Paljos painat?Mun hauis 27cm Mickey Mouse klubiin pitäis kai ilmottautua
Rinta 91cm
Reisi 54cm
Lantio 81cm
Vyötärö 76cm
Tervetuloa vaan ja tsemppiä!Mulla on vähn erilainen kesäkuntoon-urakka. Aion pystyä taas juoksemaan vitosen sen suuremmin hengästymättä. Eli mukana!
Paitsi että kun ei oo tehny vatsalihaksia pitkään aikaan, ihan kunnolla niin tulle etureppu, joten ei oo samassa latinkissa maha kun viime kesänä. Kunhan saan rasvaa vähemmäks ja lihasta tilalle niin avot. Mut maha ei nyt oo se pahin vihollinen, lantio tällä hetkellä on se mitä täytyis saada kuosiin, ja käsivarret edelleen.Mie kuule muistan sen sinun viime "valmistujaisten" mahakuvan. Vaikka siinä olis reilumminkin vararavintoa, se on silti upea!
Minä kuulutan edelleenkin kyykkyjen tehoa (muistaen sivukyykyt), parhaiten muuttuu rasva lihakseks! Muistaen kuitenkin lenkkeilyn tai rappusjuoksun, mikä on ihan paras, tai stepperikin ok. Miun aloittelu treenit on nyt aika kokonaisvaltaset, eli isoimmat lihasryhmät samaa aikaa, ei kestä vielä tehdä pelkkää yläosaa tai alaosaa 30minsaa, oon niin rapakunnos vielä X)Alkuperäinen kirjoittaja kesäkroppaa etsimässä;23363746:Täällä 165/62 tyttö ilmottautuu mukaan !
Vinkkejä miten reisistä lähtisi ylimääräisiä senttejä, sillä nyt 57cm eli reidet paksut verrattuna pituuteen ? Millaista keskivartalotreeniä teette ja monesti viikossa ?
Heh, ootsie eihan pimee, miten sie jaksat tehdä noin pitkiä sarjoja?!?!?! Millä painoilla??? KADE! Mie en jaksanu kun 22kg 10 toistoa*3 ja sit oli ihan hyytelöä! No paussin jälkeen sit tein dippejä kuitenkin viel X) Jos nyt tekis tota vähän kerrassaan ja nostat sit 15 toistoon...Voi kun saisi edes hitusen tuota sonen tarmoa, mulla meinaa vieläkin olla motivaatio vähissä..
Käsi-ihottuma on tosi pahana, joten treenaaminen on hankalaa. Muutenkin olen tehnyt viime aikoina oikeastaan pelkkää penkkipunnerrusta. Jalat ilmassa pitkiä, jopa yli 70 toiston sarjoja. Hyvin kasvaa ojentajat vaikka pitkät sarjat ei muka kasvata lihasta..
Pöh tässä mitään langanlaihoja olla! Mukaan vaan niin siitä se lähtee!!Tahtosin kyllä itsekkin mukaan, mutta herran jestas. Täällä ois 157/67 ja tahtosin -9kg. Sit oisin tyytyväinen. Tääl kuitenki ollaan jo niin langanlaihoja ettei tänne kukaa "normaalivartaloinen" pysty edes tulemaan... :S Paha mieli vaan tulee ku ajattelee et on ite niin lihava...
Jep! Ja jokaisella on omat tavotteet! Osalla painonpudotus, osalla massan hankkiminen, tai kiinteytys! Minullakin on ollut pitkä tie tähän, sellaset 25kiloo Ja Revolilla on myös aikamoinen muodonmuutos takana Joten ehdottomasti vaan mukaan !!!Pöh tässä mitään langanlaihoja olla! Mukaan vaan niin siitä se lähtee!!