--- kesäkuntoon 2011 ---

Nyt on mitat 170/51,5 ja lisäksi imettelen vasta kuukauden ikäistä poikalasta :heart: Eli painoa en ole lähdössä pudottelemman,
mutta sitä kuntoa olisi tarkoitus tavoitella sitäkin kovemmin! Viimeisetkin lihakset on tässä päässeet surkastumaan, kun viimeisin kuukausi on lähinnä kotona tullut maattua - tänään tosin asiaan tuli muutos, ja pääsin viimein takaisin salille. Eli nyt sitten vain salia ja vaunulenkkiä kehiin, paino saa noustakin jos se haba vaikka vähän kasvaisi =)

"sone"
Helmi85: Suosittelen että yrität nostattaa 5kg painoa, ja treenamalla kovilla painoilla ja suurilla ruokamäärillä, (terveellistä ruokaa kuitenkin) :D Vedä pähkinöitä ja avokadoa ja tuoremehuja ylimääräisinä välipaloina, saat kaloreita hyvin niistä.

Voita, kermaa, öljyjä lurautat puuron sekaan jne. Herkuilla, karkeilla, pullilla saa painoa toki, mutta ei niin terveellisesti, aiheuttaa turvotusta ja karkeissa on paljon lisäaineita mitkä vaikuttavat aineenvaihduntaan. ---> selluiliittiä : 0

Sokeri on minusta ihan ok, kunhan se ei ole vehnän kanssa, tai lisäainemömmöjen jatkeena :) Tumma suklaa on jees, ja nyt löysin hedelmäpatukoita, mihin ei ole lisätty sokeria, eikä lisäaineita, en oo kyl viel maistanu :0

Tässä miun vinkit :) Jos ei siulla oo jo paremmat suunnitelmissa :)

Ja mulla ei ole tarkoituksena enää painonpudottaminen, vaan lihasmassanlisäys. Periaatteessa ei pitäisi olla kovin vaikeaa, olen itse kuntosaliohjaaja ja mies punttailee myös aika paljon.

Miten mä saan kahvat sulaan? Oon just sitä mallia, jolla kaikki fläsä kerääntyy vyötärölle ja se on kerrassaan oksettavaa :x Kun punnerran ja katson mahaanpäin niin siinä hytkyy edelleen raskausnahat, hyihyihyi. En todennäköisesti tuu koskaan pääsemään niistä eroon, sillä edellisestä raskaudesta tulee ihan juuri 5 vuotta.

[QUOTE="sone";23338234]Miulla on kans nahkaa... Mut maha on kuitenkin ok, paitsi nyt kun siin on vararavintoa, elimistö varmaan varmisti ettei tuu kylmä ;)[/QUOTE]

Mie kuule muistan sen sinun viime "valmistujaisten" mahakuvan. Vaikka siinä olis reilumminkin vararavintoa, se on silti upea!

"sone"
Mie kuule muistan sen sinun viime "valmistujaisten" mahakuvan. Vaikka siinä olis reilumminkin vararavintoa, se on silti upea!
Paitsi että kun ei oo tehny vatsalihaksia pitkään aikaan, ihan kunnolla niin tulle etureppu, joten ei oo samassa latinkissa maha kun viime kesänä. Kunhan saan rasvaa vähemmäks ja lihasta tilalle niin avot. Mut maha ei nyt oo se pahin vihollinen, lantio tällä hetkellä on se mitä täytyis saada kuosiin, ja käsivarret edelleen.

Jaahas, pitäskös tänään treenata vai käviskö uimassa. Eilen kävin lenkillä, 45minsaa vaan, ei huvittanu kun oli viel tukkonen olo. Nyt alkaa olla jo suht palautunu viime treenistä, pystyy jo istumaan , hahhah!!

Otetaaks muuten taas perjantai punnitukset ja mitat? Näkis miten itte ja muut edistyy??? :)

"sone"
La 45min lenkki
Su 30min painoja
Ma pulkkamäkeä ja lasten viikottainen kylvettäminen uimahallissa ;) Luultavasti viikon rankin treeni ;)
Nää on aika kevyitä juttuja, joten en pidä pitkiä taukoja, sit kun painot kovenee ja treenit pidentyy niin enemmän sit lepoa.

