voi kuule, toiset tekee sen ihan kovaan ääneen ja kainostelematta.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23312412:muutamasta viestistä tuli mieleen että vilkuileeko naiset oikeesti toisiaan ja mielessään arvostelee ulkonäköä.
:O
voi kuule, toiset tekee sen ihan kovaan ääneen ja kainostelematta.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23312412:muutamasta viestistä tuli mieleen että vilkuileeko naiset oikeesti toisiaan ja mielessään arvostelee ulkonäköä.
:O
ihan nätti mutta törkeän ruma meikki ja sitä on liikaa.
Siin on, eilinen.
symppiksen näköinen, nätit silmät =)
onko kaikki sun kuvat aina tarkoituksella samasta kulmasta otettu? oot iloisen näköinen =)
näytät ihan suomenruotsalaiselta, siis hyvässä mielessä juuri sellainen stereotypia =)
miksi, voi miksi..:headwall: tuo rengas alahuulessaMä pistän kans viel yhden kuvan
Ei se oo rengasAlkuperäinen kirjoittaja päätön;23312554:miksi, voi miksi..:headwall: tuo rengas alahuulessa
rengas alahuulessa on ihana, kiva meikki. sulle sopii mun mielestä paremmin otsis/sivuotsis. mutta kaunis olet.
no joku mikä ei siihen kuitenkaan kuuluEi se oo rengas
Nätti oisi vähemmälläkin irtoripsimäärällä
No mä vähän innostuin kun sain just kaverilta muutamat paketit yläripsiä ja kaks pakettia alaripsiä JapanistaNätti oisi vähemmälläkin irtoripsimäärällä
Kuulupas Se sopii mulle ja se on kiva siinäAlkuperäinen kirjoittaja päätön;23312566:no joku mikä ei siihen kuitenkaan kuulu
En missää tapauksessa sanonut sitä törkeäksi vaan tökerä.Olet niin kaunis että vähempikin riittäisi!Tiedän,olet varmasti ollut baarin kauneinpia.Törkeä? No mitä minä tuona iltana baarissa katselin, olin kaukana törkeästi meikatusta
Mutta kiitos kun muotoilit asian noin kivasti :xmas: