Outoa vuotoa yhdynnän jälkeen, yleensä seuraavana aamuna...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
Sellaista rusehtavaa, hieman paksumpaa vuotoa. Ei siis mitään menkkamaista. Tää yleensä alkaa seuraavana aamuna yhdynnän jälkeen, tai sitten jo yöllä.
Ja sitä vuotoa voi kestää pari-kolmekin päivää...
Tätä on nyt muutaman viikon ollut.
Mitähän ihmettä se voi olla?

Alkuperäinen kirjoittaja airiin:
no kerro taustaa eli ookko raskaana, just synnyttäny tms?

Ei ainakaan pitäis olla raskaana, kuopuskin täyttää pian kolme.
Pillerit aloitin tossa muutama kuukausi sitten, mutta lopetin niiden syömisen äskettäin, eivät sopineet.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No jospa miehen spermassa on jotain omituista? Joskus joku sairaus voi miehellä alkaa niin että sperman väri muuttuu.

Mikähän sairaus sellanen vois olla???
Miehellä on yks sairaus, mutta se on todettu jo seitsemän vuotta sitten ja syö siihen lääkkeitä.

onko sulta otettu vasta papaa? tai onko joku uus ehkäisymuoto? tai jonkin uusi liukaste? eliminoi siis kaikki tekijät ja jos mulla jatkus tommonen pitkään, ni kävisin gynellä, just in case.

Alkuperäinen kirjoittaja airiin:
onko sulta otettu vasta papaa? tai onko joku uus ehkäisymuoto? tai jonkin uusi liukaste? eliminoi siis kaikki tekijät ja jos mulla jatkus tommonen pitkään, ni kävisin gynellä, just in case.

Mä mietinkin, että kun tolla tenavalla on neuvola, niin kysyn vähän siltä ja meen sit gynelle..

voisko olla, että se olisi "vanhaa" verta..? jos sulla on joku suonikohju tms. siellä ja yhdynnässä hankautuu verille. käypäs tarkistuttamassa. Mulla oli raskaudessa suonikohju, joka kipeytyi paneskelusta. Kipu tuntui jaloissa, ei pimpassa. :/

Joo ja meillä ainakin miehen vehkeeseen tulee toisinaan sellasia vähän vuotavia hiertymiä, jotka joista tuleva veri tulee sperman mukana munhun ja sitten valuu omia aikojaan ulos

Koitin etsii jotain tietoo tästä, mut sit löysin tän keskustelun ja ajattelin kysästä täältä, jos joku sattuis tietämään vastauksen. Mut mulla on nyt muutaman kerran käyny silleen, että yhdynnän jälkeen on voinu tulla vähän verta, mut seuraavan aamuna on tullu aika menkkamaist vuotoa, mikä ei oo kuitenkaan kestäny kauan ja ei oo paljon tullu. Ja en oo raskaana, eikä oo lapsia. Osaisko joku sanoo mistä vois johtua?

Yhteistyössä