Vähä hyylihidraattinen dietti, kuinka nopesti tuloksia?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"tööt"
[QUOTE="vieras";23356824]Aluksi pari kiloa painosta lähtee nopeammin kuin terveellisellä ruokavaliolla laihduttavalla ja tämän jälkeen tilanne tasoittuu.[/QUOTE]

Sokerin vähentäminenkö ei ole terveellistä?
 
"tööt"
[QUOTE="vieras";23356957]Missä aloittajan tekstissä mainitaan mitään sokerista?[/QUOTE]

Aloittaja kirjoitti termin väärin, mutta hiilihydraatti on yhtä kuin sokeri.
 
"vieras"
[QUOTE="tööt";23356970]Aloittaja kirjoitti termin väärin, mutta hiilihydraatti on yhtä kuin sokeri.[/QUOTE]

Mä en nyt oikein ymmärrä sua. Mihin sä pyrit näillä viesteillä? "Hiilihydraatti on yhtä kuin sokeri.", "Sokerin vähentäminenkö ei ole terveellistä?".
 
"tööt"
[QUOTE="vieras";23357018]Mä en nyt oikein ymmärrä sua. Mihin sä pyrit näillä viesteillä? "Hiilihydraatti on yhtä kuin sokeri.", "Sokerin vähentäminenkö ei ole terveellistä?".[/QUOTE]

Ehkä siinä kohtaa kannattaa pitää sitten mölyt mahassaan, jollei ole aiheesta hevon humpan käsitystä.
 
"vieras"
[QUOTE="tööt";23357044]Ehkä siinä kohtaa kannattaa pitää sitten mölyt mahassaan, jollei ole aiheesta hevon humpan käsitystä.[/QUOTE]

Voisitko ystävällisesti kertoa, kuinka eri sokerimolekyylit hajoavat suolistossa ja miten näiden eri molekyylien hajoaminen eroaa toisistaan? Onko merkitystä mitä sokereita tulee nauttineeksi? Miten sokeiden hajoaminen eroaa rasvojen käyttäytymisestä? Entä kuinka tehokkaita ja millä tavoin toimivia nämä eri yhdisteet ovat?
 
minä,
[QUOTE="tööt";23357044]Ehkä siinä kohtaa kannattaa pitää sitten mölyt mahassaan, jollei ole aiheesta hevon humpan käsitystä.[/QUOTE]Sinänsä sokeri on vain yksi hiilihydraatin muoto.
 
tuplatriplamega huoh
[QUOTE="vieras";23356957]Missä aloittajan tekstissä mainitaan mitään sokerista?[/QUOTE]

Vieraan mielestä vhh:lla laihdutus ei ole terveellistä. Tööt vastasi siihen. Ymmärtäkää toisianne!

ps. vhh on terveellinen ja turvallinen ruokavalio. Ottakaa asioista selvää!
 
"tööt"
[QUOTE="vieras";23357088]Voisitko ystävällisesti kertoa, kuinka eri sokerimolekyylit hajoavat suolistossa ja miten näiden eri molekyylien hajoaminen eroaa toisistaan? Onko merkitystä mitä sokereita tulee nauttineeksi? Miten sokeiden hajoaminen eroaa rasvojen käyttäytymisestä? Entä kuinka tehokkaita ja millä tavoin toimivia nämä eri yhdisteet ovat?[/QUOTE]

Jos olisit tiennyt tuon itse googlettamatta, et olisi tehnyt aiempia kysymyksiäsi. Haluatko, että googletan sinulle vastauksen noihin?
 
"vieras"
[QUOTE="tööt";23357154]Jos olisit tiennyt tuon itse googlettamatta, et olisi tehnyt aiempia kysymyksiäsi. Haluatko, että googletan sinulle vastauksen noihin?[/QUOTE]

Etkö itse osaa vastata?
 
"vieras"
[QUOTE="tööt";23357188]En, et sinäkään tuota itse osannut mikäli olet tämä sama, jonka kanssa väittely alkoi.[/QUOTE]

Tarot-korteistako sä heittelet noita väittämiäsi?
 
"vieras"
[QUOTE="tööt";23357214]Juu. Tarot-kortit sanoivat, ettei sokerin vähentäminen ole epäterveellistä.[/QUOTE]

Onko sulla niistä hiilihydraateista vielä jotain kerrottavaa?
 
Kivoja pellejä taas liikenteessä. ap:lle tietoa karppausinfo.net ja avot. Vähäiiliyraattinen ruokavalio ei tarkoita välttämättä Atkinsin dieettiä. Jätä vaikka valkoinen vilja, sokeri, pasta, riisi ja peruna pois. Tuloksia alkaa kyllä tulla. Älä näe nälkää. Rasvaa voit huoletta lisätä, mutta ei teollisia margariineja vaan kalan, pähkinöiden, siementen jne. sisältämän luonnollisen rasvan lisäksi kasviöljyjä ja oikeaa voita. Jos näet nälkää, paino ei putoa terveesti, vaan saat kaiken takaisin. Mene sinne sivustolle niin saat kysymyksiisi vastauksen.
 
"heippa"
[QUOTE="tööt";23357214]Juu. Tarot-kortit sanoivat, ettei sokerin vähentäminen ole epäterveellistä.[/QUOTE]

Ihan ihme juttuja sulla. Mä syön mielestäni terveellisesti. En ole hurahtanut vähähiilihydraattiseen humpuukiin, mutta en myöskään syö sokeria.
 
Kaikki vouhkaaminen on pahasta
Ravitsemusterapaeutti totesi juuri että hiilareita on hyvä vähentää tyyliin että jättää potut ja pastat ja leivät minimiin, mutta vhh:n ongelma on se, että siinä jää tärkeitä ravintoaineita ja vitamiineja väliin, kun syödään niin vähän hedelmää. Joten kultaisella keskitiellä mennään. Paljon proteiinia ja paljon kasviksia, hedelmiä sopivasti.
 
"minä"
Ravitsemusterapaeutti totesi juuri että hiilareita on hyvä vähentää tyyliin että jättää potut ja pastat ja leivät minimiin, mutta vhh:n ongelma on se, että siinä jää tärkeitä ravintoaineita ja vitamiineja väliin, kun syödään niin vähän hedelmää. Joten kultaisella keskitiellä mennään. Paljon proteiinia ja paljon kasviksia, hedelmiä sopivasti.
Hedelmiä ei syödä siksi, koska niissä on niin paljon sokeria, eikä läheskään niin paljoa ravinteita kuin kasviksia. Jos hedelmiä ei syö, ei todellakaan jää mitään tärkeitä ravintoaineita saamatta.
 

Yhteistyössä