VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

  • Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti
Uskomatonta!
[QUOTE="vieras";23312349]:D No se on sun mielipitees :D Itse en tuota naista vilkaisis toista kertaa jos tulis kaupungilla vastaan.[/QUOTE]

No, tämä mun mielipiteeni olikin tälläinen miehen mielipide. Te akat varmaan ihailette toisissanne ihan muita ulkonäkökohtia.
 
[QUOTE="jeni";23312623]olen pahoillani jos jonkun mielen kommentillani pahoitin, se ei ollut mikään itsetarkoitus. yhä olen sitä mieltä ettei kuvan meikki imartele tiirua.[/QUOTE]

Niinoh, joidenkin mielestä meikkiä ei pitäisi olla ollenkaan jne joten eipä näille mielipideasioille minkään voi :) Samalla tavalla olen meikannut joka ikisessä kuvassa, koska en pahemmin sitä ole muuttanut pariin vuoteen, enkä ole ennen kuullut että meikki olisi "törkeän ruma" :D joten en oikein usko. Ainoa mitä on enemmän, on poskipuna, kun illanviettoon olin lähdössä ja pimeälle voi laittaa sitä enemmän. :)

Mutta kiitos kumminkin. :p
 
Uskomatonta!
[QUOTE="hih";23312373]No ei pese, vaikka te seniorit toivotte niin. Pesee kyllä oman ikäisensä mennen tullen, sitä en väitä. :) Mutta ei ny sentään parikymppisiä! Mutta mielipiteensä kullakin, vaikka aika... ;)[/QUOTE]

No mä olen 32v mies ja sanon, että Satku on palstan kaunotar!! Se näkemys ehkä teitä nuoria naisia kirpaisee, mutta ehkäpä teidänkin aikanne vielä koittaa :D

Harva on yli nelikymppisenä noin vetävän näköinen kuitenkaan.
 
Uskomatonta!
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23312412:
muutamasta viestistä tuli mieleen että vilkuileeko naiset oikeesti toisiaan ja mielessään arvostelee ulkonäköä.
:O
Eihän nää muuta teekään. Ja vielä tulevat neuvomaan, kuka on hyvännäköinen ja kuka ei :D
 
"vieras"
Makuja on monia. Aina se perinteinen nykyinen kauneusihanne ei ole se mikä iskee. Ei voi sanoa, että yksi täältä on kaikista kaunein. Tai toki voi sanoa, mutta kannattaa lisätä, että se on oma mielipide.

Mulle ei tulis mieleenkään sanoa, että Tiirupa on kaikista kaunein, miltäs nyt muut akat tuntuu? Ei mun mielipide ole sen ihmeellisempi kuin kenenkään toisen ja jonkun toisen mielestä Aatamin akka on se kaunein ketjussa nähdyistä.
 
"joopajoo"
[QUOTE="niinpäniin";23312574]Noniin nyt tuli nää ilkeilijät tänne. Miksi jotkut haluaa vartavasten haukkua jonkun ulkonäköä tai meikkiä rumaksi? Tuntuuko se hyvältä vai mikä siinä on?
Kertoo aika paljon heistä itsestään. :D[/QUOTE]

Et ota huomioon sitä mahdollisuutta että ihmisillä on erilaisia makuja ja että meikki todellakin voi olla huono?

Ei nämä kuvat, meikit ja kasvot täällä mitään virheettömiä ole vaikka niin näyt kuvittelevan.
 
"joopajoo"
[QUOTE="jeni";23312623]olen pahoillani jos jonkun mielen kommentillani pahoitin, se ei ollut mikään itsetarkoitus. yhä olen sitä mieltä ettei kuvan meikki imartele tiirua.[/QUOTE]

Ei sinulla ole oikeutta muuhun kuin siirappisen imelään imartelevaan voihkimiseen "ah kuinka täydellinen" :)
 
[QUOTE="vieras";23312671]Makuja on monia. Aina se perinteinen nykyinen kauneusihanne ei ole se mikä iskee. Ei voi sanoa, että yksi täältä on kaikista kaunein. Tai toki voi sanoa, mutta kannattaa lisätä, että se on oma mielipide.

Mulle ei tulis mieleenkään sanoa, että Tiirupa on kaikista kaunein, miltäs nyt muut akat tuntuu? Ei mun mielipide ole sen ihmeellisempi kuin kenenkään toisen ja jonkun toisen mielestä Aatamin akka on se kaunein ketjussa nähdyistä.[/QUOTE]

Miks mut pitää ottaa esimerkiks? :D
Tottakai jokasella on oma mielipiteensä. :)
Mä en edes tiedä kuka on mielestäni kaikkein nätein, ainakin freya ja satku, yhen nikkiä en enää muista...hmm Aika eri tavalla kauniita nuokin kaksi jotka muistan.
 
"joopajoo"
[QUOTE="katselija";23312627]En missää tapauksessa sanonut sitä törkeäksi vaan tökerä.Olet niin kaunis että vähempikin riittäisi!Tiedän,olet varmasti ollut baarin kauneinpia. :)[/QUOTE]

No hyvä hyvä. Itsetunto joka äsken romahti lattialle, nousi jo ainakin metrin ylöspäin. Kehukaa nyt vielä vähän :D
 
[QUOTE="joopajoo";23312690]Ei sinulla ole oikeutta muuhun kuin siirappisen imelään imartelevaan voihkimiseen "ah kuinka täydellinen" :)[/QUOTE]

On vain "törkeen ruma ja ah kuinka täydellinen" :D Peruspalstaa :LOL:
Ei haittaa, mutta kuhan sanoin kun tuo kaksi ääripäätä on aina vaan... Saa mua meikkeineen haukkuakkin, itsetunto on ainakin toistaiseksi ihan luja kestämään jos jonkinmoista mielipidettä :xmas:
 
"vieras"
Miks mut pitää ottaa esimerkiks? :D
No otin sut esimerkiksi, koska en muistanut ketjussa esiintyneitä nimimerkkejä muita kuin sut, freyan ja aatamin akan. Freyaa en halunnut ottaa esimerkiksi, koska mun mielestä hän on hyvin hyvin kaunis, mutta jotenkin kovan ja kolkon näköinen.. johtuen ehkä siitä, että hän on nähdyissä kuvissa niin laitettu. Mä tykkään sellasesta naapurin tyttö-lookista enemmän. Mutta kuten sanottua, se on MUN mielipide. Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.
 
[QUOTE="joopajoo";23312690]Ei sinulla ole oikeutta muuhun kuin siirappisen imelään imartelevaan voihkimiseen "ah kuinka täydellinen" :)[/QUOTE]

Ai niin, tämä oli taas tätä myrkytettyä hunajaa :D

Tottakai täällä saa sanoa mielipiteensä niin hyvässä kuin pahassakin, mutta kai se nyt on ihan suotavaa et se muotoillaan hyvien tapojen mukaisiksi?
Tai sitten jos se mielipide on sen verran kamala että toinen pahoittaa mielensä niin onko pakko sanoa sitä? Eikö välillä olis hyvä pitää mielipiteet omana tietonaan? Tai sitten jos on ihan pakko päästä loukkaamaan niin kai se nyt on ihan hyvä että edes pyritään sanomaan jotakin positiivista ja pyydetään sitä loukkausta anteeksi?
 

Yhteistyössä