hieromasauvasekoitin?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23350594:olisit sanonu että se on semmonen vatkain
Olen tatuoitu jätkä!että se on taikasauva Tyttö sanoi haluavansa sellaisen (kun se on vaaleanpunainen). Sanoin sen olevan aikuisten taikasauva :ashamed:
Niimpä. Tuliketussa abp on kätevä. Kaikkea se ei suodata, mutta ainakin pahimmat.Alkuperäinen kirjoittaja hölömöt;23350609:Laittakaa mainoksien estot. Ei hypi mainokset silimille.
Enpä ole tullut ajatelleeksikaan :flower: Jotenkin tää explorer vaan toimii nopeammin mun koneella niin tulee käytettyä sitä. Mutta jos laittais estot fire foxiin niin ehkä toimisi nopeammin? Kysyy tyhmä.. Mutta kiitos vinkistä!Alkuperäinen kirjoittaja hölömöt;23350609:Laittakaa mainoksien estot. Ei hypi mainokset silimille.
Ei miulla näy tässä yhtään mainosta.Niimpä. Tuliketussa abp on kätevä. Kaikkea se ei suodata, mutta ainakin pahimmat.
Hyvin tää kettu pelittää, ei mitään ongelmia.Enpä ole tullut ajatelleeksikaan :flower: Jotenkin tää explorer vaan toimii nopeammin mun koneella niin tulee käytettyä sitä. Mutta jos laittais estot fire foxiin niin ehkä toimisi nopeammin? Kysyy tyhmä.. Mutta kiitos vinkistä!
Miten tuon eston saa?Alkuperäinen kirjoittaja hölömöt;23350609:Laittakaa mainoksien estot. Ei hypi mainokset silimille.
Auts Minkä ikäinen poika? Muistan itse edelleen kun joskus 6-vuotiaana löysin kortsupaketin äidin ja isän sängyn patjan alta. Kannoin sen äidille ja kysyin, että mitä nämä ovat. Äiti nappasi pois eikä sanonut mitäänMeidän poika joku aika sitten kantoi miun dildon makkarista
Siinä sitä yritti selitellä, että se on aikuisten lelu..
Oispa kiva nähdä sellainen kuva!Niissä entisajan kuvastoissa muuten aina sillä hieromasauvalla hierottiin poskea... siis jos kuvassa oli myös ihminen. Sillain viattoman näköisesti, kun kyseessä olisi ollut joku naamahieronta-värkki
"kevyeen pintahierontaan" luki ainakin joskus mainostekstissä..Niissä entisajan kuvastoissa muuten aina sillä hieromasauvalla hierottiin poskea... siis jos kuvassa oli myös ihminen. Sillain viattoman näköisesti, kun kyseessä olisi ollut joku naamahieronta-värkki