Hitto kun iskee tuo dildo naamalle! Tyttö näki tuon mainoksen oikeassa palkissa ja kysyi, että mikä tuo on? Vastasin

Alkuperäinen kirjoittaja hölömöt;23350609:
Laittakaa mainoksien estot. Ei hypi mainokset silimille.
Enpä ole tullut ajatelleeksikaan :flower: Jotenkin tää explorer vaan toimii nopeammin mun koneella niin tulee käytettyä sitä. Mutta jos laittais estot fire foxiin niin ehkä toimisi nopeammin? Kysyy tyhmä.. Mutta kiitos vinkistä!

"vieras"
Mä selailin joskus 7-vuotiaana anttilan kuvastoa, olin olkkarissa ja äiti, täti ja mummo oli keittiössä. Huusin kovaan ääneen:
"Äiti, ostetaan sulle tommonen hieromasauva ku sul on AINA haRRtiat jumissa!" :D Äiti oli mielissään. Tuli vaan vastaus "Noh, ei äiti nyt tarvii semmosta" ja paheksuva katse. Mä olin mielestäni ollu niin kekseliäs ku hoksasin että äiti tarvii hieromasauvan kipeille hartioille.

[QUOTE="vieras";23350666]Mä selailin joskus 7-vuotiaana anttilan kuvastoa, olin olkkarissa ja äiti, täti ja mummo oli keittiössä. Huusin kovaan ääneen:
"Äiti, ostetaan sulle tommonen hieromasauva ku sul on AINA haRRtiat jumissa!" :D Äiti oli mielissään. Tuli vaan vastaus "Noh, ei äiti nyt tarvii semmosta" ja paheksuva katse. Mä olin mielestäni ollu niin kekseliäs ku hoksasin että äiti tarvii hieromasauvan kipeille hartioille.[/QUOTE]

:LOL: Oishan äidin nyt pitänyt ostaa moinen hieromalaite!

tulimieleen
Niissä entisajan kuvastoissa muuten aina sillä hieromasauvalla hierottiin poskea... siis jos kuvassa oli myös ihminen. Sillain viattoman näköisesti, kun kyseessä olisi ollut joku naamahieronta-värkki :D

Yhteistyössä