VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

  • Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="utelias";23315773]Nm:stä päätellen onko sinulla muodokas perse vai mistä moinen nimi "Booty".?[/QUOTE]

Horo perseeksi sitä täällä kutsutaan :) oikeasti liittyy tuohon mun samba harrastukseen.
 
"Vieras"
no eikö freiya oo täällä kehunut että hänellä on niin isot tisut että aikoo mennä pienennysleikkaukseen.

No ei se kyllä mun mielestä ole kauheasti kehunut, tuntuu että se o tosi vaivautunu niistä. Ja ainakin mitä oon kuvia nähny sen blogista niin ei se ainakaan huijaa.
Mutta suloinen tyttö josta on moneksi :) muistaakseni freya laittoi joskus sellaisen burleskityylisen kuvan mikä oli musta tosi upea :)
 
heteropoika
[QUOTE="Vieras";23315805]No ei se kyllä mun mielestä ole kauheasti kehunut, tuntuu että se o tosi vaivautunu niistä. Ja ainakin mitä oon kuvia nähny sen blogista niin ei se ainakaan huijaa.
Mutta suloinen tyttö josta on moneksi :) muistaakseni freya laittoi joskus sellaisen burleskityylisen kuvan mikä oli musta tosi upea :)[/QUOTE]

Siinäpä syy että pitää olla monta välilehteä auki tänne sivuille niin näkee mitä täällä tapahtuu. Muistan että se sanoi joskus sillä olevan isot tissit ei siinä muuta ja mukavaahan se on, missä on sen blogi?
 

Yhteistyössä