Kuvapinoa kehiin?

"wtf"
Mie en ymmärrä tuommoisia kuvien laittoja. Laps raukatkaan ei ymmärrä ite sannoo, että ei saa laittaa. Kyllä ootte alhaista sakkia.

Ikimaailmassa en koskaan laittais toisten, enkä omianikaan kaiken kansan töllisteltäviksi.
En minäkään. Ja samat pärstät täällä jakaa kuviaan ja sitten kuorossa "kehutaan". Osa ihan kauniita ja sitten ihan tavallisen näköisiä joista etsitään joku "mukakaunis" juttu...sulla on ihanat huulet tms...ja plaahplaah. Ja huvittavinta että sitten nää osa luulee olevansa tosi superkauniita ja jo ruetaan suunnilleen anelemaan "kehukaan mua" juttuja.
Eka ollaan että "minäkö"??? Sitten että "no entäs minä"??? Ja sitten jo joku ketjuun uutta kuvaa ;)
Oikeesti??? Että pitää saada jotain kehua ni täällä jaellaan itestään kuvia harva se päivä ;)

jadal
toivottavasti tämä ei ole mitenkään epäkohteliasta tms...
Mutta pakko sanoa silti :) Madicken04, mua ihastuttaa sun elämänasenne. Siis se, että vaikka sulla on kaksi erityislasta, "uskalsit" antaa vielä kolmannekin lapsen tulla :)

Kaksi reunimmaista ovat keskenään sisaruksia eli minun kaksi nuorimmaistani.
Keskellä sitten yksi lapsenlapsistani eli hän on enonsa ja tätinsä kainalossa.
:)
Ihana nähdä kuvissasi näitä sukulaislapsia "yhtenä perheenä". Se on jotain mitä kaipaisi omillekin lapsille. Omalta puoleltani lapsillamme on serkkuja kahden sisarukseni kautta, mutta nämäkin perheet asuvat kahdessa eri maassa ja me kolmannessa eli näkevät toisiaan ehkä pari kertaa vuodessa. Nuorin serkusparvesta on viikon meidän kuopusta nuorempi eivätkä nämä lapset ole vielä tavanneet ollenkaan.

Yhteistyössä