Kuvapinoa kehiin?


Kuopus vaan on.
Minä tulen hyvälle tuulelle kaikista kuvistasi, mutta kuopukseesi olen kyllä jotenkin ihan virtuaaliaddiktoitunut...
Yksi tyttäristäni minua taannoin kiusoitteli, että jos joskus "sittenkin" lähden hedelmällisyyshoitoihin, voin lähettää laskun sinulle, koska kuopuksenne on selvästi syypää mikäli vauvakuumeeni muuttuu tyystin kestämättömäksi...
:)
 
jadal
[QUOTE="vieras";23341167]Ompa tuolla esikoisella tummunut tukka! Muistan hänet aina sinun kuvistasi vaaleapäisenä...Muistanko väärin? Iso poika jo :) :heart:

Keskari on aivan äitinsä kopio. Mikä koru hänellä on kaulassa? Onko horoskooppimerkki?

Vauva on suloinen :).[/QUOTE]

no niimpä onkin tummunut. vastahan laittelit kuvia ihan pellavapäisestä pojasta :)
 
Minä tulen hyvälle tuulelle kaikista kuvistasi, mutta kuopukseesi olen kyllä jotenkin ihan virtuaaliaddiktoitunut...
Yksi tyttäristäni minua taannoin kiusoitteli, että jos joskus "sittenkin" lähden hedelmällisyyshoitoihin, voin lähettää laskun sinulle, koska kuopuksenne on selvästi syypää mikäli vauvakuumeeni muuttuu tyystin kestämättömäksi...
:)
:D



Meillä tuon piti olla vähän tuollainen "iltatähti" joka jäisi viimeiseksi, mutta kieltämättä on pistänyt ajattelemaan että jos vielä joskus... :whistle:
 
"Gemma"
[QUOTE="vieras";23341011]Juu, siis kauheeta. Lapset voivat vaikka vaurioitua, kun mummi laittaa niistä takaapäin otettuja hiihtokuvia nettiin! :eek: Pyhäinhäväistys![/QUOTE]

En tarkoittanut nyt pelkästään kyseistä hiihtokuvaa, vaan yleisesti, mummeli kun tuppaa kuvia jakelemaan aika auliisti...

Ps. minkä ikäsenä oot sen ensimmäisen oikeen pyöräyttäny, ku niitä lapsenlapsiaki näyttää jo kertyneen kiitettävästi, samaan aikaan ku on omiaki alle kouluikäsiä? Onko isäpappa vielä kuvioissa?
 

Yhteistyössä