Niin ovat, aivan ihaniaTiiru ja Freiya ovat molemmat tosi kauniita :flower:
Niin ovat, aivan ihaniaTiiru ja Freiya ovat molemmat tosi kauniita :flower:
No en tosiaanPahoittelen, muistin väärin, ei se ollutkaan tiiru
PÖH, eikä oo. Tytsi89 on kauneinKiitos :kiss: Ja Tiiru juu on ehdottomasti yks palstan kauneimpia naisia
näytät ihan mieheltä :OEi todellakaan kovin imarteleva kuva musta, mutta eilen pulkkamäessä otettu.
jos tuo on mielipiden niin mikäs siinä, muussa tapauksessa käynti optikolla riittää..PÖH, eikä oo. Tytsi89 on kaunein
Olenkin just kohta menoissa optikolla käymäänAlkuperäinen kirjoittaja päätön;23297313:jos tuo on mielipiden niin mikäs siinä, muussa tapauksessa käynti optikolla riittää..
en ole asiantuntija mutta epäilen että tällä ohjeella onnistuu..Tiiru ja Freyia, miten teette noi kiharat hiuksiinne? Mä oon niin surkee tossa, mut haluisin oppia. Eli rautalankamallia kaivattais, pliis!
Teen ihan lämpörullilla, niin ettei laita latvoja mukaan, muuten tulee puudeliTiiru ja Freyia, miten teette noi kiharat hiuksiinne? Mä oon niin surkee tossa, mut haluisin oppia. Eli rautalankamallia kaivattais, pliis!
Niin tai sitten näinAlkuperäinen kirjoittaja päätön;23297342:en ole asiantuntija mutta epäilen että tällä ohjeella onnistuu..
- kastele hiukset.
- ota sukkapuikko molempaan käteen.
- työnnä puikot pistorasiaan.
- odota niin kauan että näyttää sopivalta.
Tulee varmaan liian kikkurat ja pöyhkeet mun makuun. Ja liikaa sivuvaikutuksia....Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23297342:en ole asiantuntija mutta epäilen että tällä ohjeella onnistuu..
- kastele hiukset.
- ota sukkapuikko molempaan käteen.
- työnnä puikot pistorasiaan.
- odota niin kauan että näyttää sopivalta.
Teen ihan lämpörullilla, niin ettei laita latvoja mukaan, muuten tulee puudeli
Tytsi on palstan kaunein neitsyt. Vai onko enää?PÖH, eikä oo. Tytsi89 on kaunein
kiitosNarikalla aivan ihanat hymykuopat
Olisiko tarkoittanut, että ei juuria tai ihan tyveä mukaan? Jos mä laitan ihan juurista asti, näytän puudelilta.Ookke. Ei oo muuten koskaan tullu mieleen, että ne latvat vois jättää laittamatta. Mutta kuten sanottu, en oo asiantuntija tässä hommassa. Pitääki kokeilla.
En tiiä. Mä just rupesin miettimään, miten ne rullat saa kierrettyä niin, ettei latvat oo mukana. Juu, taidat olla oikeassa. Paljonko jätät tyvestä laittamatta?Olisiko tarkoittanut, että ei juuria tai ihan tyveä mukaan? Jos mä laitan ihan juurista asti, näytän puudelilta.
Mä en käytä lämpörullia, vaan tommosia öö... patukoita. Suurinpiirtein niin laitan, että kikkurat alkaa kulmakarvojen/silmien korkeudelta.En tiiä. Mä just rupesin miettimään, miten ne rullat saa kierrettyä niin, ettei latvat oo mukana. Juu, taidat olla oikeassa. Paljonko jätät tyvestä laittamatta?
Voi ei mikä söpökki! Ellen Pagen näköinen.