Miehen ottamat ovat.Mummeliisan kuvat on aina ihanan selkeitä
En minäkään. Ja samat pärstät täällä jakaa kuviaan ja sitten kuorossa "kehutaan". Osa ihan kauniita ja sitten ihan tavallisen näköisiä joista etsitään joku "mukakaunis" juttu...sulla on ihanat huulet tms...ja plaahplaah. Ja huvittavinta että sitten nää osa luulee olevansa tosi superkauniita ja jo ruetaan suunnilleen anelemaan "kehukaan mua" juttuja.Mie en ymmärrä tuommoisia kuvien laittoja. Laps raukatkaan ei ymmärrä ite sannoo, että ei saa laittaa. Kyllä ootte alhaista sakkia.
Ikimaailmassa en koskaan laittais toisten, enkä omianikaan kaiken kansan töllisteltäviksi.
Minä jäin hetkeksi ihan koukkuun tuohon tapana lukea vanhoja kuvia ja päiväkirjoja (hain pinon ihan ikivanhoja paperisiakin työn alle) eli etsin eri vuosilta aina saman päivän ja katson kuvat/luen.]
*huvittelee kaivelemalla arkistoja*
Tässä näkyy samaa näköä kuopuksen ja keskimmäisen välillä.
Samaa olin tulossa sanomaan! Ihania :heart:Tässä näkyy samaa näköä kuopuksen ja keskimmäisen välillä.
Ja taas nousi mummelin vauvakuume yhdellä asteella... kiehuu jo.
voi näitä vauvakuvia :heart:
Tuota onko lapsesi jonkinsortin kehitysvammainen? Ei millään pahallamutta näyttää vaan siltä. =)
Ihana tunnelmakuva.Tämä kuva tasan vuoden takaa:
Ei voi olla totta. Kuinka iso oli, kun synty`Järkky maha, ei ihme jos arpia on.tuuoretta ei oo, mut kaivan edellisestä raskaudesta kuvan
siinä oli menossa rv 27+5...
On down-lapsi.Alkuperäinen kirjoittaja älä suutu vai kkysyn;23342110:Tuota onko lapsesi jonkinsortin kehitysvammainen? Ei millään pahallamutta näyttää vaan siltä. =)
Kaksi reunimmaista ovat keskenään sisaruksia eli minun kaksi nuorimmaistani.Ihana tunnelmakuva.
Onko nämä lapset muuten keskenään sisaruksia, serkuksia vai tätiä, setää tms?
ei ollut kuin 3,2kg, mutta oli paljon vettä.Ei voi olla totta. Kuinka iso oli, kun synty`Järkky maha, ei ihme jos arpia on.
Elämä on jokus jännää... Kyllähän sitä hetken kerkesi miettimään, mutta haluttiin kuitenkin isompi perhe. =)toivottavasti tämä ei ole mitenkään epäkohteliasta tms...
Mutta pakko sanoa silti Madicken04, mua ihastuttaa sun elämänasenne. Siis se, että vaikka sulla on kaksi erityislasta, "uskalsit" antaa vielä kolmannekin lapsen tulla
Jännä, miten eri tavalla voi kuvaan reagoida.Ei voi olla totta. Kuinka iso oli, kun synty`Järkky maha, ei ihme jos arpia on.
ok, on vaan tosi nätin näköinen. =)On down-lapsi.
Lapset ovat kauniita kuten äitikin.Vilautan tyttöjä minäkin...esikoinen jouluna:
http://i216.photobucket.com/albums/cc250/Ankkuliini/020-2.jpg
Nuorempi viikko sitten, ikää silloin 1vk 6pv:
http://i216.photobucket.com/albums/cc250/Ankkuliini/018-1.jpg
juu, täytenä ennenkaikkeaJännä, miten eri tavalla voi kuvaan reagoida.
Minulle ei tullut mieleen että on iso (vaikka varmasti kantajasta juuri tuolloin siltä tuntui) tai järkky tms. ajattelin pikemminkin täytenä, ehyenä ja kokonaisena.
Ihana nähdä kuvissasi näitä sukulaislapsia "yhtenä perheenä". Se on jotain mitä kaipaisi omillekin lapsille. Omalta puoleltani lapsillamme on serkkuja kahden sisarukseni kautta, mutta nämäkin perheet asuvat kahdessa eri maassa ja me kolmannessa eli näkevät toisiaan ehkä pari kertaa vuodessa. Nuorin serkusparvesta on viikon meidän kuopusta nuorempi eivätkä nämä lapset ole vielä tavanneet ollenkaan.Kaksi reunimmaista ovat keskenään sisaruksia eli minun kaksi nuorimmaistani.
Keskellä sitten yksi lapsenlapsistani eli hän on enonsa ja tätinsä kainalossa.
Taasko olet raskaana?ei ollut kuin 3,2kg, mutta oli paljon vettä.
Kieltämättä toivon todella, ettei tällä kertaa tule puoliksikaan yhtä suuri maha!