Mitä teillä tehdään juuri nyt?:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kävin töissä, kaupassa, mies lähti aamulla pilkille ennen kun heräsin.

Anoppi katto lapsia kun oltiin pois, no mies on yhä ja mä söin tässä just ;)
Anoppi lähti kyl jo...

Esikoisella on kaveri täällä ja kuopus sitte sitä nikottelee, kun sillä ei oo.

Mies laittaa kelkaa, isommat lapset laskee mäkeä. PIenin nukkuu. Mä alan siivoileen ja pyykkihommiin tuon 4-vuotiaan kanssa. Ollaan keretty jo leipoa kakku ja muffinseja huomisille synttäreille.

Pistin pässit liekaan pihalle ja hain munia kanalasta, syötin hevosen ja annoin kukoille muroja nyt istuin tähän juottamaan lampaita ja annan kohta lehmille heinää. :)

Äsken syötiin ja minä lipitän koneella kahvia.

- Adoptiotäti siivoilee viimeisiä jälkiä keittiöstä.

- Vanhempi teini on tyttöystävällään (meni jo eilen ja palaa vasta huomenna) ja nuorempi lähti kavereineen kaupunkiin - käyvät farkkuostoksilla ja jossain ulkona syömässä.

- Omat lapset 5 ja 4 v sekä yökylässä olleet lapsenlapset 5v ja 3 v ovat lastenhuoneessa ja rakentavat palikoista omaa kylää/kaupunkia.

- Mies on vintin eteisessä työkoneellaan ja tekee kotisivuja sisareni apteekille.

- Poika 21 v voitelee pihalla pikkuväen suksia. Kohta lähtevät sitten hän, mies sekä nuo neljä pienimmäistä hiihtolenkille.

- Isommat lapset perheineen kuka missäkin (esikko miehensä ja tyttärensä kanssa miehen vanhemmilla, palaavat ennen iltaa ja pienokainen tulee sitten mummilaan yökylään, toisikko miehensä kanssa kotonaan, heillä ollut yövieraita ja veikkaan että "päätä särkee", kolmas vauvansa kanssa vanhainkodilla)...

Semmoista juuri nyt.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";23393579]Lihan kimpale muhii uunissa ja muussi on tuloillaan. Mieheni tuli kylään ja katsoo telkkaria. Minä otin juuri ruuantekoviinilasillisen ja kohta menen tupakille.

Ei haittaa, vaikka heittäsitte paskaa silmille; en avaa sateenvarjoa.[/QUOTE]

Tupakastako odotat paskaa?
:)

äsken syötiin, sit tapeltiin,tupakoitiin,ukko meni nukkumaan, minä jumitan koneella ja mietin jaksaisko kahvetta keitellä..

parin tunnin päästä haen kyllä kaljaa, perkele :D:D

täällä väsynyt(yön valvonut) mutsi istuu koneella:Dtyttö virkeänä häärii tuossa vieressä ja leikkii,isiä odotellaan kotiin kohtapuoliin tulevan,pitäs lähtee kaupasta viel jotain herkkuja ostamaan:D

mä leivoin just kinkkujuustosarvia, mies makaa sohvalla ja kattoo telkkarii ja poika nukkuu taas vaihteeks :D nii ja toinen kisu makaa keittiöntuolilla ja toinen sohvalla