hyvä siinä on pullistella tollasella ylivoimallaAletaan tappelemaan 40 vs 20 :stick:
hyvä siinä on pullistella tollasella ylivoimallaAletaan tappelemaan 40 vs 20 :stick:
Seuraavalla kerralla lupaan muikistaa ylhäältäpäin, huulet törröllään ja ilman meikkiä. Sellasen muuten laitoinkin kerran! Tosin se oli sairaalasängyltä smurffipipo päässä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23312730:kun sulla EI olut ylhäältä päin otettu kuva niin kerroppas tietämättömälle syy siihen että moni muu
kuva on otettu yläviistosta ?
no sitähän se oliki.:hug: Toi oli sulta jo aikamoinen kehu
Se on IceRoyal. Ja tuolla aikaisemmin kun oli pölykeiju niin se on Sirkkis.miks toi harmaja näyttää noin tutulta?erikoisella tavalla jotain tosi herkkää hänessä.
onks sul mitää muuta kuvaa itsestäsi laittaa tänne? kiva olisi nähdä erilainenkin kuvaSeuraavalla kerralla lupaan muikistaa ylhäältäpäin, huulet törröllään ja ilman meikkiä. Sellasen muuten laitoinkin kerran! Tosin se oli sairaalasängyltä smurffipipo päässä.
Ööö en muutes tiedä, en ole huomannut. Ehkä kasvojen muodosta kiinni??
No tiiru on Itestäni en kyl menis noin sanomaan :xmas: Mut mä oon sopivan ikäinenminkä ikäinen freiya on entä tiiru?olette molemmat tosi kauniita sytyttäviä
No eikä aleta, meinaa jos noi on joukkueet, niin joutuisin sinne 40v :vampire:Aletaan tappelemaan 40 vs 20 :stick:
Etsi kuvapinoistaonks sul mitää muuta kuvaa itsestäsi laittaa tänne? kiva olisi nähdä erilainenkin kuva
näytät nuorelta sinustakin olisi kiva nähdä enemmän kuvii!ei saa vähätellä ittee.No tiiru on Itestäni en kyl menis noin sanomaan :xmas: Mut mä oon sopivan ikäinen
yritin jo etsiä enkä löytänyt harmiEtsi kuvapinoista
Ei ole pahemmin kuvia enää koneella, kun kävi pieni vahinko...:|
Minkä ikänen sä muuten olet? En muista...No tiiru on Itestäni en kyl menis noin sanomaan :xmas: Mut mä oon sopivan ikäinen
No en mä vanhakaan ole No niitähän on palstan kuvaketjut täynnä :snotty:näytät nuorelta sinustakin olisi kiva nähdä enemmän kuvii!ei saa vähätellä ittee.
22 kolahtaa mittariin parin kk päästäMinkä ikänen sä muuten olet? En muista...
Laita hakusanaksi kuvapino tiiru tai kuvapino freya niin sieltä löytyy.yritin jo etsiä enkä löytänyt harmi
Eli 89. Ollaanpi melkein saman ikäisiä sitten. t.8822 kolahtaa mittariin parin kk päästä
oot kyllä tooosi kuuma.älyttömän kaunis ja naisellinen.Voi sitä onnenpekkaa kuka sut omistaa
Dodiih Mä oon kyl aatellu et sä oot ainaki joku -86 syntyny Vaikka sä mun mielestä näytät nuoremmalta kuin mä, mut sä vaikutat niin pirun kypsältä ja fiksultaEli 89. Ollaanpi melkein saman ikäisiä sitten. t.88