuo mielikuva kummittelee varmasti pitkään.Ja ilme kuin Jim Careyllä.