VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

  • Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23316502]Aiheena kuvaketju joo-o. Tulin uteliaisuudesta katsomaan palstalaisia ja mitäs täällä taas onkaan, pari samaa kulunutta naamaa. Sana kuva, ei tarkoita et sun pitää pesiytyä sivutolkulla ketjuun naamas kanssa. Tee oma ketju ihan omille kuvilles. Jooko? Sä oot ihan sievä, rakenneltu neitokainen. Samoilla osilla saa rakennettua ankasta joutsenen.[/QUOTE]

Mulla on tässä ketjussa huimat kaks kuvaa näkyvillä, muillakin on tässä ketjussa enemmän kuin yksi kuva. Eli mikä sun ongelmas on?
 
[QUOTE="öhöm";23316565]Montakos viestii oot laittanu??[/QUOTE]

Mitä väliä sillä on? Jos sua noin kovasti häiritsee niin sä voit aina mennä muualle :)
Mulla kun on kuumetta niin mulla ei kauheesti oo parempaakaan tekemistä, että voin olla tässä koko päivän provoamassa :D
 
Pölykeiju
[QUOTE="HAHA";23316586]Pölykeiju=sirkkis
Siinä toinen oikeen huomionhakunen!Eikö enää mustana kehtaa?[/QUOTE]

Jotenkin säälittävää, että luulet keksineesi jotain hienoa, vaikka laitoin ihan tunnistettavan kuvan. Täällä saa jokainen itse päättää kirjoittaako mustana tai harmaana. Tollanen suhtautuminen (ikäänkuin harmaantumiseni olisi sinulle henkilökohtainen loukkaus, tai joku salajuoni) antaa susta ottestäs aika oudon kuvan.
 
Mä olen nyt kattelu ketjua läpi ja onpas täällä nättiä väkeä (pois lukien itseni).
Mulle ei oikein vaan aukee osan porukan pakkomielle tulla kuvaketjuihin mollaamaan muita. Otsikossa lukee selvästi kuvaketju ja vaikka kaikkia ei voi miellyttää niin sit vois olla ihan hiljaa eikä huudella omiaan.
 

Yhteistyössä