VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

  • Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="höpöli";23296370]
Siinä tän päivänen kun vihdoinki sain pitkät hiukset :) Normaalisti mulla on jonku verran solisluitten alapuolelle ja ne on vähän luonnonkiharat. On mulla ollu ihan omatki piiitkät hiukset mutta typeränä pari vuotta sitten leikkasin ne tosi lyhyiksi.

Ai niin ja saa kans arvata minkä ikänen olen, kerran kun pistin tänne kuvan niin meni vastaukset aika pahasti mönkään :D[/QUOTE]

Upea tukka ja kaunis muutenkin! 22v? :)
 
"höpöli"
Just täytin viime kuussa 20 :D
Viimeks kun mulla oli täällä joskus aika kauan sitten kuva niin se oli otettu webbikameralla ja siinä mulla oli toooosi käkkärällä hiukset ja ne oli vielä sillon paljon lyhyemmät.. Veikattiin 30 :O :D haha.
Onneksi ne nyt sentään on kasvanut siitä (raskauden aikana kasvoi oikeen huippunopeeta :) ) ja tänään (no joo eilen, jos tarkkoja ollaan) sain sitten pidennykset :D tosin ne on klipsit eli öisin ainakaan en sitten ole mitenkään hirmusen pitkätukkanen.. :)

Kiitos paljon, ite olette kaikki kauniita :)
 
[QUOTE="höpöli";23296388]Just täytin viime kuussa 20 :D
Viimeks kun mulla oli täällä joskus aika kauan sitten kuva niin se oli otettu webbikameralla ja siinä mulla oli toooosi käkkärällä hiukset ja ne oli vielä sillon paljon lyhyemmät.. Veikattiin 30 :O :D haha.
Onneksi ne nyt sentään on kasvanut siitä (raskauden aikana kasvoi oikeen huippunopeeta :) ) ja tänään (no joo eilen, jos tarkkoja ollaan) sain sitten pidennykset :D tosin ne on klipsit eli öisin ainakaan en sitten ole mitenkään hirmusen pitkätukkanen.. :)

Kiitos paljon, ite olette kaikki kauniita :)[/QUOTE]

Aattelinkin et oot niin raikkaan näkönen ettei ikää voi oll kauheasti yli 20 :D
Mulla on kans klipsipidennykset ja toimii paljon paremmin kuin mitä esim sinetit :D
 
[QUOTE="höpöli";23296388]Just täytin viime kuussa 20 :D
Viimeks kun mulla oli täällä joskus aika kauan sitten kuva niin se oli otettu webbikameralla ja siinä mulla oli toooosi käkkärällä hiukset ja ne oli vielä sillon paljon lyhyemmät.. Veikattiin 30 :O :D haha.
Onneksi ne nyt sentään on kasvanut siitä (raskauden aikana kasvoi oikeen huippunopeeta :) ) ja tänään (no joo eilen, jos tarkkoja ollaan) sain sitten pidennykset :D tosin ne on klipsit eli öisin ainakaan en sitten ole mitenkään hirmusen pitkätukkanen.. :)

Kiitos paljon, ite olette kaikki kauniita :)[/QUOTE]

toivottavasti tuo ei ollu myös mulle :D
 
"höpöli"
Aattelinkin et oot niin raikkaan näkönen ettei ikää voi oll kauheasti yli 20 :D
Mulla on kans klipsipidennykset ja toimii paljon paremmin kuin mitä esim sinetit :D
Mä en ole vielä koittanukkaan laittaa niitä ite päähäni :D Kaveri keneltä ne ostin, oli vaan muutaman kerran niitä käyttänyt mutta vaalensi sitten hiuksensa joten ei enää voinut käyttää niitä, ja se ne laittoi ne mulle tänään :D Saa nähdä onnistunko aamulla pistämään ne kiinni, pitää herätä hyvissä ajoin ennenkun vauva herää että kerkeän ;)
 
[QUOTE="höpöli";23296410]Mä en ole vielä koittanukkaan laittaa niitä ite päähäni :D Kaveri keneltä ne ostin, oli vaan muutaman kerran niitä käyttänyt mutta vaalensi sitten hiuksensa joten ei enää voinut käyttää niitä, ja se ne laittoi ne mulle tänään :D Saa nähdä onnistunko aamulla pistämään ne kiinni, pitää herätä hyvissä ajoin ennenkun vauva herää että kerkeän ;)[/QUOTE]

Ei siihen mee ku pari minuuttia sit kun siihen tottuu :D
 
kysymys!!
Onko tiiru se sama nikki joka pari vuotta (???) sitten laittoi tänne kuviaan ja ihmetteli kun ei päässyt miss suomi kisoihin kun oli kuulemma ollut liian pyöreä? Muistaako kukaan muu tätä ketjua? Oli niitä biksukuvia ja kovasti kaikki kehu ihan kivaksi yms mutta tosiaan liian pyöreeksi missiksi? Joku T:llä alkava se nikki ainakin oli jos ei siis olekaan tiirusta kyse. Eikä tämäkään nyt ole millään pahalla, tuli vaan mieleen kun näin hänen kuvan taas ja missikisat just oli jne. Jäi vaan vaivaamaan et muistanko mä ihan väärin ;)
 
tätä
Onko tiiru se sama nikki joka pari vuotta (???) sitten laittoi tänne kuviaan ja ihmetteli kun ei päässyt miss suomi kisoihin kun oli kuulemma ollut liian pyöreä? Muistaako kukaan muu tätä ketjua? Oli niitä biksukuvia ja kovasti kaikki kehu ihan kivaksi yms mutta tosiaan liian pyöreeksi missiksi? Joku T:llä alkava se nikki ainakin oli jos ei siis olekaan tiirusta kyse. Eikä tämäkään nyt ole millään pahalla, tuli vaan mieleen kun näin hänen kuvan taas ja missikisat just oli jne. Jäi vaan vaivaamaan et muistanko mä ihan väärin ;)
Täähän kuulostaa mielenkiintoselta.. :) Ihan sama kuka oli mä haluun tietää lisää!
 
[QUOTE="Muurarin Vaimo";23296543]En mä enää voi kuvaa laittaa, Majuri kerran kielsi kun ei tykännyt.[/QUOTE]

Mulle kans on sanottu että tungen naamaani kuvapinoon aina, hyi minu :rolleyes: Pitäs ihan kiusallaanki ja protestiks laittaa :p
 
Suzyanne
Tossa viime viikolta.



Ja jos se mun vakkariherjaaja eksyy tänne, niin mulla on tosiaan voimakas meikki tuossa, jotenkin tulee laitettua nykyään aika tuju iltameikki. Ehkäpä siksi kun meikkaan nykyään 1-2 krt viikossa, niin joskus tekee mieli käyttää pensseliä oikein urakalla. :D:whistle:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"vieras"
Tossa viime viikolta.



Ja jos se mun vakkariherjaaja eksyy tänne, niin mulla on tosiaan voimakas meikki tuossa, jotenkin tulee laitettua nykyään aika tuju iltameikki. Ehkäpä siksi kun meikkaan nykyään 1-2 krt viikossa, niin joskus tekee mieli käyttää pensseliä oikein urakalla. :D:whistle:
Ei ole liikaa meikkiä, nätti iltameikki, varsinkin tuo punainen huulipuna sopii hyvin tummiin hiuksiisi. Kaunis olet, ja noin 4-5 v. ikäistäsi nuoremman näköinen minusta.
 

Yhteistyössä