"vieras"
Oi, mikä kaunotar! :heart:
keskimmäinen
Oi, mikä kaunotar! :heart:
keskimmäinen
Tämä kuva voisi olla unesta tai kuvituskuva tarinaan...
keskimmäinen
Ihana ystävä tytöllä! :heart:
Ihana! Ystävykset
joo tanssiharjoituksiin lähdössäBalleriinalla kovin keskittynyt ilme.
Venytykset tehty ja seuraavaksi hyppy?
Ihana.
Ihana kuva kerrassaan! =)
keskimmäinen
Ompa tuolla esikoisella tummunut tukka! Muistan hänet aina sinun kuvistasi vaaleapäisenä...Muistanko väärin? Iso poika jo :heart:
Minä tulen hyvälle tuulelle kaikista kuvistasi, mutta kuopukseesi olen kyllä jotenkin ihan virtuaaliaddiktoitunut...
tuuoretta ei oo, mut kaivan edellisestä raskaudesta kuvanAlkuperäinen kirjoittaja HuutoYössä;23341141:Jadal, ei sulla olisi masukuvaa Tahtois nähdä sellasia, vauvakuume mulla :heart:
Ihana kuva (meinasin kirjottaa pitkän litanian kuvan tunnelmasta ja vaikutelmasta minkä tytöstä saa, kaikki siis positiivisia. Mut sit aattelin jos vaan tiivistän noin )
esikoinen
Mä oon kyllä hävettävän huono kommentoimaan toisten kuvia, kun kaikki lapsikuvat on ihania.
Sööttejä ja ihania.
Jatkan että ajattelin samaa... Jadalin esikoinen on lähdössä seikkailuun.Ihana kuva (meinasin kirjottaa pitkän litanian kuvan tunnelmasta ja vaikutelmasta minkä tytöstä saa, kaikki siis positiivisia. Mut sit aattelin jos vaan tiivistän noin )
Olin tulossa kirjoittamaan samaa. Jollain lailla rauhallinen tunnelma kuvassa, lienee kesäiltana otettu?Ihana kuva (meinasin kirjottaa pitkän litanian kuvan tunnelmasta ja vaikutelmasta minkä tytöstä saa, kaikki siis positiivisia. Mut sit aattelin jos vaan tiivistän noin )
Minä tulen hyvälle tuulelle kaikista kuvistasi, mutta kuopukseesi olen kyllä jotenkin ihan virtuaaliaddiktoitunut...
Yksi tyttäristäni minua taannoin kiusoitteli, että jos joskus "sittenkin" lähden hedelmällisyyshoitoihin, voin lähettää laskun sinulle, koska kuopuksenne on selvästi syypää mikäli vauvakuumeeni muuttuu tyystin kestämättömäksi...
Tosi kaunis lapsi hän on,IHANA :heart:
keskimmäinen
Tämmöiset kuvat on sitten myöhemmin, vuosien päästä, tavallaan kaikkein arvokkaimpia.Tämmöstä meillä... Tyttö ei jaksanut enää syödä ja veljelle kelpas niin mikäs siinä, "ota tästä".