Tällä hetkellä syön aavistuksen vähemmän kun kulutan, onnistuu hyvin kun vähän vaan muokkaa normista ruokavaliostani mitä lautaselle laittaa ja iltapala on hedelmä-jogupirtelö. Normisti vedän iltapalaks jogurttia, mysliä ja leipää, hedelmiäkin ehkä lisäks :)

BTW: Hyvin saa kyl kyykyillä sisäreidet kipeiks, hyvä tunne, tietää et jotain tapahtuu! :D

Voi kun saisi edes hitusen tuota sonen tarmoa, mulla meinaa vieläkin olla motivaatio vähissä.. :(
Käsi-ihottuma on tosi pahana, joten treenaaminen on hankalaa. Muutenkin olen tehnyt viime aikoina oikeastaan pelkkää penkkipunnerrusta. Jalat ilmassa pitkiä, jopa yli 70 toiston sarjoja. Hyvin kasvaa ojentajat vaikka pitkät sarjat ei muka kasvata lihasta.. :D

kesäkroppaa etsimässä
Täällä 165/62 tyttö ilmottautuu mukaan !
Vinkkejä miten reisistä lähtisi ylimääräisiä senttejä, sillä nyt 57cm eli reidet paksut verrattuna pituuteen ? Millaista keskivartalotreeniä teette ja monesti viikossa ?

"sone"
Alkuperäinen kirjoittaja kesäkroppaa etsimässä;23363746:
Täällä 165/62 tyttö ilmottautuu mukaan !
Vinkkejä miten reisistä lähtisi ylimääräisiä senttejä, sillä nyt 57cm eli reidet paksut verrattuna pituuteen ? Millaista keskivartalotreeniä teette ja monesti viikossa ?
Minä kuulutan edelleenkin kyykkyjen tehoa (muistaen sivukyykyt), parhaiten muuttuu rasva lihakseks! Muistaen kuitenkin lenkkeilyn tai rappusjuoksun, mikä on ihan paras, tai stepperikin ok. Miun aloittelu treenit on nyt aika kokonaisvaltaset, eli isoimmat lihasryhmät samaa aikaa, ei kestä vielä tehdä pelkkää yläosaa tai alaosaa 30minsaa, oon niin rapakunnos vielä X)

"sone"
Voi kun saisi edes hitusen tuota sonen tarmoa, mulla meinaa vieläkin olla motivaatio vähissä.. :(
Käsi-ihottuma on tosi pahana, joten treenaaminen on hankalaa. Muutenkin olen tehnyt viime aikoina oikeastaan pelkkää penkkipunnerrusta. Jalat ilmassa pitkiä, jopa yli 70 toiston sarjoja. Hyvin kasvaa ojentajat vaikka pitkät sarjat ei muka kasvata lihasta.. :D
Heh, ootsie eihan pimee, miten sie jaksat tehdä noin pitkiä sarjoja?!?!?! :D Millä painoilla??? KADE! Mie en jaksanu kun 22kg 10 toistoa*3 ja sit oli ihan hyytelöä! No paussin jälkeen sit tein dippejä kuitenkin viel X) Jos nyt tekis tota vähän kerrassaan ja nostat sit 15 toistoon...

Voi sinnuu, ootko käyttäny hanskoja ja hoitanu muuten sitä ihottumaa? Entäs ruokavalio? Tarviisko iho rasvaa ja vettä, sisäisesti. Ja taas ne samat nikist, hyvät voiteet ja puuvillahanskat yöks. Ps. Miulla on niin hyvä motiivi treenata kun ällöttää tuo alkuvuoden vararavito ;)

Kyllä mie kaikkeni oon tuon ihottuman kanssa tehnyt, sillä vaan on ihan oma tahto.. :(
Pelkällä tangolla teen noita maratoonisarjoja, eli alle 20kg. Mahtavat maitohapot tulee, ihanaa taistella niitä vastaan ja yrittää jaksaa vielä yksi, vielä yksi ja vielä... :)

...
Tahtosin kyllä itsekkin mukaan, mutta herran jestas. Täällä ois 157/67 ja tahtosin -9kg. Sit oisin tyytyväinen. Tääl kuitenki ollaan jo niin langanlaihoja ettei tänne kukaa "normaalivartaloinen" pysty edes tulemaan... :S Paha mieli vaan tulee ku ajattelee et on ite niin lihava...

Tahtosin kyllä itsekkin mukaan, mutta herran jestas. Täällä ois 157/67 ja tahtosin -9kg. Sit oisin tyytyväinen. Tääl kuitenki ollaan jo niin langanlaihoja ettei tänne kukaa "normaalivartaloinen" pysty edes tulemaan... :S Paha mieli vaan tulee ku ajattelee et on ite niin lihava...
Pöh tässä mitään langanlaihoja olla! Mukaan vaan niin siitä se lähtee!! :)

Yhteistyössä