relaatiot 23

[QUOTE="ruu";23354374]samaa mieltä...... ei todellakaan ole kivaa kahlata KAIKKIA suomalasiia pro finland kirjailijoita läpi

tässä on kyllä taas ihan liian paljon listoja kahlattavana Löytyy helpommin vastasanan kautta

beatles ruudun piitkä levy ? onko beatlesin ? Vasemmalla? ON
beatles 3+9 luoteeseen puuttuu
beatles ruudun SIR jotain: onko vinkkejä sir:jä on miljoona löytyy paremmin toisen ruudun kautta
[/QUOTE]

Siinäpä jotain, jos joku keksisi tuon 3+9 niin olisin kovin kiitollinen =)

"Santsu"
Armeija:
kaakkoon pa->wb->jwb ja siitä sitten tulee Al...
(jos sulla ei ole noita sanoja, niin kysy, kerron kyllä)

Kertokaa nyt vaikka joku miten pääsee villistä lännestä alaspäin.

Mulla on LL ja siitä JJ, mutta siitä en keksi alaspäin mitään 12. Samoin BB alas 12 puuttuu.
Ja se 2 18 (eli 7. ...)

[QUOTE="Santsu";23354731]Armeija:
kaakkoon pa->wb->jwb ja siitä sitten tulee Al...
(jos sulla ei ole noita sanoja, niin kysy, kerron kyllä)

Kertokaa nyt vaikka joku miten pääsee villistä lännestä alaspäin.

Mulla on LL ja siitä JJ, mutta siitä en keksi alaspäin mitään 12. Samoin BB alas 12 puuttuu.
Ja se 2 18 (eli 7. ...)[/QUOTE]

Mulla ei ole tota pa, vinkkaa sitä.

JJ 12 on shakkipelin nappula + se eläin mikä toi jj on :D
Multa puuttuu myös toi BB12
2+18 keksit varmaan kun saat ton jj12 jatkon

[QUOTE="Lelle";23355200]Sankari-ruutu on kyllä tähän mennessä mahdottomin. En saa pääsanasta yhtä ainutta sanaa auki...[/QUOTE]

Alaspäin on yksi biisi... melkein sama kuin pääsana.

Toinen vinkki on sporttinen. Siinäpä olikin sitten mun saavutukset tuossa ruudussa...

VR
Mut ei ollu paha virhe. :) Aika helposti se kuitenkin löytyi. Kiva rellu muutenkin (jos ei ajatella noita mineraaleja ;) )
Virhe on siinä, että minun olisi pitänyt muistaa ottaa se viiva siitä pois, kun piti joitakin sanoja muuttaa, mutta jäipähän sitten ottamatta. No, toivottavasti ei ole pahempia mokia...

Mukava jos miellyttää. Näyttää olevan myös niitä, joita ei miellytä. Eli tasapuolista kohtelua :)

Jumantsuikka teidän kanssa :D
Mä oon yhden relaation väsänny läpi enkä oikein innostunu mut nyt te saitte mut kyl ihan koukkuun :D Mikä on huono homma ku en mä osaa näitä yhtään :D Nytkin jumittaa koko ajan :D

Onko kenelläkään oikea alakulma auki? Ois kiva päästä tonne alakulmaankin

Mulla olis tilanne:

12 14 21 13
8 5 11 13
11 6 12 12
9 21 12 ?

Pelin läpäisy:
279 / 701 (39.8%)

Vihjeet: 2 / 3
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
3 / 196

JWB -> presidentti A.L (ei suomalainen)
Mut siinä mäkin olen jumissa... kumpaankaan suuntaan en löydä sanoja.[/url]
Mulla ei oo siis tota jwb:täkään ollenkaan. :/

Taidetaan olla eri sanassa tässä :D Tarkoitin siis tuota oikeassa reunassa olevaa L...ä sanaa, josta lähtee 7 ja yhdistyy koillisen 15 kanssa. Jos siitä sais apua tuohon koillinen 15. :)

Viimeksi muokattu:
nyt on pakko hypätä mukaan :D
noihin mitä on tähän asti kysytty niin ei oo antaa vinkkejä (jos nyt ei jääny joku huomaamatta), mut mielelläni autan jos voin...

tilanne:
? 9 12 12
8 11 14 ?
8 8 15 ?
8 2 12 ?

Pelin läpäisy:
274 / 701 (39.0%)

Vihjeet: 2 / 3
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
5 / 211

voisko joku vinkata miten tuonne vasempaan yläkulmaan pääsee (joko villi länsi ruudun d...w 14 tai onnettomuus ruudun h... 15) :D

Yhteistyössä