R
"ruusu"
Vieras
Mä oon jo monta kuukautta ihmetellyt tätä asiaa.Eli mulla on muutenkin epäsäännölinen kierto,ja ollaan menossa lapsettomuustutkimuksiin parin kuukauden sisällä.Se mikä siis kummastuttaa,on seuraava:mulla kestää runsain vuoto yleensä 1 1/2 vuorokautta.Tän jälkeen pärjään pikkuhousunsuojilla,mutta niitäkään en juuri tarvitse kuin 1-2 päivää.Sen jälkeen loppuu vuoto.No,sitten kun mulla on ollut 1-2 päivää "vuodotonta" aikaa,ja olen yhdynnässä,niin taas tulee verta! Yleensä tämä on tummanruskeaa,mutta joskus on ollut ihan kirkastakin verta.Tämä kestää usein vain päivän.Joskus on seuraavana päivänä tullut vielä hyvin vähän vaaleampaa ruskehtavaa vuotoa.
Muutenkin epäilen,että mussa on se vika,kun en tule raskaaksi (lapsia on ennestään meillä).Voiko näistä kuukautisista päätellä jotain?
Lisään vielä,että nämä "oudosti käyttäytyvät" kuukautiset ovat olleet vain nyt,tätä seuraavaa yritettäessä.Ei aiemmin.
Muutenkin epäilen,että mussa on se vika,kun en tule raskaaksi (lapsia on ennestään meillä).Voiko näistä kuukautisista päätellä jotain?
Lisään vielä,että nämä "oudosti käyttäytyvät" kuukautiset ovat olleet vain nyt,tätä seuraavaa yritettäessä.Ei aiemmin.