enemmän mä olen huolissani tuon "ihme huomion" kirjottajasta kun omasta päästäni.Pitäskö sun hommaa pää?Ni aivotki saattas toimia
enemmän mä olen huolissani tuon "ihme huomion" kirjottajasta kun omasta päästäni.Pitäskö sun hommaa pää?Ni aivotki saattas toimia
Sä oot ihana!No oon mä joo vähäsen lihava, mut en mä mitenkään hirveen ruma ole. Onhan seki tietysti mielipide kysymys, mutta itseäni ei niin hirveästi oma ulkonäköni häiritse
Montakos viestii oot laittanu??Mulla on tässä ketjussa huimat kaks kuvaa näkyvillä, muillakin on tässä ketjussa enemmän kuin yksi kuva. Eli mikä sun ongelmas on?
Sen ongelma on se, että jotkut miehet kävi sua kehumassa.Mulla on tässä ketjussa huimat kaks kuvaa näkyvillä, muillakin on tässä ketjussa enemmän kuin yksi kuva. Eli mikä sun ongelmas on?
Joo no miten sen nyt ottaa...Alkuperäinen kirjoittaja Pölykeiju;23316567:Sen ongelma on se, että jotkut miehet kävi sua kehumassa.
Se on sitä huomionhakua kokoajan laittaa viestiä voiku mä voiku mä!Mitä väliä sillä on? Jos sua noin kovasti häiritsee niin sä voit aina mennä muualle
Mulla kun on kuumetta niin mulla ei kauheesti oo parempaakaan tekemistä, että voin olla tässä koko päivän provoamassa
Ja osa veti käteen kun katsweli isoja tissejä ja hienoa vartta, kuvitteli vikka mitä, kiihottaako se sinua ja voisitko laittaa mitään koko potretti kuvaa missä erottuisi ne tissitkin silleen hyvästi? =)Joo no miten sen nyt ottaa...
Miehet? Täällä on pari akkaa jotka kehuu toisiaan. Mun ei onneksi tarvitse kalastella kehuja.Alkuperäinen kirjoittaja Pölykeiju;23316567:Sen ongelma on se, että jotkut miehet kävi sua kehumassa.
Kiitos mussu, niin sinäkin :kiss: Freiya nyt vaan kerää huomiota, oli sitten laitettuna tai vähemmän laitettuna.:heart: Sä oot aina niin suloinen ja söpö
Tää nyt oli tosi asiaton ja ahdistava viestiJa osa veti käteen kun katsweli isoja tissejä ja hienoa vartta, kuvitteli vikka mitä, kiihottaako se sinua ja voisitko laittaa mitään koko potretti kuvaa missä erottuisi ne tissitkin silleen hyvästi? =)