relaatiot 23

siis toi Star Trek -ruutu on aivan jumissa.
Onko jollain siihen noita pääsanasta alaslähteviä 8 ja 7 ja sitten yläviisto oikeaa J-L P:stä nuo 7+7 ja 7+7 ?!??

tietokone ruutu :
Li... oikeelle 4 ruutujen rajasana ? mikä se on ? saisin uuden ruudun auki tuon avulla .

Onko jollain siihen noita pääsanasta alaslähteviä 8 ja 7 ja sitten yläviisto oikeaa J-L P:stä nuo 7+7 ja 7+7 ?!??

tietokone ruutu :
Li... oikeelle 4 ruutujen rajasana ? mikä se on ? saisin uuden ruudun auki tuon avulla .
mulla ei ees oo koko star trekiä : /

eikä näköjään tuota toistakaan kysymääsi oo... titokoneesta uupuu se 5 alaviistoon (tää on joku helppo kuiten)

VR
[QUOTE="Lelle";23356395]Palautetta tekijälle. Olisi hyvä, jos sama sana löytyisi vain kertaalleen relaatiosta :)[/QUOTE]

Joo, niin olisi. Ilmeisesti en sitten niitä kaikkia löytänyt. ;)

Ratkoja:)
Onko jollain siihen noita pääsanasta alaslähteviä 8 ja 7 ja sitten yläviisto oikeaa J-L P:stä nuo 7+7 ja 7+7 ?!?? 7+7: MOLEMMISSA LÄHES SAMA SUKUNIMI (P...) LÖYTYY J-L P:N ENKKUWIKISTÄ.

tietokone ruutu :
Minä en tajua Villi Länsi-ruudun kapakkaa 3+7+6 (Al+DW+salu...). Olen lukenut kaikki wikit ja yrittänyt vaikka mitä, mutta en keksi :(

VR
ai tekijä on linjoilla ?
autatko kertomalla, että pitäiskö star trek ruutuun tulla J-L P ruudun jälkeiseen 7+7 se näyttelijän nimi joka on näytellyt tuota J-L P:tä eli P.S ?

kun olen ihan epätoivoinen ja syytän jo pian konettani,kun ei hyväksy tuota. Ja muuta en KEKSI.vai olenko vain ihan hakoteillä ?
Olen toisinaan täällä katsomassa kuinka paljon haukkuja tulee :)
Olet ihan hakoteillä. Ei pitäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23356526:
endie2:

se rajasana (4) siellä tietokone ruudus on yks lehti, jelpitkö siitä li... sen 5 (yhdistyy toiseen li...:n) ja 8+4
siis nyt mä en tajua mitä haluat tietää ?
8+4 ilmeisesti ? no, se ainakin löytyy tuon tyypin suomi wikistä kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23356775:
armeijan 8 ei näköjään oo mulle nyt oikein auennu :D eli armeija toisinsanottuna, häh :0
Ukko keksi mulle ton sanan, mulla meni tolla vihjeellä ihan ohi. Siinä on alussa sellanen rauhan ajan vastakohta ja sit sellanen porukka. Jee, kerranki saan antaa vinkkejä! :D

Yhteistyössä