VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

  • Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti
...
[QUOTE="vieras";23372900]Onko ihan pakko löytää kehuja, jos aihetta vaan ei siihen ole ja vielä ite kerjää niitä... So sad.[/QUOTE]

Pakko kyllä antaa pisteitä siitä, että täällä ihmiset keksii toisilleen kehuttavaa vaikka naamaa ei erottaisi takapuolesta. Siis ihan kiva ja muuta, mutta luulisi että rajansa kekseliäisyydelläkin.
 
[QUOTE="vieras";23372900]Onko ihan pakko löytää kehuja, jos aihetta vaan ei siihen ole ja vielä ite kerjää niitä... So sad.[/QUOTE]

Oot sä vähän yksinkertanen, jos et edes ole viitsinyt katsoa sitä kuvaa, josta sanoin.
 
"vieras"
Voi että PöyEsteri on niiiin nuoren näköinen! Ja kaunis! :) Oon niin kateellinen sulle ja kaikille muillekin, joilla on kaunis iho. Mä olen muuten sangen tyytyväinen itseeni, mutta tämä parikymppisenä aknen muodossa uudelleen puhjennut teini-ikä vatuttaa ihan kamalasti. :(
 
[QUOTE="vieras";23373168]Voi että PöyEsteri on niiiin nuoren näköinen! Ja kaunis! :) Oon niin kateellinen sulle ja kaikille muillekin, joilla on kaunis iho. Mä olen muuten sangen tyytyväinen itseeni, mutta tämä parikymppisenä aknen muodossa uudelleen puhjennut teini-ikä vatuttaa ihan kamalasti. :([/QUOTE]

Kiitti... Mutta mun iho ei voi aina kovin hyvin, olen alkanut saamaan näppyjä jonkin verran, luulen, että kierukan takia. Nyt on onneksi taas ihan ok.
 
[QUOTE="vieras";23373185]

pitäis vissii tehdä munki jo tänne tunnukset kun joka päivä täällä lorvin.. :D[/QUOTE]

Voi että, aivan hellyyttävän söpön ja ihanan näköinen. Enkä sano tätä siksi, että kehuja kerjään, vaan olis ihan väärin jättää sanomatta.
 
[QUOTE="vieras";23373168]Voi että PöyEsteri on niiiin nuoren näköinen! Ja kaunis! :) Oon niin kateellinen sulle ja kaikille muillekin, joilla on kaunis iho. Mä olen muuten sangen tyytyväinen itseeni, mutta tämä parikymppisenä aknen muodossa uudelleen puhjennut teini-ikä vatuttaa ihan kamalasti. :([/QUOTE]

lupaan ettet ole :D
 
miksi et opi
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23373191:
Voi että, aivan hellyyttävän söpön ja ihanan näköinen. Enkä sano tätä siksi, että kehuja kerjään, vaan olis ihan väärin jättää sanomatta.
Piti taas ittensä vetää mukaan kun kehuu toisen kuvaa, sinä se et koskaan opi :(
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23373184:
Kiitti... Mutta mun iho ei voi aina kovin hyvin, olen alkanut saamaan näppyjä jonkin verran, luulen, että kierukan takia. Nyt on onneksi taas ihan ok.
Mihin tarviit kierukkaa? Kenenkään luulis saavan fiboja akasta, joka näyttää viikon haudassa maanneelta.
 
[QUOTE="vieras";23373332]Mihin tarviit kierukkaa? Kenenkään luulis saavan fiboja akasta, joka näyttää viikon haudassa maanneelta.[/QUOTE]

Tiiätkö, mä uskon, että sulla on tosi, tosi, tosi paha olla ja mä oon surullinen sun puolesta.:( Voisimpa tehdä sinusta aidosti onnellisen.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23373332]Mihin tarviit kierukkaa? Kenenkään luulis saavan fiboja akasta, joka näyttää viikon haudassa maanneelta.[/QUOTE]

Hei, sä alat kuulostaan jo säälittävältä...
 

Yhteistyössä