VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

  • Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti
Horuksesn silmä
[QUOTE="hih";23312373]No ei pese, vaikka te seniorit toivotte niin. Pesee kyllä oman ikäisensä mennen tullen, sitä en väitä. :) Mutta ei ny sentään parikymppisiä! Mutta mielipiteensä kullakin, vaikka aika... ;)[/QUOTE]

Mä olen seniori ja olen huomannut että en nykyisin edes huomaa nuorien naisten ulkonäköä katukuvassa. Vaan ennemmin huomaan ne kypsemmät naiset ja heidän ulkonäkönsä. Ja jos näen kauniin aikuisen naisen, niin taatusti mun silmissä se kauneus peittoaa nupullaan olevien kauneuden mennen tullen. Ihan jo siksi kun sisäinen kauneus on iso osa sitä ihmisen kokonaisuutta joka heijastuu myös kasvoille.
 
Harmaja
[QUOTE="jeni";23312518]näytät ihan suomenruotsalaiselta, siis hyvässä mielessä juuri sellainen stereotypia =)[/QUOTE]

Ai jaha :) mistähän se vaikutelma tulee.En ole suomenruotsalainen.Sukulaisiani löytyy kyllä ruotsista :D
 
"hih"
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksesn silmä;23314451:
Mä olen seniori ja olen huomannut että en nykyisin edes huomaa nuorien naisten ulkonäköä katukuvassa. Vaan ennemmin huomaan ne kypsemmät naiset ja heidän ulkonäkönsä. Ja jos näen kauniin aikuisen naisen, niin taatusti mun silmissä se kauneus peittoaa nupullaan olevien kauneuden mennen tullen. Ihan jo siksi kun sisäinen kauneus on iso osa sitä ihmisen kokonaisuutta joka heijastuu myös kasvoille.
Eli vanhemmat naiset ovat sisäisesti automaattisesti kauniimpia? Just joo. Eiköhän niitä kaunokaisia löydy ihan joka ikäpolvelta, tuo on jo aika säälittävää :D
 
"Vieras"
[QUOTE="hih";23314830]Eli vanhemmat naiset ovat sisäisesti automaattisesti kauniimpia? Just joo. Eiköhän niitä kaunokaisia löydy ihan joka ikäpolvelta, tuo on jo aika säälittävää :D[/QUOTE]

Ihmettelen samaa, tiedän aikamoisia vanhempia narttuja joista ei sisäistä kauneutta löydy tippaakaan. Sitä paitsi moni näistä nuorista kauniista palstalaisista vaikuttaa jopa sisäisesti kauniimmalta kuin moni vanhempi.
 
"Horuksen silmä"
[QUOTE="hih";23314830]Eli vanhemmat naiset ovat sisäisesti automaattisesti kauniimpia? Just joo. Eiköhän niitä kaunokaisia löydy ihan joka ikäpolvelta, tuo on jo aika säälittävää :D[/QUOTE]

Kaunokaisia löytyy niin vauvoista kun vanhuksista. Nuorena sitä katsoi kauneutta objektiivisesti. Seniorina sitä katsoo toisella tapaa. Kauneus voi piillä kasvojen ilmmeissä, silmissä, elämänkokemuksessa. Mitä vanhempi ihminen, sitä näkyvämmin hänestä heijastuu se oma sisäinen persoona. Lapset ja vanhukset ovat etulyöntiasemassa siinä mitä heistä heijastuu kasvoille. Nuorena varsinkin naisilla on tarve piilottaa oma persoonallisuus kuoren alle. Vanhempana ihminen vapautuu ( poikeuksia toki löytyy) ja uskaltautuu olemaan juuri sellainen mitä on.
Säälittävää on ymmärtää kaikki aina väärin.
 

Yhteistyössä