VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

  • Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti
"jeni"
Tossa viime viikolta.



Ja jos se mun vakkariherjaaja eksyy tänne, niin mulla on tosiaan voimakas meikki tuossa, jotenkin tulee laitettua nykyään aika tuju iltameikki. Ehkäpä siksi kun meikkaan nykyään 1-2 krt viikossa, niin joskus tekee mieli käyttää pensseliä oikein urakalla. :D:whistle:
onko kaikki sun kuvat aina tarkoituksella samasta kulmasta otettu? oot iloisen näköinen =)
 
"Niinpäniin"
[QUOTE="jeni";23312479]ihan nätti mutta törkeän ruma meikki ja sitä on liikaa.[/QUOTE]

Hahahha! Vähänkö läpinäkyvää tuo kateus! Liikaa meikkiä vai, anna mun nauraa! :)
 
"jeni"
[QUOTE="Niinpäniin";23312563]Hahahha! Vähänkö läpinäkyvää tuo kateus! Liikaa meikkiä vai, anna mun nauraa! :)[/QUOTE]

en mie oo kateellinen, nätti tyttö mutta olen hänen kuviaan nähnyt muitakin ja nätimpi on luonnollisemmalla meikillä. olen meikkaaja-maskeeraaja ja tuo meikki vaan on huono ja tiirulle epäsopiva.
 
"niinpäniin"
Noniin nyt tuli nää ilkeilijät tänne. Miksi jotkut haluaa vartavasten haukkua jonkun ulkonäköä tai meikkiä rumaksi? Tuntuuko se hyvältä vai mikä siinä on?
Kertoo aika paljon heistä itsestään. :D
 
"niinpäniin"
[QUOTE="jeni";23312573]en mie oo kateellinen, nätti tyttö mutta olen hänen kuviaan nähnyt muitakin ja nätimpi on luonnollisemmalla meikillä. olen meikkaaja-maskeeraaja ja tuo meikki vaan on huono ja tiirulle epäsopiva.[/QUOTE]

Kuules meikkaaja ja maskeeraaja, olet kyllä väärässä. :)
Ja kuka järkevä ihminen sanoo noin rumasti mielipiteensä? Että ihan ammattilainen, häpeä vähän. Opettele käyttäytymään.
 
"katselija"
[QUOTE="Niinpäniin";23312563]Hahahha! Vähänkö läpinäkyvää tuo kateus! Liikaa meikkiä vai, anna mun nauraa! :)[/QUOTE]

voi luoja ainainen kateus.Olen itse ihan nätti ja Tiiru on kaunis.Meikki on mun mieleen tökerä.
 
[QUOTE="jeni";23312564]rengas alahuulessa on ihana, kiva meikki. sulle sopii mun mielestä paremmin otsis/sivuotsis. mutta kaunis olet.[/QUOTE]

Totta, mut se on vaan kauheen raskasta laittaa kun jouduin leikkaamaan omasta otsiksesta just tosi paljon pois... Eli kun mulla on otsiksen kohdilla kaks pyörrettä, se hankaloittaa otsiksen laittoa kun ei oo tarpeeks pituutta : / Eikä aina jaksa laittaa sellaista klipsiotsista :D
Kiitos :hug:
 
[QUOTE="katselija";23312582]voi luoja ainainen kateus.Olen itse ihan nätti ja Tiiru on kaunis.Meikki on mun mieleen tökerä.[/QUOTE]

Törkeä? :D No mitä minä tuona iltana baarissa katselin, olin kaukana törkeästi meikatusta ;)
Mutta kiitos kun muotoilit asian noin kivasti :xmas:
 

Yhteistyössä